حفاظ درب آپارتمان در کامرانیه

5/5 - (1 امتیاز)

چنانچه صاحب واحدی آپارتمانی در کامرانیه تهران هستید و یا ساکن این محدوده گرانقیمت پایتخت می باشید و به دنبال خرید حفاظی مناسب و ایمن جهت نصب بر روی درب ورودی خانه خود می گردید، بهترین گزینه برای شما خوبان استفاده از حفاظ های استیل است؛ چرا که این نوع از حفاظ ها ضمن برخورداری از جذابیت های ظاهری فراوان از استحکام بالا و مقاومتی بی مثال در برابر ضربه و فشار و همچنین خمش برخوردارند. برای این منظور تا انتهای این مطلب با استیل نصر همراه شوید.

حفاظ درب آپارتمان در کامرانیه

حفاظ های ساخته شده از آلیاژ مستحکم استیل قابل استفاده در زمینه های مصرفی متعددی هستند. می توان از این نوع حفاظ ها بسته به مقاومت و همچنین جذابیت ظاهری آن ها در محیط های تجاری و اداری بسیار زیادی استفاده کرد و در محیط های مسکونی نیز از آنان بهره گرفت.

حفاظ های استیل همانطور که در سایر مطالب دیگر استیل نصر نیز به آن ها اشاره کرده ایم از ویژگی های ممتاز بسیار قابل توجهی به نسبت دیگر مدل ها برخوردار هستند و به همین خاطر روز به روز بر تعداد طرفداران و خریداران آنان افزوده می شود.

از جمله این ویژگی ها می توان به:

  • نشکن بودن و مقاومت بالا در برابر فشار و نیروی خارجی
  • ضد حریق و مقاوم در برابر حرارت
  • مقاوم در برابر خاصیت مغناطیسی
  • برخورداری از طرح و مدل های گوناگون
  • عدم ایجاد تغییرات ظاهری در دراز مدت
  • امکان تمیزی و شستشوی آسان
  • و …

اشاره داشت.

حفاظ درب آپارتمان در کامرانیه

حفاظ درب آپارتمان در کامرانیه

کدام نوع آلیاژ برای حفاظ های درب بهتر است؟

خب همانطور که می دانید حفاظ ها و کلا تمامی محصولات استیل در کشورمان اصولا با دو نوع آلیاژ 201 و 304 استیل ساخته و پرداخته می شوند که در این میان معمولا از محصولات استیلی که با گرید 201 تولید شده اند در مکان های سرپوشیده و مسقف و از محصولات استیلی که از گرید 304 در ساختارشان بهره گیری شده است در اماکنی آزاد و بدون سقف (رو باز) استفاده می شود.

با تمام این ها اما شما عزیزان باید بدانید که بهتر است همیشه برای حفاظ درب آپارتمان خود به سراغ محصولاتی بروید که از گرید 304 طراحی و تولید شده اند؛ چرا که این نوع از محصولات به نسبت محصولاتی که با گرید 201 تولید شده اند از دوام و مقاومت به مراتب بیشتری برخوردار هستند و همچنین کاملا ایمن در برابر انواع مختلفی از دستگاه های برشی و خمشی نیز می باشد!

کلام آخر

در بخش پایانی این مطلب بد نیست یکبار دیگر شما را با عوامل مختلف تاثیرگذار بر روی قیمت این نوع از محصولات استیل آشنا نماییم که شامل:

  • نوع آلیاژ به کار رفته در ساخت (201 یا 304)
  • معمولی و یا طرح دار بودن حفاظ
  • رنگ حفاظ (طلایی، استیل، دودی و…)
  • میزان ضخامت گرید به کار بسته شده در ساخت حفاظ
  • ابعاد در نظر گرفته شده برای ایجاد حفاظ

می باشد.

دوستان عزیز توجه داشته باشید که همیشه برای خرید محصولات باکیفیت نیازی نیست خیلی ولخرجی کنید و گاهی می توان با انتخاب یک منبع درست و حرفه ای با کمترین مبلغ ممکنه به محصولات و کالاهای مصرفی خود دست پیدا نمایید. تنها کافی است بدانید که برای تهیه کردن هر چیزی باید به کجا مراجعه کنید!

تکنسین های مجرب و کارشناسان حرفه ای تیم استیل نصر بصورت تمام وقت در اختیار شما عزیزان هستند تا با ارائه راهنمایی های مناسب شما را در خرید هرچه بهتر یک حفاظ استیل باکیفیت اما ارزان قیمت یاری رسانند. یادتان باشد فقط یک ایرانی می داند که یک ایرانی چی می خواهد؛