انواع نرده چوبی

5/5 - (1 امتیاز)

ما در مطالب گذشته برایتان در خصوص نرده چوبی و انواع مختلف ان که می تواند بصورت گرد و یا صاف باشد برایتان صحبت کردیم و اکنون می خواهیم شما را با تنوع مدلی این جنس از نرده های محافظتی آشنا نماییم. همانطور که می دانید امروزه این مدل از نرده ها بصورت تمام و کمال از چوب طبیعی ساخته نمی شوند و تولید کنندگان برای حفظ دوام و کیفیت ساختاری آن ها مقداری متریال پلیمری را نیز به کار می برند تا حداقل بتوان از این جنس نرده ها در محیط های مرطوب و در دراز مدت نیز استفاده نمود. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع نرده چوبی با ما در ادامه این مطلب از شرکت استیل نصر همراه باشید.

انواع نرده چوبی

مدت زمانی است که استیل نصر با توجه به تقاضای بخشی از بازار فروش نرده اقدام به طراحی و ساخت انواع و اقسام نرده های چوبی متناسب با نیاز شما مشتریان گرامی کرده است و به همین منظور نیز ما بران شدیم تا با ارائه این مطلب شما را با انواع مختلفی از این جنس نرده ها آشنا نماییم. با این حال اما شاید بد نباشید پیش از معرفی انواع مختلف نرده های چوبی کمی در خصوص ویژگی های این قبیل از محصولات برایتان صحبت نماییم که عبارتند از:

  • قابلیت طراحی در مدل ها و رنگ های مختلف
  • امکان استفاده در هر نوع محیط اقلیمی
  • امکان ساخته شدن در ابعاد گوناگون
  • قابلیت سازگاری با دیگر متریال رایج صنعتی (سنگ، فلز و شیشه)
  • برخورداری از تنوع رنگی متناسب با نظر مشتری

می باشد.

انواع نرده های چوبی

انواع نرده های چوبی

معرفی مدل مخصوص راه پله

یکی از زمینه های مصرفی پرکاربرد از نرده های استیل که البته بیشتر در خانه و محیط های مسکونی و تجاری شیک مورد استفاده قرار می گیرد، راه پله ها هستند که معمولا برای آن ها اگر از طولی کمتر ای 100 سانتی متر برخوردار باشند از یک طرف نرده و اگر از طولی بیش از 100 سانتی متر برخوردار باشند، هر دو طرف را به نرده مجهز می کنند. البته ناگفته نماند که همه این موارد بستگی به تعداد پله های به کار رفته در راه پله نیز دارد.

عمدتا برای راه پله های چهار پله ای و کمتر به سبب عدم وجود خطر سقوط یا عدم خسارات جدی از بابت سقوط افراد از هیچ نرده ای استفاده نمی شود! لازم به ذکر است که بهره گیری از نرده های چوبی ضمن تامین مرزهای ایمن برای عبور و مرور از راه پله باعث ایجاد جذابیت های بصری فراوان نیز در قسمت کار شده می گردد.

معرفی نرده چوبی تراس

مدل دیگری از نرده های چوبی به آنانی اختصاص پیدا می کند که بر روی تراس یا همان بالکن واحدهای مختلف خانگی و غیر خانگی نصب و تعبیه می شوند. امروزه استفاده از این مدل نرده ها در خانه های ایرانی به سبب جذابیت و حس روستیکی که به فضا می بخشد، بسیار بیشتر از قبل شده است. علی ایحال یادتان باشد که نرده های چوبی قبل از فاکتور زیبایی خود باید از استحکام بالایی برخوردار باشند تا بتوانند مانع از سقوط اشیای و یا افراد از ناحیه تراس به پایین ساختمان شوند.

معرفی مدل مخصوص باغچه

نوع دیگری از نرده های چوبی به مدل هایی اطلاق می شود که در کنار باغچه و برای جداسازی محل رویش گل و گیاهان از حیاط و همچنین جلوگیری از ورود افراد بزرگسال و خردسال به درون آن استفاده می شود. این مدل از نرده ها اصولا به سبب زیبایی و جذابیت های ظاهری خود استفاده می شوند و خیلی نباید به میزان استحکام آن ها توجه نمود!

معرفی نرده چوبی دوبلکس

و اما نوبتی هم باشد،نوبت پرداختن به نرده های چوبی دوبلکس (Duplex) است که در کنار پله های این سبکی و مطابق با پیچ و خم های آن مورد استفاده قرار می گیرد. خب همانطور که می دانید نرده های چوبی به خودی خود زیبا هستند چه برسد به اینکه قرار باشد در بین طبقات یک واحد تجاری و یا مسکونی تعبیه شوند و حالت چرخشی به خود بگیرند.