حفاظ استیل پنجره آپارتمان در فرمانیه

5/5 - (1 امتیاز)

فرمانیه یکی از گرانقیمت ترین مناطق موجود در بخش شمالی پایتخت است که می توان در آن با جدیدترین و بروزترین سازه های مسکونی، اداری و همچنین تجاری مواجه شد. به همین خاطر نیز استیل نصر تصمیم گرفته است تا برای هر یک از شما ساکنین منطقه فرمانیه و یا دارندگان ملک چه از نوع مسکونی و چه غیر مسکونی اقدام به ارائه توضیحاتی در خصوص انتخاب و خرید حفاظ استیل پنجره آپارتمان در فرمانیه نماید که برای این منظور پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

حفاظ استیل پنجره آپارتمان در فرمانیه

خب همانطور که از نام این مدل از حفاظ ها نیز مشخص است، محصولی است ساخته شده از آلیاژ استیل که مختص نصب و قرارگیری بر روی پنجره واحدهای مختلف مسکونی و غیر مسکونی می باشد. این مدل از محصولات استیل اگر قرار باشد در قسمت های بیرونی پنجره ها نصب گردند، باید حتما از گرید 304 استیل ساخته و پرداخته شوند و اگر قرار باشد که از طرف داخل کار گذاشته شوند نیز می توانند با استیل 201 تولید شده باشند.

حفاظ استیل برای پنجره های خانه شما سبب می شود تا هم ظاهر بیرونی آنان از جذابیت های ظاهری فراوانی برخوردار شود و هم به لحاظ امنیتی، ایمنی کاملی متوجه این قسمت از خانه و محل کار شما خصوصا اگر در طبقات نزدیک به سطح زمین قرار دارید، شوند. از جمله ویژگی های حفاظ استیل پنجره آپارتمان در فرمانیه می توان به:

  • مقاوم در برابر آب و زنگ زدگی
  • استحکام بالا و کیفیتی مطلوب
  • نشکن و مقاوم در برابر هرگونه ضربه و فشار
  • شیک و براق و درخشان و مقاوم در برابر مات شدگی
  • افزایش ایمنی و امنیت واحدهای تجاری، اداری و مسکونی
  • برخورداری از ظاهری جذاب برای افزایش زیبایی نمای خارجی ساختمان ها

اشاره نمود. البته این نکته را نیز باید گفت که نحوه شستشو و ضد عفونی کردن این مدل از محصولات نیز به مراتب راحت تر از دیگر جنس حفاظ های موجود در بازار می باشد.

حفاظ استیل پنجره آپارتمان در فرمانیه

حفاظ استیل پنجره آپارتمان در فرمانیه

بهترین انتخاب برای حفاظ پنجره ای کدام است؟

خب در این خصوص باید بدانید که استیل نصر بطور کلی برای حفاظ های پنجره ای خود از دو گرید معروف استیل؛ یعنی آلیاز 201 و آلیاژ 304 استفاده می کند که انتخاب در خصوص خرید هر یک از آن ها فقط و فقط بسته به سلیقه و نظر شما مشتریان عزیز دارد.

البته این را هم باید گفت که معمولا بهتر است برای پنجره هایی که قرار بر تعبیه شدن حفاظ در قسمت پشتی آنان است از حفاظ های ساخته شده با گرید 304 و برای آن دسته از پنجره هایی که قرار است از داخل واحد برای آنان حفاظ نصب شود از محصولاتی استفاده شود که با گرید استیل 201 ساخته و پرداخته شده اند.

لازم به ذکر است با توجه به دسترسی آسان پنجره واحد های آپارتمان در طبقات همکف و اول و حتی دوم نیاز است که همیشه از حفاظ هایی استفاده شود که با گرید 304 ساخته شده اند. این نوع از محصولات به لحاظ کیفی به نسبت مدل هالی ساخته شده با گرید 201 دارای مفاومت و دوام به مراتب بیشتری می باشند.

کلام آخر

در پایان بد نیست این نکته را مجددا متذکر شویم که برای انتخاب و خرید محصولات استیل اصل و اورجینال همواره بهتر است به فروشگاه های متخصص و معتبر در این عرصه مراجعه فرمایید که بی شک یکی از بهترین این مجموعه ها در تهران و در منطقه فرمانیه این کلانشهر بزرگ ایران، شرکت استیل نصر می باشد.

استیل نصر یکی از حرفه ای ترین استیل کاران ایرانی با سابقه ای درخشان در این حیطه می باشد و می تواند تولید کننده و عرضه کننده بهترین محصولات استیل در بازار داخلی و حتی خارج از کشورمان برای شما خریداران عزیز باشد.