تعمیر گارد استیل در کرج

3/5 - (2 امتیاز)

همیشه جدا کردن و فروختن یک گارد استیل آسیب دیده در طی یک تصادف جدی یا نسبتا شدید تنها راه حل شما دارندگان خودرو نیست و گاهی می توان با هزینه ای بسیار جزئی یا حداقل مقرون به صرفه در مقایسه با قیمت یک گارد استیل نو و جدید اقدام به تعمیر و بازسازی میله های گارد استیل صدمه خورده خودرویتان نمود. بی تعارف باید بگوییم هر استیل کار و فعالی در زمینه فروش و نصب گاردهای عقب و جلو خودرو از این مهارت برخوردار نیست و به همین خاطر هم است که ما بر آن شدیم تا در این مطلب شما را با استیل نصر یکی از مجموعه های قادر به تعمیر گارد استیل در کرج آشنا نماییم. با ما همراه باشید.

تعمیر گارد استیل در کرج

تعمیر گارد عقب و یا جلوی خودروی SUV شما عزیزان بسته به میزان آسیب دیدگی میله ها و قطعات اتصال دهنده گارد به وسیله نقلیه تان دارد. گاهی اوقات می شود با کمی صبر و حوصله از یک گارد زخمی به یک گارد در اصطلاح جون دار و با دوام دست پیدا کرد و گاهی نیز شدت اصابت خودروها و تصادفات بین آن ها به حدی زیاد است که شما نه تنها باید قید استفاده از گارد خودروی شاسی بلند خود را بزنید بلکه باید به فکر هزینه یک تعمیر اساسی در قسمت های عقب و جلوی خودرویتان بزنید.

استفاده از گاردهای خودرو چه از جنس استیل ساخته شده باشند و چه از دیگر متریال های صنعتی در ساخت و طراحی آنان بهره گرفته شده باشد، مزایای زیاد و قابل توجهی را متوجه سلامت خودرو و سرنشینان آن خواهد کرد که از جمله آن ها بایستی به:

  • کاهش فشار ناشی از تصادف بر روی سرنشینان اتومبیل
  • حفظ سلامت سپر عقب و جلو خودرو
  • جلوگیری از وارد شدن ضربه ناگهانی به جلوبندی ماشین
  • و مراقبت از چراغ های عقب و جلوی خودرو

اشاره نمود.

البته فراموش نکنید که این ها تنها ویژگی های مثبت استفاده از گاردهای مخصوص خودرو برای سواری های شاسی بلند، وانت ها، ون ها، مینی بوس ها، اتوبوس ها، کامیونت ها و همچنین کامیون ها نیست و می توان با استفاده از نصب گارد بر روی آن ها سبب:

  • نصب پروژکتور بر روی ماشین
  • افزایش جنبه های زیبایی اتومبیل

نیز شد.

تعمیر گارد استیل در کرج

کلام آخر

همانطور که متوجه آن شده اید خرید، نصب و استفاده از یک گارد استیل برای خودروی شاسی بلند شما و خودروهای بزرگتر از آن می تواند باعث تضمین سلامت بیشتر شما و ماشین قشنگتان شود. با این حال اما باید بدانید که درست به همان اندازه که یک گارد استیل سالم برایتان مزایای زیادی را به همراه دارد، یک گارد بی کیفیت و آسیب دیده نیز می تواند به همان اندازه برایتان زیان بار باشد.

بسیاری از رانندگان با نصب مدل های مناسبی از گاردهای استیل بر روی خودروی خود، خیالشان را از بابت کاهش خسارت ناشی از بروز تصادفات راحت می کنند که البته این راحتی خاطر چنانچه شما از یک گارد استیل استوک و یا زخمی برای اتومبیل SUV تان استفاده نمایید، دیگر بوجود نخواهد آمد!

با این حال بدانید و آگاه باشید که چندی است خودروسازان داخلی کشورمان به تقلید از کمپانی های بزرگ جهانی بر روی محصولات تولیدی خود بصورت فابریک یا همان کارخانه ای اقدام به نصب گاردهای عقب و جلو بسته به نیاز و سلیقه شما سفارش دهندگان عزیز می کنند که البته چنانچه شما علاقه ای به خرید خودرو با آپشن های اضافی نظیر همین مورد از خودروساز داخلی نداشته باشید نیز هیچ جای نگرانی وجود ندارد؛ زیرا استیل نصر و سایر مجموعه های فعال در حیطه 0 تا 100 طراحی و نصب گاردهای استیل در بازار هستند تا شما بتوانید بر روی خودروی خود و با توجه به مدل و سایز آن یک گارد استیل زیبا و باکیفیت را انتخاب و خریداری نمایید.

در خصوص نکات مربوط به طریقه نصب گارد استیل تیز توجه شما را به مطلب گارد استیل خودرو از استیل نصر جلب می نماییم.