امنیت حفاظ استیل

5/5 - (1 امتیاز)

دلایل زیادی برای فروش بالای امنیت حفاظ استیل می توان عنوان کرد اولین دلیلی که می توان گفت این است که برای محافظت طراحی می گردد و محافظت از هر مکانی را به درستی انجام می دهد. حفاظ های استیل به نسبت دیگر جنس حفاظ های موجود در بازار از مقاومت و استحکام بالاتری برخوردار هستند و به همین خاطر نیز همواره گزینه اول تمامی مالکان و سازندگان واحدهای مسکونی و غیر مسکونی جهت افزایش ضریب ایمنی سازه بحساب آورده می شوند. البته ناگفته نماند که این مدل از محصولات در کنار امنیت بالای خود از ویژگی های دیگری نیز برخوردارند که اگر کمی صبوری به خرج دهید و با ما تا انتهای این مطلب همراه شوید، استیل نصر قطعا این نکات را برایتان شرح خواهد داد.

امنیت حفاظ استیل

امنیت حفاظ استیل اولین نکته ای است که سبب ترغیب شما عزیزان به خرید آن می شود. در ساخت حفاظ های استیل از قطعاتی استفاده می شود که به خودی خود هر یک از مقاومت و دوام ایده آلی در برابر فشار، خمش و کشش برخوردار است. دومین عامل مهم در انتخاب این نوع از محصولات نیز مربوط به زیبایی ظاهری آنان می گردد.

حفاظ های استیل آنقدر زیبا طراحی و تولید و سپس در محل های مشخص خود نصب می شوند که دیگر هیچ بهانه ای برای نخریدن آنان به شما کارفرمایان و مالکان انواع مختلفی از واحدهای تجاری، اداری و همچنین مسکونی نمی دهند!

در کنار تمامی این موارد نباید از ویژگی های دیگر این مدل از محصولات ساختمانی نیز غافل شد که عبارتند از:

  • بسیار مقاوم در برابر فشار و ضربه
  • کاملا ایمن و دارای استحکامی مطلوب
  • مقاوم در برابر زنگ زدگی
  • ایده آل برای ماندن ساعت ها در زیر نور آفتاب و مات شدن محصول
  • امکان استریل و تمیز کردن آسان
  • با دوام در برابر تغییرات شرایط آب و هوایی
  • دارای طرح ها و مدل های گوناگون با طول عمر مصرفی زیاد

می باشد.

امنیت حفاظ استیل

امنیت حفاظ استیل

قیمت حفاظ های Steel

خب همانطور که متوجه شده اید امنیت یک حفاظ استیل به اندازه ای هست که خیلی دنبال بهانه ای نظیر گران قیمت بودن آنان جهت عدم خریدشان نگشت! شما به راحتی می توانید با خرید خود از یک فروشگاه معتبر و یک کارگاه استیل کاری مجرب همچون استیل نصر موفق به خرید حفاظی شوید که در عالی ترین سطح ممکنه به لحاظ ایمنی و امنیت طراحی و تولید شده است.

برای این منظور البته نباید فراموش کنید که هر محصول استیلی در ایران هم با گرید 201 و هم با گرید 304 استیل ساخته و پرداخته می شود که یقینا به لحاظ امنیتی مدل های سیصد و چهار در جایگاه بالاتری در مقایسه با مدل های دویست و یکی قرار داده می شوند و بدیهی است که خرید آنان مستلزم پرداخت هزینه بیشتری نیز می باشد.

البته فراموش نکنید که به غیر از نوع آلیاژ به کار رفته در ساخت حفاظ های استیل عوامل دیگری نیز بر روی قیمت آنان موثر هستند که شامل:

  • هزینه هر متر استیل کاری
  • طراحی و شکل حفظ
  • رنگ انتخابی برای حفاظ
  • توپُر یا توخالی بودن میله استیل
  • و نحوه اتصال قطعات استیل

هستند.

کلام آخر

مطمئن باشید امنیت حفاظ استیل چه بر روی پنجره های ساختمانی شما نصب شود و چه بر روی درب و حتی بالکن و دیگر قسمت های خطرناکی که در هر ساختمانی وجود دارد، آنقدر بالا هست که هیچگونه نگرانی از بابت ضعیف بودن آن نداشته باشید. علی ایحال اما فراموش نکنید که امنیت یک حفاظ استیل در ارتباط مستقیمی با کیفیت به کار رفته در ساختار آن قرار دارد و این بدان معنا است که هر حفاظ استیلی ایمن و مطمئن نیست؛

مگر آنکه محصول نامبرده را از بهترین فروشگاه های استیل و یا مجموعه های فعال در حیطه استیل کاری و استیل سازی نظیر استیل نصر خریداری فرمایید که از گارانتی و ضمانت قابل قبولی نیز محصولات خود برخوردار می کنند.