حفاظ استیل در پونک

5/5 - (1 امتیاز)

پونک نام یکی از قدیمی ترین محله های تهران است که می توان امروزه در آن با ساختمان های کاملا امروزی و مدرنی مواجه شد و برای امنیت هرچه بیشتر آنان از حفاظ های مختلفی نیز بر روی درب ها و پنجره ها و سایر منافذ ورودی و خروجی ساختمانی استفاده نمود. در ادامه این بلاگ با استیل نصر همراه شوید تا شما را با مواردی مهم در خصوص انتخاب و خرید حفاظ استیل در پونک تهران بیشتر از قبل آشنا نماییم. فراموش نکنید که در میان حفاظ های مختلف موجود در بازار این مدل های ساخته شده با فلز ارزشمند و لوکس استیل هستند که از دوام، استحکام و زیبایی بی حد و وصفی برخوردارند!

حفاظ استیل در پونک

پیش از هر چیزی باید بدانید. که در پونک تهران شما عزیزان می توانید با حفاظ های استیل مختلفی مواجه شوید. که برخی از آن ها مناسب استفاده بر روی پهارچوب پنجره ها و برخی دیگر مناسب استفاده بر روی درب های ورودی و خروجی ساختمانی می باشند. البته نباید در این خصوص از حفاظ های بانکی نیز غافل شد. که به لحاظ ساختاری مناسب تعبیه شدن بر روی شیشه و ویترین موسسه های تجاری و اقتصادی مهم همچون بانک ها و صرافی ها می باشند.

در هر صورت باید بدانید که عمده محصولات حفاظ استیل در پونک را استیل نصر با دو گرید ممتاز 201 و 304 استیل تولید می کند. که البته از اونجایی که مسئولیت مواظبت از مسیرهای ورودی به فضاهای خانگی و غیر خانگی شما را این قبیل از حفاظ ها بر عهده خواهند داشت. توصیه ما به شما این است که همواره برای خرید حفاظ های خود به سراغ مدل هایی بروید که با گرید 304 استیل ساخته و پرداخته شده اند؛ زیرا به لحاظ کیفی و استحکامی از مدل های تولید شده با گرید 201 کاملا برتر هستند.

البته این را هم باید متذکر شد. که در صورت تمایل، استیل نصر می تواند برای شما دوستان گرامی اقدام به ساخت حفاظ هایی با گرید استیل بالاتر نیز نماید. لازم به ذکر است که جنس آلیاژ به کار رفته در ساخت محصولات استیل ارتباط مستقیمی با افزای قیمت آنان برایتان خواهد داشت! هر چه گرید به کار رفته نمره بالاتری داشته باشد، قیمت خرید آن حفاظ نیز برای شما عزیزان بیشتر خواهد بود!

حفاظ استیل در پونک

حفاظ استیل در پونک

ویژگی حفاظ های Steel

یک حفاظ استیل در پونک تهران باید دارای ویژگی های قابل توجهی نیز باشد که از مهمترین آن ها بایستی به:

  • ضد زنگ بودن حفاظ
  • مقاوم بودن در برابر ضربه
  • مقاوم بودن در برابر فشار
  • مقاوم در برابر سایش
  • مقاوم در برابر خمش
  • برخورداری از طرح های مختلف
  • قابلیت شستشوی آسان

اشاره داشت.

فراموش نکنید که تمامی موارد فوق در خصوص حفاظ هایی صدق می کند که از جنس اصل و اورجینال استیل ساخته و پرداخته شده باشند. توجه داشته باشید که هر حفاظ استیلی را نمی توان یک حفاظ استیل اصل تلقی کرد. و برای این منظور نیز هیچ راهی بهتر از مراجعه به یک فروشگاه استیل کار معتبر و قابل اعتماد وجود ندارد!

برای همین نیز پیشنهاد می کنیم همواره برای خرید محصولات مختلف استیل در تهران و کرج به شرکت بزرگ استیل کاران استیل نصر مراجعه فرمایید. استیل نصر در کنار تنوع محصول بالای خود از گارانتی های معتبری نیز در کنار فروش محصولات خود استفاده می کند.

کلام آخر

برای کسب اطلاع از قیمت نهایی یک حفاظ استیل در پونک تهران بایستی به موارد مختلف توجه نمایید. که ما در این قسمت مهمترین این موارد را برایتان شرح خواهیم داد؛ این موارد عبارتند از:

  • طراحی ساده یا پیچیده محصول
  • نوع گرید به کار رفته در ساخت محصول
  • ابعاد در نظر گرفته شده برای حفاظ
  • تعداد قوطی ها و متراژ پروفیل های مصرفی
  • نوع اتصال حفاظ بر روی پنجره آپارتمان

می باشد.

خریداران و علاقه مندان به استفاده از حفاظ های استیل بر روی پنجره ها و درب های آپارتمانی خود توجه داشته باشند. که اگر ساکن طبقه همکف و یا اول می باشند، بهتر است. همیشه از حفاظ های ساخته شده با گرید 304 استیل استفاده کنند؛ حتی اگر قرار باشد حفاظ مورد نظر خود را از بخش داخلی آپارتمان نصب نمایند. این طبقات عمدتا به دلیل دسترسی راحت افراد ناشناس و سارقان بیشتر مورد نفوذ و حمله آنان واقع می شوند.