حفاظ استیل مدرن در جردن

5/5 - (1 امتیاز)

جردن نام یکی از بهترین مناطق مسکونی و تجاری و همچنین اداری موجود در سطح شهر  بزرگ تهران است که به طبع موقعیت مکانی خود همواره برای ساختمان های موجود در این نقطه از پایتخت سازندگان دست به داامن استفاده از بهترین متریال های سازه ای زده اند و در این خصوص نیز برای قرار دادن حفاظ بر روی پنجره ها و درب های آپارتمانی این نقطه از شهر به سراغ بهره گیری از حفاظ استیل مدرن در جردن رفته اند. در ادامه این مطلب با استیل نصر هعمراه شوید تا شما را با مواردی مهم در اینت خصوص آشنا نماییم.

حفاظ استیل مدرن در جردن

خب همانطور که گفتیم استیل نصر یکی از شرکت های فعال در حوزه طراحی و تولید محصولات استیل است که از تجربه ای بالا در فاز طراحی تا تولید و همچنین نصب انواع و اقسام حفاظ های استیل در اقصی نقاط دو شهر بزرگ تهران و کرج نیز برخوردار می باشد. تمامی حفاظ های تولید شده توسط این شرکت دارای برگ ضمانت کیفی بوده که همین امر نیز سبب گشته تا شما خوبان با خیالی آسوده خرید خود از فروشگاه استیل نصر را انجام داده و از بابت کیفیت محصول تهیه کرده خود نیز کاملا آسوده خاطر شوید.

حفاظ استیل مدرن در جردن تهران را می توان به دو دسته نصب از داخل و نصب از بیرون تقسیم بندی کرد که البته باید این مدل تقسیم بندی را پیش از انتخاب از میان دو گرید معروف 201 و 304 استیل انجام دهید. اصولا برای نصب حفاظ در داخل واحدهای آپارتمانی استیل کاران توصیه به استفاده از حفاظ های تولید شده با گرید 201 می کنند که البته به لحاظ قیمتی کاملا به صرفه تر از مدل های تولید شده با استیل 304 می باشد اما خب به لحاظ کیفی به هیچ عنوان بهتر از این نوع گرید نمی باشند!

حفاظ های استیل مدرن در جردن

حفاظ های استیل مدرن در جردن

معرفی ویزگی های یک حفاظ Steel

امنیت حفاظ استیل مدرن اولین نکته ای است که سبب ترغیب شما عزیزان به خرید آن می شود. در ساخت حفاظ های استیل از قطعاتی استفاده می شود که به خودی خود هر یک از مقاومت و دوام ایده آلی در برابر فشار، خمش و کشش برخوردار است. دومین عامل مهم در انتخاب این نوع از محصولات نیز مربوط به زیبایی ظاهری آنان می گردد.

حفاظ های استیل آنقدر زیبا طراحی و تولید و سپس در محل های مشخص خود نصب می شوند که دیگر هیچ بهانه ای برای نخریدن آنان به شما کارفرمایان و مالکان انواع مختلفی از واحدهای تجاری، اداری و همچنین مسکونی نمی دهند!

در کنار تمامی این موارد نباید از ویژگی های دیگر این مدل از محصولات ساختمانی نیز غافل شد که عبارتند از:

  • بسیار مقاوم در برابر فشار و ضربه
  • کاملا ایمن و دارای استحکامی مطلوب
  • مقاوم در برابر زنگ زدگی
  • ایده آل برای ماندن ساعت ها در زیر نور آفتاب و مات شدن محصول
  • امکان استریل و تمیز کردن آسان
  • با دوام در برابر تغییرات شرایط آب و هوایی
  • دارای طرح ها و مدل های گوناگون با طول عمر مصرفی زیاد

کلام آخر

بد نیست بدانید قیمت یک حفاظ استیل مدرن در جردن با در نظر داشتن نوع گرید مصرفی از این فلز ارزشمند و لوکس مشخص می شود. یعنی اینکه شما باید بدانید قیمت حفاظ استیلی که با گرید 201 ساخته شده است به مراتب کمتر از حفاظی است که برای ساخت آن از گرید 304 استیل بهره گیری شده است!

گرید 304 همیشه از نظی کیفی و ماندگاری در سطح بالاتری به نسبت گرید 201 قرار داشته و به همین دلیل نیز همواره محصولات استیلی که با این گرید ساخته و پرداخته می شوند با قیمت بیشتری در بازار بفروش رسانده می شوند.

مورد دیگری که بر روی قیمت حفاظ های استیل اثرگذار است، نوع طراحی ظاهری آن ها می باشد. حفاظ ها به لحاظ ظاهری به دو دسته حفاظ های ساده و یا فانتزی (سفارشی) تقسیم می شوند که بدیهی است مدل های ساده با قیمت پایین تری به نسبت مدل های سفارشی بفروش رسانده می شوند.

و مورد مهم دیگری که باید در هنگام خرید حفاظ به آن توجه داشته باشید، ابعاد در نظر گرفته شده برای آن می باشد؛ دوستان گرامی توجه داشته باشید هر چقدر که متراز پروفیل های استیل به کار رفته در حفاظ استیل پنجره مدنظر شما بیشتر باشد، یقینا قیمت نهایی که شما عزیزان بایستی برای خرید آن حفاظ بپردازید نیز بیشتر خواهد شد.