حفاظ استیل پنجره کرج

5/5 - (1 امتیاز)

مدت زمان زیادی است که تقریبا تمامی سازندگان و طراحان دکوراسیونی برای نمای بهتر خارجی و همچنین داخلی واحدهای در حال احداث و دیزاین خود از حفاظ های استیل در رنگ ها و طرح های مختلف استفاده می کنند که دلیل آن هم دقیقا همین مورد زیبایی و همچنین مقاومت بالایی این مدل از سازه های ساختمانی تلقی می شود. پیش از خرید یک حفاظ استیل برای استفاده در هر نوع محیطی که امکانش باشد، بهتر است شما به کسب اطلاع در خصوص حفاظ استیل پنجره کرج بپردازید که برای همین نیز ما برآن شده ایم تا در ادامه این مطلب از مجموعه استیل کاران استیل نصر کمی در این زمینه برایتان صحبت نماییم.

حفاظ استیل پنجره کرج

خب همانطور که از نام این مدل از حفاظ ها نیز مشخص است، محصولی است ساخته شده از آلیاژ استیل که مختص نصب و قرارگیری بر روی پنجره واحدهای مختلف مسکونی و غیر مسکونی می باشد. این مدل از محصولات اگر قرار باشد در قسمت های بیرونی پنجره ها نصب گردند، باید حتما از گرید 304 استیل ساخته و پرداخته شوند و اگر قرار باشد که از طرف داخل کار گذاشته شوند نیز می توانند با استیل 201 تولید شده باشند.

حفاظ استیل برای پنجره های خانه شما سبب می شود تا هم ظاهر بیرونی آنان از جذابیت های ظاهری فراوانی برخوردار شود و هم به لحاظ امنیتی, ایمنی کاملی متوجه این قسمت از خانه و محل کار شما خصوصا اگر در طبقات نزدیک به سطح زمین قرار دارید، شوند. از جمله ویژگی های حفاظ استیل پنجره کرج می توان به:

  • استحکام بالا و کیفیتی مطلوب
  • افزایش ایمنی و امنیت واحدهای تجاری، اداری و مسکونی
  • مقاوم در برابر آب و زنگ زدگی
  • برخورداری از ظاهری جذاب برای افزایش زیبایی نمای خارجی ساختمان ها
  • نشکن و مقاوم در برابر هرگونه ضربه و فشار
  • شیک و براق و درخشان و مقاوم در برابر مات شدگی

اشاره نمود. البته این نکته را نیز باید گفت که نحوه شستشو و ضد عفونی کردن این مدل از محصولات نیز به مراتب راحت تر از دیگر جنس حفاظ های موجود در بازار می باشد.

حفاظ های استیل پنجره کرج

حفاظ های استیل پنجره کرج

حفاظ استیل نصر

چنانچه ساکن شهر کرج هستید و علاقه مند به تهیه حفاظ استیل پنجره کرج می باشید، توصیه می کنیم حتما نیم نگاهی به مجموعه استیل نصر و محصولات تولیدی این مجموعه بی اندازید. استیل نصر یکی از موفق ترین استیل کاران دو کلانشهر کرج و تهران است که با برخورداری از یک تیم مجرب و به روز ترین طرح های تولیدی و ابزارآلات روز جهانی می تواند هر نوع حفاظی را که شما عزیزان مدنظرتان باشد را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ممکنه در اختیارتان قرار دهد.

علی ایحال بد نیست بدانید که قیمت یک حفاظ استیل پنجره با در نظر داشتن مواردی از قبیل:

  • نوع آلیاژ به کار رفته در ساخت (201 یا 304)
  • معمولی و یا طرح دار بودن حفاظ
  • رنگ حفاظ (طلایی، استیل، دودی و…)
  • میزان ضخامت گرید به کار بسته شده در ساخت حفاظ
  • ابعاد در نظر گرفته شده برای ایجاد حفاظ

تعیین می شود.

دوستان عزیز تنها کافی است برای انتخاب حفاظ مدنظر خود به شرکت استیل کاران استیل نصر مراجعه فرمایید تا تیم خبره کارشناسی ما در اسرع وقت اقدام به ارائه مشاوره برای شما و همچنین تخمین هزینه برایتان با توجه به ابعاد پنجره مورد نظر و عواملی که در قسمت قبل گفتیم چگونه بر روی قیمت یک حفاظ استیل تاثیر می گذارد، نمایند.