حفاظ استیل پنجره آپارتمانی در ولنجک

5/5 - (1 امتیاز)

برای اینکه موفق به تجهیز کردن هرچه بهختر و بیشتر واحد مسکونی و یا تجاری خود در محدوده ولنجک تهران شوید توصیه می کنیم در ادامه این مطلب از استیل نصر با ما همراه شوید تا شما را با مواردی مهم در خصوص انتخاب و خرید حفاظ استیل پنجره آپارتمانی در ولنجک بیش از پیش آشنا نماییم. تهرانی های عزیز توجه داشته باشید که استیل نصر یکی از بهترین مراکز فروش تولیدات استیل در کل ایران است که می تواند در صورت لزوم طراح و تولید کننده محصول استیل مدنظر شما خوبان نیز باشد.

حفاظ استیل پنجره آپارتمانی در ولنجک

قبل از هر چیزی باید بدانید که یک حفاظ استیل پنجره آپارتمانی در ولنجک باید دارای ویزگی های مهمی باشد تا بتوان بر روی کیفیت و دوام آن در طی سالیان حساب ویژه ای باز کرد. این ویژگی ها می تواند شامل:

  • تنوع مدلی بالا
  • غیر قابل زنگ زدن
  • مقاوم در برابر ضربه و فشار
  • قابلیت نصب بر روی هر نوع پنجره ای
  • امکان شستشوی آسان محصول

اشاره داشت.

دوستان گرامی توجه داشته باشید که استیل نصر قادر به تولید هر نوع حفاظ ساده و طرح دار می باشد که از قابلیت نصب بر روی هر چهارچوب پنجره ای چه بصورت هلالی و چه مربعی، مستطیلی و همینطور فانتزی برخوردار می باشد.

از طرفی البته نباید فراموش کرد که با توجه به محل نصب اینگونه از حفاظ ها (از داخل و یا بیرون) بایستی به فکر انتخاب جنس آنان نیز بود. استیل نصر برای این منظور اقدام به تولید حفاظ استیل پنجره از آلیاژ 201 برای نصب از داخل و همچنین تولید حفاظ استیل پنجره از آلیاژ 304 برای فضای بیرونی پنجره کرده است.

حفاظ های استیل پنجره آپارتمانی در ولنجک

حفاظ های استیل پنجره آپارتمانی در ولنجک

شناخت انواع حفاظ های استیل

اگر روزی قصد خرید یک حفاظ استیل برای نصب بر روی پنجره آپارتمان خود را کرده اید، باید بدانید برای این منظور با دو نوع حفاظ در بازار تهران مواجه خواهید شد که یکی حفاظ های ساخته شده با گرید 201 استیل هستند و دیگری حفاظ هایی هستند که برای ساخت آنان از آلیاژ 304 استیل استفاده شده است.

اصولا آن دسته از خریدارانی که به فکر تجهیز کردن پنجره خانه خود از فضای داخلی آن هستند به سراغ خرید حفاظ هایی از جنس 201 استیل می روند و دسته دیگری که به فکر تجهیز کردن پنجره خانه خود از فضای بیرونی آن می باشند به دنبال خرید حفاظ های تولید شده با گرید 304 استیل می روند.

دلیل این موضوع نیز این است که نه تنها حفاظ بلکه هر نوع محصول حفاظی که از گرید 201 ساخته شده باشد به نسبت محصولی که با گرید 304 تولید شده باشد از دوام و استحکام به مراتب کمتری خصوصا در مواجه با تغییر شرایط آب و هوایی برخوردار می باشد.

نکته دیگری که در خصوص انواع حفاظ پنجره باید به آن توجه نمایید، طراحی یا همان شکل ظاهری حفاظ است که هم می تواند بصورت ساده برای پنجره های آپارتمان شما در نظر گرفته شود و هم می تواند دارای شکل و طراحی پیچیده و یا فانتزی باشد. مهم این است که شما چه سلیقه و نظری در این خصوص داشته باشید.

کلام آخر

برای کسب اطلاع از قیمت نهایی یک حفاظ استیل پنجره آپارتمانی در ولنجک تهران بایستی به موارد مختلف توجه نمایید که ما در این قسمت مهمترین این موارد را برایتان شرح خواهیم داد؛ این موارد عبارتند از:

  • طراحی ساده یا پیچیده محصول
  • نوع گرید به کار رفته در ساخت محصول
  • ابعاد در نظر گرفته شده برای حفاظ
  • تعداد قوطی ها و متراژ پروفیل های مصرفی
  • نوع اتصال حفاظ بر روی پنجره آپارتمان

می باشد.

خریداران و علاقه مندان به استفاده از حفاظ های استیل بر روی پنجره های آپارتمانی خود توجه داشته باشند که اگر ساکن طبقه همکف و یا اول می باشند، بهتر است همیشه از حفاظ های ساخته شده با گرید 304 استیل استفاده کنند؛ حتی اگر قرار باشد حفاظ مورد نظر خود را از بخش داخلی آپارتمان نصب نمایند. این طبقات عمدتا به دلیل دسترسی راحت افراد ناشناس و سارقان بیشتر مورد نفوذ و حمله آنان واقع می شوند.