حفاظ درب آپارتمان در زعفرانیه

5/5 - (1 امتیاز)

زعفرانیه یکی از مناطق شمالی تهران است که از قدیم الایام مشهور به منطقه ای برای سکونت اعیان نشین ها بوده و امروزه نیز یکی از گرانقیمت ترین مناطق موجود در پایتخت بحساب می آید. سازندگان معروفی در این منطقه اقدام به ساخت و ساز واحدهای مختلف مسکونی و غیر مسکونی (اداری و یا تجاری) کرده و همچنان نیز می کنند؛ با این تفاوت که امروزه اغلب این مهندسان برای زیبایی و ایمن کردن دو چندانی سازه های در حال احداث و یا بازسازی آنان از محصولات استیل استفاده می کنند و به همین جهت نیز ما برآن شده ایم تا در ادامه این مطلب از استیل نصر شما را با یکی از پر مصرف ترین این محصولات به نام حفاظ درب آپارتمان در زعفرانیه بیش از پیش آشنا نماییم.

حفاظ درب آپارتمان در زعفرانیه

همانطور که می دانید امروزه حفاظ های استیل در مقایسه با سایر حفاظ های آهنی از مقاومت بالاتری برخوردارند و به لحاظ جنبه های ظاهری و زیبایی نیز به خوبی توانسته اند خود را از آمار فروش بالایی بهره مند سازند و امروزه در ایران استفاده از این مدل محصولات مقاوم و ایمن از سوی هر سازنده و کارفرمایی در اولویت قرار گرفته است.

استیل کاران از این نوع محصولات در قسمت های مختلفی از ساختمان ها استفاده می کنند و سبب افزایش ضریب ایمنی این قبیل از اماکن می شوند. اصولا استیل کارها برای طراحی و ایجاد این مدل از محصولات از دو آلیاژ 201 و 304 استفاده می کنند که در این میان، استیل های 304 از محبوبیت و کیفیت به مراتب بهتری در این زمینه برخوردار می باشند.

آلیاژ مدل 304 از مقاومت مطلوبی در برابر ساییدگی و همچنین زنگ زدگی برخوردار است و به جرات می توان گفت که غیر قابل جذب از سوی وسایل آهنربایی می باشد و به همین خاطر می توان آن را قوی ترین موانع حراستی جهت حفظ امنیت هر نوع مکان و فضایی در نظر گرفت. البته ناگفته نماند که حفاظ استیل 304 بنا به دلایل فوق با قیمت بالاتری نیز به نسبت حفاظ های 201 بفروش رسانده می شوند.

حفاظ درب آپارتمان در زعفرانیه

حفاظ درب آپارتمان در زعفرانیه

انواع مختلفی از حفاظ های درب

بطور کلی دنیای حفاظ های استیل به دو دسته معمولی و سفارشی تقسیم می شود. در حفاظ های استیل معمولی شما قادر به انتخاب مدل و تعیین شکل مورد نظر خود بر روی حفاظ نبوده و صرفا بایستی از میان مدل های تولید شده از سوی فروشگاه استیل کار مدنظرتان یک کدام از آن ها را خریداری نمایید.

این در حالی است که همه چیز در زمینه انتخاب حفاظ استیل درب آپارتمان سفارشی منوط به نظر و سلیقه شما خریداران عزیز است. شما می توانید در این خصوص تصمیم بگیرید که آیا در ساخت حفاظ استیل مدنظرتان تنها از استیل به کار برده شود و یا از دیگر متریال های صنعتی نیز برای زیباسازی هرچه بیشتر ظاهر محصولتان استفاده شود!

همچنین انتخاب طرح و رنگ در خصوص حفاظ درب آپارتمان در زعفرانیه بصورت سفارشی نیز مجددا بر عهده خود شما خریداران عزیز می باشد. البته این را هم در نظر داشته باشید که قیمت خرید مدل سفارشی این قبیل از محصولات استیل در مقایسه با مدل های معمولی و از پیش تولید شده آنان بیشتر می باشد.

حفاظ های تولید شده جهت نصب بر روی درب های آپارتمان در منطقه زعفرانیه تهران دارای ویژگی هایی همچون:

  • ضد زنگ زدگی
  • مستحکم و ایمن
  • دارای طرح های گوناگون
  • بادوام و دارای طول عمری بالا
  • مقاوم در برابر خوردگی و فشار
  • قابلیت تمیزی و استریل کردن آسان
  • مقاوم در برابر تغییر شرایط آب و هوایی
  • مقاوم در برابر نور خورشید و مات شدگی

می باشند.

کلام آخر

اکنون که با ویژگی های مهم این قبیل از محصولات استیل آشنا شده اید، می توانید برای خرید آن ها به فروشگاه بزرگ استیل نصر مراجعه فرمایید. برای این منظور هم بصورت حضوری و هم بصورت غیر حضوری با برقراری تماس از طریق شماره های درج شده در سایت می توانید حفاظ استیل و یا هر گونه محصول استیل مدنظرتان را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ممکنه تهیه فرمایید.