آشنایی با گارد استیل

4/5 - (2 امتیاز)

اگر گمان می کنید که تنها از استیل با هر گرید و کیفیتی که هست در ساخت نرده، پله، درب و همچنین محافظ استفاده می شود، باید بگوییم سخت در اشتباه هستید؛ چرا که از این فلز مستحکم و قدرتمند در صنعت خودروسازی نیز استفاده های فراوانی می شود که یکی از شاخص ترین آن ها در واقع همین گارد استیل خودرو است که اگر کمی حوصله کنید و با ما در ادامه این مطلب از استیل نصر همراه شوید قطعا شما را با گارد استیل و همچنین مزایای استفاده از آن بیشتر آشنا خواهیم کرد.

آشنایی با گارد استیل

پیش از هر چیزی باید بدانید که گارد استیل از جمله تجهیزات جانبی و لوکسی است که امروزه اغلب کمپانی های خودروساز جهانی از آن برای افزایش جذابیت های ظاهری خودروهای شاسی بلند (کلاس SUV) خود در کنار افزایش ایمنی استفاده از محصولاتشان بهره گیری می کنند.

کلمه گارد به معنا و مفهوم محافظ است که بی اغراق بهترین نام و عنوان نیز بر روی آن گذاشته شده است؛ زیرا با مجهز کردن خودرو به گاردهای محافظتی سلامت سرنشینان و همچنین عدم بر هم خوردن تعادل ماشین در تصادفات شدید خصوصا از عقب که باعث ایجاد انحراف از مسیر پیش روی راننده می شود تا حد بسیار زیادی تضمین می گردد.

این قبیل از تجهیزات استیل جانبی خودروها که بصورت پیش فرض بر روی مدل های مختلفی از خودروهای شاسی بلند دنیا نصب می شوند و برای برخی از مدل ها نیز بصورت آزاد در بازار موجود هستند تا خودِ شما رانندگان عزیز اقدام به خرید و نصب آن ها بر روی ماشین دوست داشتنی تان نمایید در سه نوع:

  • گارد استیل جلو
  • گارد استیل عقب
  • گارد استیل کناره ها

طراحی و تولید می شوند. بنا به کیفیت و جذابیت های ذاتی فلز استیل از آن برای ساخت گارد خودرو استفاده می شود. البته ناگفته نماند از آلومینیوم و پلی اورتان نیز در این خصوص بهره های زیادی تاکنون گرفته شده است.

آشنایی با گارد استیل خودرو

مزایای استفاده از آن برای خودروها

خرید و استفاده از گاردهای استیل در قسمت های جلو و عقب خودروها می تواند شما را با مزایای بسیار مهمی از آنان مواجه سازد که ما در ادامه به صورت موردی به برخی از آن ها اشاره خواهیم داشت؛

  • بالا بردن ضریب ایمنی سواری با خودرو
  • جلوگیری از آسیب دیدن سپر خودرو با اینکه جزئی از افت قیمت ماشین ها بحساب آورده نمی شود
  • در امان نگه داشتن چراغ ها، رادیاتور و جلو شبکه خودرو
  • امکان نصب پروژکتورهای جانبی بر روی خود
  • ایجاد ظاهری شیک و چشم نواز در نمای جلویی و پُشتی خودروهای شاسی بلند

ناگفته نماند امکان نصب و بهره گیری از پروژکتور جانبی و همچنین دستگاه بکسل بر روی گارد خودرو از جمله دلایل مهمی است که حتما آفرود بازان باید به آن توجه کنند.

نصب گارد استیل

برای نصب گارد استیل مورد نظرتان بر روی خودروی خود که در وهله اول باید متناسب با مدل آن باشد، بهتر است کار را به نصابان حرفه ای آن بسپارید و خود را خیلی درگیر طریقه نصب گارد بر روی قسمت جلو و یا عقب ماشین شاسی بلندتان نکنید. با این حال اما چنانچه تمایل به نصب خصوصی گارد بر روی خودروی خود کرده اید؛ می توانید با مطالعه بروشور عرضه شده در کنار محصول و اجرای مرحله به مرحله آن گارد را بر روی خودرویتان نصب کنید که البته با توجه به نظر اغلب خریداران، نصب صحیح و مستحکم گارد بر روی خودروی آنان خیلی هم آسان و سهل نبوده است!

پیشنهاد می کنیم در صورت تمایل به خرید و استفاده از گارد استیل باکیفیت بر روی خودروی شاسی بلند خود با کارشناسان استیل نصر ارتباط گرفته و با ذکر مدل و نوع خودروی خود از وجود گاردهای مختلفی که قابلیت نصب بر روی اتومبیل SUV شما را دارند، اطلاع حاصل نمایید.