حفاظ استیل پنجره آپارتمانی در کرج

5/5 - (1 امتیاز)

برای اینکه خیال خود را از بابت امنیت و زیبایی دو چندانی حفاظ نصب شده بر روی پنجره واحد آپارتمانی و یا اداری خود کاملا آسوده نمایید، توصیه می کنیم حتما به سراغ خرید محصولات استیل شرکت استیل نصر بروید. استیل نصر یکی از بهترین و موفق ترین تولید کنندگان و عرضه کنندگان محصولات مختلف استیل در استان البرز و بویژه در شهر کرج می باشد. پس برای همین نیز با ما تا انتهای این مطلب همراه شوید تا شما را با نکاتی مهم در خصوص انتخاب و خرید حفاظ استیل پنجره آپارتمانی در کرج بیش از پیش آشنا نمایم.

حفاظ استیل پنجره آپارتمانی در کرج

اگر به دنبال خرید حفاظی هستید که ضمن ایمن کردن دو چندانی پنجره های آپارتمانی شما باعث زیبایی بیشتر آنان و افزایش جذابیت نمای بیرونی ساختمانتان نیز شود، توصیه می کنیم حتما به سراغ خرید حفاظ های استیل پنجره برای واحد مسکونی و یا اداری خود باشید.

برای این منظور شما می توانید با یک جستجوی ساده با هزاران مدل حفاظ استیل مناسب نصب بر روی پنجره های خانه و یا محل کارتان مواجه شوید که اگر نظر ما را می خواهید بهتر است به هر استیل کار و یا فروشگاه استیل فروشی اعتماد نکنید و محصول مدنظر خود را از فروشگاه هایی تهیه فرمایید که در طی سالیان امتحان خود را پس داده اند!

استیل نصر یکی از بهترین طراحان و تولید کنندگان محصولات مختلف استیل در کلانشهر کرج است و در عرصه تولید حفاظ استیل پنجره آپارتمانی نیز از مهارت خاصی برخوردار است. این شرکت قادر به تولید حفاظ جهت نصب از داخل برای پنجره ها با گرید 201 استیل و حفاظ جهت نصب از بیرون برای پنجره ها با گرید 304 استیل می باشد.

حفاظ استیل پنجره آپارتمانی در کرج

حفاظ استیل پنجره آپارتمانی در کرج

قیمت یک حفاظ Steel پنجره چقدر است؟

برای کسب اطلاع از قیمت نهایی یک حفاظ استیل پنجره آپارتمان در کرج بایستی به موارد مختلف توجه نمایید که ما در این قسمت مهمترین این موارد را برایتان شرح خواهیم داد؛ این موارد عبارتند از:

  • طراحی ساده یا پیچیده محصول
  • نوع گرید به کار رفته در ساخت محصول
  • ابعاد در نظر گرفته شده برای حفاظ
  • تعداد قوطی ها و متراژ پروفیل های مصرفی
  • نوع اتصال حفاظ بر روی پنجره آپارتمان

می باشد.

خریداران و علاقه مندان به استفاده از حفاظ های استیل بر روی پنجره های آپارتمانی خود توجه داشته باشند که اگر ساکن طبقه همکف و یا اول می باشند، بهتر است همیشه از حفاظ های ساخته شده با گرید 304 استیل استفاده کنند؛ حتی اگر قرار باشد حفاظ مورد نظر خود را از بخش داخلی آپارتمان نصب نمایند. این طبقات عمدتا به دلیل دسترسی راحت افراد ناشناس و سارقان بیشتر مورد نفوذ و حمله آنان واقع می شوند.

در خصوص نکته مربوط به نوع اتصال حفاظ نیز توجه داشته باشید که برخی از حفاظ ها بصورت پیچ و مهره ای و برخی دیگر بصورت جوشکاری شده بر روی چهارچوب پنجره واحد مسکونی و یا اداری شما نصب می شوند که انتخاب نوع این اتصال نیز بر روی قیمت کلی محصول کاملا تاثیرگذار است.

حفاظ استیل پنجره چه ویژگی هایی دارد؟

یک حفاظ استیل پنجره آپارتمانی در کرج بایستی از ویژگی های قابل توجهی نیز برخوردار باشد که از مهمترین آنان می توان به:

  • ضد آب بودن حفاظ
  • ضد زنگ بودن حفاظ
  • نشکن بودن حفاظ
  • تنوع مدلی بالا
  • شستشوی آسان

اشاره داشت. البته فراموش نکنید که تمامی این موارد تنها برای حفاظ های اصل و اورجینال تعریف می شود و حفاظ هایی که عمدتا از آلیاژهای ناخالص اما به اسم استیل به بازار عرضه و به شما مشتریان عزیز معرفی می شوند عمدتا فاقد این ویژگی های برجسته می باشند!