حفاظ استیل پارکینگ در اکباتان

5/5 - (1 امتیاز)

اکباتان یکی از شهرک های معروف تهران است. در این شهرک شما با بی نهایت بلوک و واحد مسکونی مواجه هستید که به طبع از محیط های پارکینگی متعددی نیز برخوردار می باشد. در اکباتان نیز همچون دیگر نقاط سطح شهر تهران و کرج که قابل پشتیبانی برای مجموعه استیل نصر می باشد. شما می توانید از حفاظ های مناسبی جهت تعیین محل پارک وسایل نقلیه و همچنین جلوگیری از برخورد آنان با جدول و دیوار و ستون استفاده نمایید. در ادامه این مطلب با ما همره شوید تا شما را با مواردی مهم در خصوص حفاظ استیل پارکینگ در اکباتان آشنا نماییم.

حفاظ استیل پارکینگ در اکباتان

اگر بخواهیم خیلی مختصر و مفید در خصوص حفاظ استیل پارکینگ در اکباتان برایتان صحبت کنیم. باید بگوییم این نوع از حفاظ ها در اصل برای پارکینگ های مجتمع های بزرگ مسکونی و تجاری و اداری طراحی شده اند. البته می توان از آن ها برای هر نوع و مدل دیگری از محیط های پارکینگی وسایل نقلیه ای نیز استفاده کرد. شما می توانید بسته به فضا و همچنین سلیقه و بودجه ای که برای این کار لحاظ کرده اید؛ از حفاظ های مختلفی در سکشن پارکینگ خودروهایتان استفاده نمایید.

منتهای مراتب اگر نظر استیل نصر را به عنوان یک متخصص در حیطه طراحی، تولید و نصب محصولات مختلف استیل در بازار داخلی کشورمان بپرسید، به شما خواهیم گفت که بهتر است از حفاظ های استیل گرید 304 و حتی گریدهای بالاتر برای این منظور استفاده نمایید.

زیرا پارکینگ ها اصولا در طبقاتی تعبیه می شوند که در مجاورت هوای آزاد هستند و این هوا می تواند در صورت ضعیف بودن آلیاژ استیلی که شما حفاظ خود را با آن ساخته اید، برایتان حسابی دردسر ساز شوند!

حفاظ های استیل پارکینگ در اکباتان

حفاظ های استیل پارکینگ در اکباتان

چرا استیل نصر را انتخاب می کنم؟

بی مبالغه استیل نصر یکی از موفق ترین شرکت های فعال در حیطه استیل و استیل سازی در کشور عزیزمان ایران می باشد. در شرکت استیل نصر شما می توانید با حجم انبوهی از محصولات مختلف استیل هم بصورت پیش ساخته و هم بصورت سفارشی ساز مواجه شوید.

برای این منظور تنها کافی است بدانید که تیم استیل نصر متشکل می شود از تعدادی استیل کار و تکنسین ماهر استیل کاری که با ذوق و استعداد و همچنین دانش فنی بالای خود می توانند همه نوع محصول و قطعه استیلی را برایتان تولید نماید.

استفاده از دستگاه های روز دنیا و بهره گیری از مدل های نوین جهت خلق محصولات جدید برای استفاده اولین بار در ایران سبب گشته تا شما بتوانید با خیالی آسوده سفارش محصولات خود از جمله حفاظ استیل پارکینگ در اکباتان را به ما بسپارید.

ویژگی های این محصول استیل در چیست؟

حقیقتش را بخواهید شما می توانید در عوض استفاده از حفاظ های استیل پارکینگی از دیگر حفاظ های موجود در بازار که با سایر متریال نیز ساخته و پرداخته شده اند، استفاده کنید. منتهای مراتب چیزی که در این میان است ارزش وقت شما در پیدا کردن حفاظ و همچنین ارزش پولی است که شما برای تهیه کردن ان محصول پرداخت می کنید.

حفاظ های استیل به نسبت دیگر مدل حفاظ های آهنی موجود در بازار از کیفیت و استحکام به مراتب بیشتری برخوردار هستند و می توان امروز گفت که به خوبی امتحان خود را در بازار و شرایط آب و هوایی ایران پس داده اند.

با این حال اما شاید بد نباشد نگاهی کلی به ویزگی های بارز این نوع از محصولات استیل در ایران بی اندازیم که عبارتند از:

  • ضد آب و ضد زنگ بودن محصول
  • جذابیت های ظاهری فراوان
  • درخنشدگی ایده آل
  • ضد خش و ضد خورد شدن محصول
  • ضد ترک برداشتن حفاظ
  • مقاوم در برابر بُرش، خمش و ضربه
  • تنوع مدلی بسیار زیاد
  • قابلیت شستشوی آسان و راحت
  • کاملا ایمن و مستحکم
  • دارای طول عمر بسیار بالا
  • مناسب شرایط چار فصل ایران

می باشد. البته لازم به ذکر است بدانید که این موارد تنها در خصوص حفاظ های استیل اصل و اورجینال صادق است. و برای همین نیز ما همواره توصیه کرده کرده و می کنیم که محصولات استیل را فقط و فقط از فروشگاه های مجاز خریداری فرمایید.