حفاظ استیل پنجره آپارتمان در ونک

5/5 - (1 امتیاز)

اگر به دنبال خرید حفاظ استیل پنجره آپارتمان در ونک تهران هستید، پس توصیه می کنیم در ادامه این مطلب حتما با ما همراه شوید تا شما را با مواردی مهم در این خصوص آشنا نماییم. استیل نصر یکی از فعالان عرصه تولید و فروش محصولات استیل در ایران است که خوشبختانه عمده تمرکز خود را معطوف به کلانشهرهایی همچون تهران و کرج کرده و از این رو می توان به راحتی با مراجعه به آن و نمایندگی های مختلف و متعددش در سراسر تهران بزرگ، هر نوع نیازی به خرید محصولات استیل از جمله حفاظ های مختلف تولید شده با این آلیاژ لوکس و ارزشمند را تامین نمود. با ما در ادامه این بلاگ از استیل نصر همراه باشید.

حفاظ استیل پنجره آپارتمان در ونک

قبل از هر چیزی باید بدانید که یک حفاظ استیل پنجره باید دارای ویزگی های مهمی باشد تا بتوان بر روی کیفیت و دوام آن در طی سالیان حساب ویژه ای باز کرد. این ویژگی ها می تواند شامل:

  • تنوع مدلی بالا
  • غیر قابل زنگ زدن
  • مقاوم در برابر ضربه و فشار
  • قابلیت نصب بر روی هر نوع پنجره ای
  • امکان شستشوی آسان محصول

اشاره داشت.

دوستان گرامی توجه داشته باشید که استیل نصر قادر به تولید هر نوع حفاظ ساده و طرح دار می باشد که از قابلیت نصب بر روی هر چهارچوب پنجره ای چه بصورت هلالی و چه مربعی، مستطیلی و همینطور فانتزی برخوردار می باشد.

از طرفی البته نباید فراموش کرد که با توجه به محل نصب اینگونه از حفاظ ها (از داخل و یا بیرون) بایستی به فکر انتخاب جنس آنان نیز بود. استیل نصر برای این منظور اقدام به تولید حفاظ استیل پنجره از آلیاژ 201 برای نصب از داخل و همچنین تولید حفاظ استیل پنجره از آلیاژ 304 برای فضای بیرونی پنجره کرده است.

حفاظ های استیل پنجره آپارتمان در ونک

حفاظ های استیل پنجره آپارتمان در ونک

انواع حفاظ های استیل پنجره

برای همه آنانی که به دنبال خرید حفاظ استیل پنجره آپارتمان هستند باید بگوییم که حفاظ های موجود در بازار عمدتا با دو نوع گرید 201 و 304 استیل طراحی و تولید شده اند که مدل های ساخته شده با نوع اول؛ یعنی گرید 201 مناسب استفاده در محیط های داخلی و سرپوشیده می باشند.

این در حالی است که حفاظ های نوع دوم؛ یعنی مدل های ساخته شده با گرید 304 از قابلیت نصب و بهره گیری در هر نوع محیطی چه باز و چه بسته برخوردار هستند. حفاظ های استیل و کلا محصولات استیلی که با آلیاژ 304 ساخته و پرداخته می شوند از هر لحاظی به نسبت حفاظ هایی که با گرید 201 تولید شده اند، بهتر هستند.

این نوع از حفاظ ها از مقاومت و دوام به مراتب بیشتری به نسبت مدل های ساخته شده با گرید 201 برخوردار هستند و از قابلیت 100% ضد زنگ بودن نیز بهره مند می باشند. البته نباید فراموش کرد که به لحاظ قیمتی نیز با مبلغ بیشتری در بازار بفروش رسانده می شوند.

کلام آخر

قیمت یک حفاظ استیل پنجره آپارتمان در ونک با در نظر داشتن شرایطی اعم از:

  • نوع گرید مصرفی در ساخت
  • شکل و ظاهر در نظر گرفته شده برای حفاظ
  • توپُر یا توخالی بودن پروفیل ها
  • و نحوه اتصال حفاظ بر روی پنجره

تعیین می شود.

البته این ها تنها موارد تاثیرگذار بر روی قیمت کلی یک حفاظ استیل پنجره نبوده و موارد دیگری از جمله نوع و شرایط گارانتی که محصول انتخابی شما را پشتیبانی می کند نیز از دسته مواردی است که می تواند بر روی قیمت آن اثرگذار باشد.