حفاظ استیل درب آپارتمانی در کردان

5/5 - (1 امتیاز)

کردان یکی از بکرترین مناطق موجود در مرکز استان البرز؛ یعنی شهر کرج است که در یک دهه گذشته از اوضاع ساختمان سازی مطلوبی برخوردار گشته و با توجه به تراکم کم جمعیتی و همچنین خلوتی محدوده های مختلف در آن همواره نیاز به استفاده از درب ها و حفاظ های ضد سرقت بر روی ورودی خانه های ساخته شده در این منطقه احساس می شود. برای همین نیز ما برآن شدیم تا شما را با مواردی مهم در خصوص خرید و انتخاب حفاظ استیل درب آپارتمانی در کردان بیش از پیش آشنا نماییم.

حفاظ استیل درب آپارتمانی در کردان

بدون هیچ تعارفی باید بگوییم حفاظ استیل ساخته و پرداخته شده در مجموعه استیل نصر از ویژگی ها و مزایای قابل توجهی برخوردار می باشد که اگر بخواهیم به تعداد محدودی از آن ها اشاره نماییم بایستی از:

  • مقاومت مطلوب حفاظ در برابر ضربه و فشار
  • ایمن و ضد خاصیت آهنربایی
  • برخورداری از طرح ها و مدل های گوناگون
  • مستحکم در برابر تغییرات آب و هوا و کاملا ضد زنگ
  • عدم ایجاد تغییر در ساختار ظاهری بر اثر ماندن در زیر نور آفتاب
  • و همچنین امکان استریل و ضد عفونی کردن سهل حفاظ

نام ببریم.

حفاظ استیل درب آپارتمانی در کردان کرج باید از آلیاژ نوع 304 باشد؛ زیرا معمولا برای ساخت این قبیل از حفاظ ها از دو نوع آلیاژ 201 و 304 استفاده می کنند که برای زمینه های مصرفی در محیط های سر بسته از حفاظ های ساخته شده با آلیاژ 201 و برای استفاده از این قبیل محصولات استیل در فضاهای باز که نیاز به استحکام بیشتری دارند از حفاظ هایی ساخته شده با آلیاژ 304 بهره گیری می کنند.

حفاظ های استیل درب آپارتمانی در کردان

حفاظ های استیل درب آپارتمانی در کردان

قیمت حفاظ های استیل

خب همانطور که بارها و بارها گفته و باز هم می گوییم، محصولات استیل با توجه به بی ثباتی قیمت ورقه های استیل در بازار کشورمان از قیمت ثابتی برخوردار نیستند اما خب این مورد هم دلیلی بر این نخواهد بود که هر استیل کاری محصول تولید شده خود را با هر قیمتی که بخواهد به بازار آورده و آن را بفروش رساند!

با این حال اما بد نیست بدانید که بطور مثال قیمت حفاظ استیل درب آپارتمانی در کردان کرج با در نظر داشتن مواردی از قبیل:

  • جنس آلیاژ استیل
  • هزینه هر متر استیل کاری
  • طراحی و شکل حفظ
  • توپُر یا توخالی بودن میله استیل
  • و نحوه اتصال قطعات استیل

به یکدیگر تعیین می شود.

البته در نظر داشته باشید که فروشگاه و مجموعه ای که از آن برای تامین محصولات استیل مورد نیاز خود استفاده می کنید نیز شرط است؛ یعنی اینکه برخی از استیل کاران تنها فروشنده محصول هستند و برخی دیگر همچون مجموعه بزرگ استیل کاران استیل نصر برایتان محصول خریداری شده را تا چند سال ضمانت می کنند که این خود دلیل بزرگی برای خرید از این مجموعه می باشد.

کلام آخر

در پایان لازم به ذکر است بدانید که تیم بزرگ استیل نصر با بهره گیری از دانش زور جهانی و همچنین استفاده از نیروهای متخصص بومی در کنار دستگاه های مدرن قادر به طراحی و تولید هر نوع حفاظی است که شما برای درب ورودی خانه و یا محل کارتان در کردان کرج بخواهید.

برای این منظور تنها کافی است از طریق شماره های درج شده در سایت و یا آدرس نمایندگی استیل نصر در شهر کرج با تیم کارشناسی و پشتیبانی این مجموعه در ارتباط باشید تا بتوانید با آرامش خیال محصول مورد نیاز خود را مطابق سلیقه و نظرتان از این فلز ارزشمند و لوکس تهیه فرمایید.