حفاظ استیل بالکن

5/5 - (1 امتیاز)

بالکن یا تراس از جمله فضاهای آزاد تعبیه شده برای خانه های آپارتمانی است که بخشی از متراژ بنا را در فضای آزاد تشکیل می دهد. از آنجایی که امروزه تامین امنیت یک ساختمان شامل تمامی قسمت های آن اعم از: درب، پنجره و همچنین بالکن می شود، توصیه می کنیم در ادامه این مطلب با استیل نصر همراه شوید تا ضمن آشنایی با حفاظ استیل و قابلیت های نصب و استفاده از آنان در طبقات همکف و اول با مزایای استفاده از این نوع حفاظ های فلزی نیز بیش از پیش آشنایی پیدا نمایید.

حفاظ استیل مخصوص بالکن

بالکن قسمتی از فضای آپارتمان است که ظاهر آن اهمیت بسزایی در زیبایی کلی ساختمان داشته و حفظ امنیت و همچنین عدم دسترسی راحت به آن از سوی سارقان و دیگر افراد ناآشنا یک اصل مهم و اساسی بحساب می آید. امروزه برای تامین امنیت این قسمت از فضاهای آپارتمانی از حفاظ های متعددی استفاده می شود که نوع استیل آن ها از دوام و کیفیت بهتری نسبت به دیگر حفاظ های مشابه برخوردار است.

از طرفی استفاده از حفاظ استیل بالکن سبب می شود تا شما ضمن توجه به فاکتورهای زیبایی فضای مورد نظرتان، سطح ایمنی آن را نیز بالا برده و سبب اطمینان خاطر اعضای خانواده خود در واحدتان شوید. پیشنهاد می کنیم برای خرید حفاظ استیل خود به سراغ متریال های باکیفیتی همچون: آلیاژ 304 استیل بروید که هم به دلیل برخورداری از اتصالات محکم و داشتن لوله هایی قطور در داخل ساختار خود، تقریبا غیر قابل بُرش است و هم دارای مقاومت بالایی در برابر رطوبت و همچنین تغییرات آب و هوایی می باشد و در یک کلام ضد زنگ است.

نکاتی پیرامون نصب حفاظ استیل مخصوص بالکن

با توجه به جلب نظر اغلب مالکان آپارتمان ها جهت استفاده و نصب حفاظ های استیل برای بالکن ها و تراس های خود، امروزه این مدل از فلزات ایمن در طرح ها و مدل های مختلفی ساخته و پرداخته می شوند که شما بایستی با توجه به طبقه واحد خودتان اقدام به خرید و سپس نصب آن ها از طریق افراد متخصص کنید؛ مثلا دارندگان واحدهای آپارتمانی تا طبقه دوم بهتر است از حفاظ های کامل استیل برای تامین امنیت و همچنین نفوذ ناپذیری آن ها در برابر دزدان و سارقان استفاده کنند.

در این میان کسانی که از طبقه دوم به بعد ساکن هستند، می توانند تنها به استفاده از گاردهایی بصورت عمودی (ته افقی!) برای حفظ ایمنی و همچنین زیبایی بالکن های خود فکر کنند؛آ ناگفته نماند به این منظور از حفاظ های عمودی برای بالکن های طبقات بالا استفاده می شود که دیگر جای پا نداشته و به خودی خود مانع بزرگی برای سقوط افراد و همچنین اطمینان خاطر کسانی است که دارای فرزندانی کوچک و کنجکاو می باشند. معمولا ارتفاع میله های حفاظ در طبقات دوم به بعد چیزی نزدیک به 110 سانتی متر می باشد.

حفاظ استیل مخصوص بالکن

کلام آخر

  • بهترین راه برای حفظ ایمنی و زیبایی بالکن ها، استفاده از حفاظ استیل است.
  • حفاظ های استیل بالکن امروزه از مدل های مختلفی برخوردار می باشد.
  • این نوع از حفاظ ها دارای لوله هایی قطور و مقاوم در برابر بُرش در داخل ساختار خود هستند.
  • بخش اتصالات و جوشکاری انجام شده جهت چسباندن قطعات به یکدیگر بایستی حتما محکم باشد.
  • بایستی فاصله میله های استیل افقی و عمودی در نصب این حفاظ ها استاندارد باشد.
  • شکل و شمایل حفاظ استیل طبقات همکف و اول با طبقات دوم به بعد متفاوت است.
  • می توان حفاظ های استیل را بصورت سفارشی و ترکیب شده با قطعات دکوراتیوی تهیه نمود.
  • بهتر است همواره از میله های استیل 304 برای ساخت حفاظ استفاده شود.
  • قیمت حفاظ های استیل 304 در مقایسه با نوع دوم آن ها قدری بیشتر می باشد.
  • حفاظ استیل  هم از تلفات جانی و هم از خسارت های مالی برای افراد جلوگیری می کند.