حفاظ استیل پنجره آپارتمان در اکباتان

5/5 - (1 امتیاز)

اکباتان یکی از شهرک های بزرگ و مطرح موجود در تهران است که می توان در آن با واحدهای مسکونی فراوانی مواجه شد که هر یک برای ایمن کردن دو چندانی خود از حفاظی استفاده کرده است. با این حال اما بد نیست بدانید با توجه به مزایای بهره گیزی از حفاظ های استیل همواره بهتر است تا ساکنان این شهرک مسکونی به جای بهره گیزی از انواع و اقسام حفاظ های آهنی به سمت و سوی استفاده از حفاظ های استیل کشانده شوند. برای همین امر نیز توصیه می کنیم با ما تا انتهای این مطلب همراه شوید تا شما را با مواردی مهم در خصوص حفاظ استیل پنجره آپارتمان در اکباتان تهران آشنا نماییم.

حفاظ استیل پنجره آپارتمان در اکباتان

برای خرید حفاظ استیل پنجره آپارتمان در اکباتان تهران شما می توانید به مجموعه بزرگ استیل نصر مراجعه فرمایید. برای این منظور هم می توانید از طریق مراجعه حضوری به فروشگاه این مجموعه اقدام فرمایید و هم محصول مورد نظر خود را از طریق بخش سفارش آنلاین و با مراجعه به سایت استیل نصر انجام دهید.

فراموش نکنید که تنوع مدلی حفاظ های استیل مناسب نصب بر روی پنجره های آپارتمانی استیل نصر بسیار زیاد می باشد و به همین خاطر نیز انتخاب و خرید در این خصوص نیاز به گذاشتن وقت کافی دارد! البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که استیل نصر با بهره گیری از دستگاه های مدرن امروزی و استفاده از نیروهای متخصص بومی قادر به تولید حفاظ های خاص و سفارشی نیز می باشد.

منتهای مراتب بایستی به این مهم نیز توجه لازم را داشته باشید که خرید یک حفاظ معمولی به نسبت خرید یک حفاظ سفارشی ساز قطعا با قیمت کمتری خواهد بود. حفاظ های استیل مناسب پنجره های یک واحد آپارتمانی دارای ویژگی هایی همچون:

  • ضد زنگ
  • ضد ضربه
  • مقاوم در برابر فشار
  • ایده آل در برابر خمش
  • زیبا و دارای جذابیت های ظاهری
  • برخورداری از قابلیت شستشوی آسان
  • قابل نصب بر روی هر نوع چهارچوب پنجره ای
حفاظ استیل پنجره آپارتمان در اکباتان

حفاظ استیل پنجره آپارتمان در اکباتان

آیا این محصولات استیل دارای گارانتی هستند؟

همیشه یادتان باشد به وقت خرید محصولات استیل این سوال را از فروشنده و یا فروشگاهی که قصد خرید محصول مورد نیازتان از آن را کرده اید، بکنید! اینکه محصول استیل خریداری شده شما دارای گارانتی هست و یا خیر و اینکه شایط گارانتی آن در چه وضعیتی باطل و اصلا شامل چه مواردی می شود، بحث بسیار مهم و قابل توجهی است که نباید سرسری از آن چشم پوشی نمایید!

خوشبختانه استیل نصر در کنار فروش حفاظ استیل پنجره آپارتمان در اکباتان تهران نیز از برگه گارانتی معتبری استفاده کرده است تا شما خریداران گرامی خیالتان از جمیع جهات کاملا آسوده شود. گارانتی محصولات استیل این شرکت از اعتبار چند ساله برخوردار است و شرط فعال شدن آن نیز این است که محصول استیل خریداری شما تنها توسط نصابان استیل نصر در محل مورد نظرتان پیاده سازی شوند.

کلام آخر

در پایان بد نیست بدانید که قیمت یک حفاظ استیل پنجره آپارتمان با در نظر داشتن مواردی اعم از:

  • نوع گرید استیل مصرفی در ساخت
  • ابعاد در نظر گرفته شده برای حفاظ
  • طراحی ساده یا سفارشی حفاظ
  • نحوه اتصال حفاظ بر روی چهارچوب پنجره

تعیین می شود.

فراموش نکنید که اگر ساکن طبقه همکف و یا اول و حتی دوم هستید بهتر است همیشه از حفاظ هایی استفاده نمایید که از گرید 304 استیل در ساخت آنان استفاده شده باشد؛ چرا که این گرید به نسبت گرید 201 از هر لحاظی دارای کیفیت بهتر و بیشتری می باشد.

در خصوص نحوه اتصال حفاظ استیل بر روی پنجره واحدهای آپارتمانی نیز بد نیست بدانید که برخی از حفاظ ها با استفاده از دستگاه جوش و برخی دیگر بصورت پیچ و مهره ای بر روی چهارچوب پنجره تک جداره یا دو جداره شما نصب می شوند.