حفاظ استیل پنجره دو جداره

5/5 - (1 امتیاز)

امروزه در صنعت ساختمان سازی امنیت و زیبایی سازه حرف اول را می زند و به همین منظور نیز همواره مهندسان در صدد استفاده و بهره گیری از بهترین محصولات ساختمانی با کیفیتی مثال زدنی در ساختمان های در حال احداث خود هستند و در این بین از درب های ضد سرقت و همچنین پنجره های دو جداره نیز غافل نمی شوند و به همین منظور نیز ما در این بلاگ از استیل نصر برآن شدیم تا شما را با حفاظ استیل پنجره دو جداره آشنا نماییم تا بدانید اگر دارنده یک کدام از این ساختمان های مدرن و امروزی هستید و یا می خواهیم بازسازی خانه خود را با دو جداره کردن پنجره های آن آغاز نمایید برای امنیت این قسمت از خانه و محل کارتان بایستی از چه نوع حفاظی استفاده نمایید.

حفاظ استیل پنجره دو جداره

اجازه دهید در همین ابتدا این نکته را به شما عزیزان گوش زد کنیم که حفاظ های استیل نه تنها برای پنجره های قدیمی و یک لایه و یا دو لایه ساخته و پرداخته شده اند بلکه اگر روزی بشر موفق به خلق پنجره ای صد لایه نیز باشد باز این حفاظ های استیل هستند که می توانند بالاتر از هر نوع حفاظ چوبی، شیشه ای، آهنی و … امنیت پنجره های شما را تضمین نمایند. علی ایحال بد نیست بدانید از حفاظ استیل پنجره دو جداره می توان هم در قسمت جلویی پنجره و هم در قسمت پشت آن استفاده کرد که در ادامه بیشتر در این خصوص برایتان صحبت خواهیم کرد.

حفاظ های استیل پنجره دو جداره

حفاظ های استیل پنجره دو جداره

حفاظ‌های استیل جلو پنجره

معمولا حفاظ استیلی که در قسمت جلویی پنجره ها مورد استفاده قرار می گیرند (خصوصا در طبقات ابتدایی ساختمان) هم در زیبایی و هم در ایمن کردن راه های ورود به خانه و سخت کردن کار سارقان بسیار تاثیرگذار می باشند. با این حال اما استفاده از این نوع حفاظ ها می تواند فایده های دیگری نیز برای شما مشتریان ارجمند استیل نصر داشته باشد؛ مثلا مانع از برخورد اجسام سنگین همچون توپ به شیشه و شکسته شدن آن برایتان گردد.

البته ناگفته نماند که با توجه به ساختار اغلب پنجره ها کمی تمیزی تمامی قسمت های حفاظی که در جلوی پنجره نصب شده است برای افراد مشکل می باشد اما خب قطعا فواید نصب اینگونه حفاظ ها در مقایسه با مضرات آن بیشتر می باشد!

حفاظ‌های استیل پشت پنجره

گاهی اوقات نیز مالکان واحدهای مسکونی و غیر مسکونی ترجیح به استفاده از حفاظ استیل در پشت پنجره دو جداره خود و در قسمت داخلی خانه دارند تا اگر به هر دلیلی شیشه از سوی سارق و یا سارقان دچار شکستگی و نابودی شد، همچنان این حفاظ استیل باقی مانده باشد تا کار را برای وارد شدن آن ها به محیط امن داخلی سخت نماید. لازم به ذکر است که عمدتا استیل کاران در این خصوص توصیه به خرید حفاظ های استیل ساخته شده با گرید 201 می کنند؛

چرا که این نوع از حفاظ ها به دلیل مقاومت پایین تر خود در برابر تغییرات شرایط آب و هوایی با قیمت مناسب تری در بازار بفروش رسانده می شوند و از این بابت خرید و استفاده از آن ها در محیط های داخلی بسیار ایده آل تلقی می شود.

کلام آخر

در پایان بد نیست به این موضوع نیز اشاره ای داشته باشیم تا شما عزیزان بدانید که بابت چه صفاتی ما به شما خرید حفاظ های استیل را پیشنهاد می دهیم؛ این ویژگی ها شامل:

  • مقاومت بالای حفاظ در برابر فشار
  • مقاومت بالای حفاظ در برابر ضربه
  • مقاومت بالای حفاظ در برابر تغییرات آب و هوایی
  • مقاومت بالای حفاظ در برابر ابزارهای برش دهنده
  • ماندگاری بالای حفاظ با تثبیت کیفیت در طی دوران
  • امکان نصی سریع، ایمن و بدون دردسر
  • برخورداری از جنبه های زیبایی فراوان

می شود. ناگفته نماند که تمامی موارد گفته شده تنها در حالتی صدق می کند که شما عزیزان بتوانید محصولات استیل خود را از فروشگاه های مجاز و یا استیل کارانی حرفه ای و مجرب نظیر مجموعه استیل نصر تهیه فرمایید.