نرده استیل بالکن

5/5 - (2 امتیاز)

همانطور که می دانید امروزه از جنس استیل برای طراحی و ساخت محصولات مختلفی استفاده می شود که نرده استیل بالکن نیز یکی از آن ها بحساب آورده می شود. امروزه استفاده و بهره گیری از نرده های استیل چه بصورت سفارشی و چه بصورت معمولی در قسمت های مختلف ساختمانی نظیر: راه پله ها، بالکن ها (تراس)، پشت پنجره ها و غیره بسیار ترویج پیدا کره است عامل اصلی این گسترش مصرفی از متریال استیل منوط به مقاومت بالا و همچنین ساختار فوق العاده زیبا و لوکس این قبیل از نرده ها می باشد. در ادامه این مطلب با استیل نصر همراه شوید تا شما را با نرده استیل بالکن بیش از پیش آشنا نماییم.

معرفی نرده استیل بالکن

نرده بطور کلی حفاظی است که باعث ایجاد مرزبندی میان فضای قابل عبور و غیر عبور می شود. نرده استیل بالکن نیز ضمن برخورداری از همین مسئولیت به دلیل ظاهر زیبا و جذاب خود سبب افزایش جذابیت های ظاهری ساختمان ها از بیرون می شود و حسابی بر روی شیک کردن نمای خارجی ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری تاثیر گذار است.

نرده های استیلی که جهت نصب بر روی تراس ها یا همان بالکن ها مورد استفاده قرار می گیرند، عمدتا از جنس آلیاژ استیل 304 هستند که به مراتب در مقایسه با دیگر آلیاژهای این فلز دوست داشتنی از مقاومت بهتری در برابر فشار، ضربه و همچنین تغییرات آب و هوایی برخوردارند و کاملا ضد زنگ هستند.

با به کار گیری از نرده بر روی بالکن، در واقع هم فضای استفاده از آن را برای خودتان ایمن کرده اید و هم مانع از ایجاد پرت شدن افراد به هر دلیلی از روی بالکن خواهید شد. با این کار شما خطرات دلخراش بسیاری را از خود و خانواده تان دور می نمایید.

فراموش نکنید که ارتفاع نرده بالکن شما بطور استاندارد باید چیزی بین 110 تا 140 سانتی متر باشد و اگر ساکن طبقات اول و دوم هستید و می خواهید خیالتان را از بابت عدم دسترسی به بالکنتان از سوی سارقان و افراد غریبه راحت نمایید، می توانید دست به دامن نرده های استیل ضد سرقت شوید که بصورت سراسر از کف بالکن تا سقف آن کشیده و در حدفاصل مناسبی از هم قرار می گیرند تا حتی کودکان خردسال هم امکان عبور از آن را نداشته باشند.

نرده های استیل بالکن از تنوع طرح و رنگ فراوانی برخوردارند و این شما هستید که می توانید با توجه به سلیقه و همچنین ظاهر ساختمان خود اقدام به خرید یک مدل مناسب برای منزلتان نمایید.

نرده استیل برای بالکن

قیمت نرده استیل تراس

برای اینکه بدانید قیمت نرده استیلی را که قصد نصب آن بر روی تراس خود کرده اید، چقدر است؟ باید خیالتان را راحت کنیم و بگوییم که اصولا قیمت گذاری در زمینه طراحی و نصب محصولات استیل همانند: نرده های استیل قابل نصب بر روی بالکن ها با توجه به مواردی از قبیل:

  • کیفیت استیل
  • طرح انتخابی
  • ارتفاع نرده
  • روش نصب
  • و متراژ محصول

مشخص می شود و به همین خاطر نمی توان از یک قیمت ثابت و عیان برای سفارش شما مشتریان خوش سلیقه نام برد. خریداران گرامی توجه داشته باشید که بهترین آلیاژ استیل برای نصب و اطمینان خاطر شما از کیفیت و ماندگاری آن، آلیاژ استیل 304 می باشد که پیشنهاد می کنیم حتما در بخش تراس و یا همان بالکن های خود از این نوع نرده استیل بهره گیری نمایید.

با تمام این ها اما استیل نصر و تیم با تجربه و ماهر آن در خدمت شما عزیزان برای اجرای هر نوع طرح و مدل انتخابی تان به جهت ایجاد ایمنی در قسمت های مختلف خانه تان با بهترین کیفیت و مقرون به صرفه ترین قیمت ممکنه است.