حفاظ استیل پارکینگ در کرج

5/5 - (1 امتیاز)

کرج با اینکه به نسبت وسعت از تهران بسیار کوچکتر است اما به لحاظ شلوغی وسایل نقلیه در آن دسته کمی از پایتخت ندارد. در کرج نیز شما تقریبا با همان مشکلاتی مواجه هستید که در تهران برای پارک خودروی خودتان با آن سروکار خواهید داشت. برای همین نیز همواره تمامی شهروندان کرجی در تلاش برای حفظ محل پارک وسایل نقلیه خود می باشند که بی شک در این بین، استفاده از حفاظ استیل پارکینگ در کرج می تواند برایتان کارایی زیادی داشته باشد. در ادامه این مطلب با استیل نصر همراه شوید تا شما را با مواردی مهم آشنا نماییم.

حفاظ استیل پارکینگ در کرج

اگر بخواهیم خیلی مختصر و مفید در خصوص حفاظ استیل پارکینگ در کرج برایتان صحبت کنیم. باید بگوییم این نوع از حفاظ ها در اصل برای پارکینگ های مجتمع های بزرگ مسکونی و تجاری و اداری طراحی شده اند. البته می توان از آن ها برای هر نوع و مدل دیگری از محیط های پارکینگی وسایل نقلیه ای نیز استفاده کرد. شما می توانید بسته به فضا و همچنین سلیقه و بودجه ای که برای این کار لحاظ کرده اید؛ از حفاظ های مختلفی در سکشن پارکینگ خودروهایتان استفاده نمایید.

منتهای مراتب اگر نظر استیل نصر را به عنوان یک متخصص در حیطه طراحی، تولید و نصب محصولات مختلف استیل در بازار داخلی کشورمان بپرسید، به شما خواهیم گفت که بهتر است از حفاظ های استیل گرید 304 و حتی گریدهای بالاتر برای این منظور استفاده نمایید.

زیرا پارکینگ ها اصولا در طبقاتی تعبیه می شوند که در مجاورت هوای آزاد هستند و این هوا می تواند در صورت ضعیف بودن آلیاژ استیلی که شما حفاظ خود را با آن ساخته اید، برایتان حسابی دردسر ساز شوند!

حفاظ استیل پارکینگ در کرج

حفاظ استیل پارکینگ در کرج

ویژگی این نوع محصولات استیل در چیست؟

در وهله اول باید گفت این مدل از حفاظ ها به دلیل ظاهر جذاب و زیبایی چشم نواز خود در محیط بتنی و بی روح اکثر پارکینگ های خودرویی به خودی سبب جلب نگاه ها به محیط ایجاد شده شما می شوند. حفاظ هایی که برای پارکینگ مورد استفاده قرار می گیرند. از تنوع مدلی و انعطاف پذیری مطلوبی در طراحی با ابعاد مختلف برخوردار هستند. می توان بر روی مقاومت آن ها در برابر برخورد اتومبیل ها به بدنه حفاظ حسابی ویژه باز کرد. البته ناگفته نماند که این نوع از محصولات در برابر فشار و خمش هم بسیار ایده آل هستند.

لازم به ذکر است بدانید که بیش از همه موارد فوق، این خاصیت ضد زنگ بودن محصول است که می تواند برایتان بسیار مفید باشد. چرا که در برابر رطوبت وارده به محیط پارکینگ شما کاملا مقاوم بوده و در دراز مدت دچار تغییرات ظاهری و زنگ زدگی نمی شود. این خاصیت حفاظ های پارکینگ از جنس استیل به نسبت دیگر مدل آلیازهای فلزی بسیار قابل توجه می باشد.

کلام آخر

در پایان یکبار دیگر لازم است بگوییم. مجموعه استیل کاران استیل نصر با بهره گیری از دانش روز جهانی، استفاده از نیروهای متخصص بومی و به کار گیری دستگاه های جدید در خط تولیدی خود یک شرکت ایده آل برای تمامی کسانی است که به دنبال استفاده از محصولات استیل در محیط های مختلف مسکونی و غیر مسکونی خود می باشند.

فراموش نکنید که استیل نصر تنها یک تولید کننده صرف نیست! شما می توانید در صورت نیاز خود از تیم مشاوره ای مجموعه نیز بهره گیری نمایید. برای این منظور تنها کافی است از طریق شماره های درج شده در صفحه نخست سایت با ما و هانواده بزرگ استیل نصر همراه شوید.