حفاظ بانکی در کرج

5/5 - (1 امتیاز)

اگر به دنبال این هستید که بهترین و مقاوم ترین حفاظ ممکنه را برای محیط کاری و یا منزل شخصی خود خریداری نمایید، باید بهتان بگوییم که تاکنون هیچ حفاظی برتر از حفاظ بانکی طراحی و تولید نشده است که بتواند از همه جهات برایتان مفید به فایده باشد! استیل نصر یکی از برجسته ترین فروشگاه های فعال در زمینه طراحی، تولید و همچنین نصب حفاظ بانکی در کرج و دیگر شهرهای اطراف آن است که می توانید در صورت نیاز به داشتن یک حفاظ مستحکم برای افزایش ضریب ایمنی محیط مصرفی تان به آن مراجعه نمایید. در ادامه این مطلب ما را همراه کنید تا قدری بیش از پیش در خصوص حفاظ های بانکی بخوانید و مطلع شوید.

تعریف حفاظ بانکی در کرج

به حفاظ هایی که از قوطی و ورقه های استیل ضد زنگ و صد البته ضد ضربه ساخته می شوند، حفاظ بانکی می گویند. در خصوص حفاظ های بانکی بگذارید در همین ابتدا بهتان بگوییم که تنها نام این مدل از محصولات استیل حفاظ بانکی بوده و اینکه به گمان عده ای از مشتریان و خریداران نمی توان از این مدل حفاظ های استیل در اماکن و جاهای دیگری ب غیر از بانک ها استفاده نمود؛ کاملا اشتباه و نادرست است!

اتفاقا حفاظ های بانکی مناسب ترین و سرسخت ترین نوع حفاظ در بازار داخلی کشورمان بحساب آورده می شود که می توان با بهره گیری از آن ها جلوی دسترسی سارقان و افراد ناشناس به حریم امن شخصی تان را تا حد زیادی بگیرید. نا ماین مدل از محصولات صرفا به سبب استفاده های انبوهی که از آنان در متراژهای بالا جهت افزایش ضزیب ایمنی در بانک ها مورد استفاده قرار می گیرد، حفاظ بانکی می باشد.

ناگفته نماند تولید حفاظ بانکی در کرج نیاز به تخصص و تجربه فراوان دارد و بی اغراق هر استیل کاری نمی تواند ادعای ساخت حفاظ بانکی را بکند که از همه جهات با کیفیت است و هیچ عیب و ایرادی به آن وارد نیست! پس در هنگام خریدتان حتما به نام و اعتبار فروشگاه مدنظرتان توجه لازم را داشته باشید.

حفاظ بانکی کرج

نکاتی در خصوص انتخاب حفاظ بانکی برتر

برای ساخت یک حفاظ بانکی خوب و کارا بایستی به مواردی از قبیل:

  • نوع آلیاژ به کار رفته در ساخت
  • تعداد و قطر لوله ها و پروفیل ها (40×40 یا 60×40 با قطر 25 میلی متر)
  • استفاده از میلگرد آهنی آج دار
  • ستون های نگهدارنده حفاظ
  • و همچنین رنگ محصول

توجه نمود.

همچنین این را هم بدانید که برای ساخت این مدل از حفاظ های استیل، تولید کنندگان از آلیاژهای 201 و 304 استیل استفاده می کنند که از هر دو نوع شما می توانید برای محافظت هرچه بیشتر فضای تجاری، اداری و همچنین مسکونی مورد نظرتان استفاده کنید؛ منتها یادتان باشد هیچگاه از حفاظ های ساخته شده با گرید استیل 201 در هیچ کدام از بانک های دولتی و خصوصی استفاده نمی شود! پس خودتان با توجه به اهمیت فضای مورد نظرتان در این زمینه تصمیم گیری نمایید.

قیمت حفاظ و مدت گارانتی محصول

برای اطلاع از قیمت دقیق حفاظ بانکی خود ضروری است که متراژ کار را بدانید و آن را در اختیار کارشناسان ما در شرکت استیل نصر قرار داده و همچنین پس از اتمام کار و نصب حفاظ در محل به شما خریداران عزیز ضمانتی به صورت کتبی داده خواهد شد که مدت اعتبار زمانی آن 10ساله است.

لازم به ذکر است این مدت گارانتی به معیارهای زیادی وابسته است؛ چرا که هر یک از شرکت های استیل کار برای گارانتی و ضمانت کیفی کار خود مدت زمان مشخصی را تعیین کرده است و در این بین چون شرکت استیل نصر هم از متریال درجه یک و هم با ضخامت بالایی در ساخت و تولید محصولاتش استفاده می کند در مقایسه با دیگر شرکت های فعال در کلانشهر کرج از مدت گارانتی بیشتری نیز محصولات آن برخوردار است.

برای مثال ضمانتی که برای حفاظ 304 زنگ نزن داده می شود خیلی بیشتر از مدت ضمانتی است که برای نوع درجه 2 آن صادر خواهد شد. در ضمن گارانتی برای نوع درجه دو دارای شرایطی خاص است مثلا اگر حفاظ در شرایط و محیطی اسیدی قرار گیرد و زنگ بزند شرکت هیچ مسئولیتی در قبال تعویض و یا تعمیر حفاظ قبول نخواهد کرد!