حفاظ لوله ای در تهران

5/5 - (1 امتیاز)

حفاظ لوله ای یکی از زیباترین حفاظ های استیلی است که چند صباحی است از فروش بسیار مناسبی در کل بازار ایران و مخصوصا در پایتخت کشورمان؛ یعنی شهر تهران برخوردار شده است. شکل ظاهری این نوع از حفاظ ها سبب گشته تا اکثر خریداران راغب به تهیه و استفاده از آن ها در جای جای ساختمان های مسکونی و تجاری و همچنین اداری خود شوند. اگر استیل نصر را در ادامه این مطلب کوتاه همراهی کنید و چند دقیقه ای از وقت امروز خود را صرف مطالعه این مطلب نمایید قطعا متوجه ساختار این نوع از حفاظ های استیل و همینطور ویژگی های منحصر به فرد آنان خواهید شد.

حفاظ لوله ای در تهران

پیش از پرداختن به ویژگی های بارز و حائز اهمیت حفاظ لوله ای در تهران باید بدانید که در ساخت این نوع از حفاظ ها استیل کاران از هیچ نوع قوطی استیلی استفاده نمی کنند و تنها این پروفیل های استیل آن هم در شماره های 38 و یا 51 است که با توجه به اهمیت مکانی که قرار است حفاظ در آن نقطه نصب شود، از آنان بهره گیری بعمل آورده می شود. حفاظ های لوله ای بصورت پیچی نصب می شوند و به همین خاطر می توان کمی به آن ها ایراد وارد کرد؛ چرا که باز کردن پیچ و رولپلاکی که نصابان این نوع از حفاظ ها برای نصب آنان استفاده می کنند از سوی سارقان امکان پذیر است و به همین خاطر این نوع از محصولات استیل به نسبت دیگر مدل حفاظ ها به لحاظ ایمنی و امنیتی در مرتبه پایین تری قرار می گیرند.

البته ناگفته نماند که این نوع از حفاظ ها هر چند به لحاظ ایمنی در رتبه کمتری به نسبت دیگر حفاظ های استیل قرار دارند اما به لحاظ فاکتورهای زیبایی و جذابیت های ظاهری کاملا از دیگر مدل حفاظ های استیل جلوتر هستند و اصلا یکی از دلایل فروش بیشتر آنان در مارکت جهانی و حتی داخلی ایران نیز همین مورد می باشد.

ویژگی حفاظ های لوله ای عبارتند از:

  • برخورداری از جذابیت ظاهری فروان
  • ضد خط و خش و درخشندگی بالا
  • مقاوم در برابر رطوبت و زنگ زدگی
  • عدم تغییر رنگ حفاظ در برابر نور آفتاب
  • برخورداری از تنوع مدلی بسیار بالا
  • امکان نصب محصول در قسمت های مختلف ساختمانی
  • قابلیت شستشوی آسان محصول

و همینطور برخورداری از مقاومتی بالا در برابر ضربه، فشار و خمش می باشد.

حفاظ لوله ای در تهران

حفاظ لوله ای در تهران

جنس این نوع از حفاظ ها چیست؟

خب یقینا حفاظ های لوله ای از جنس استیل که فلزی است ارزشمند، زیبا و صد البته امتحان پس داده طراحی و تولید می شوند. با این حال اما باید بدانید که در ساخت این مدل از محصولات نیز استیل کاران هم از آلیاژ 201 استیل استفاده می کنند و هم از آلیاژ استیل 304؛ اینکه حفاظ شما با کدام یک از این دو گرید استیل ساخته و پرداخته شوند فقط و فقط بسته به نظر و سلیقه شما خریداران عزیز دارد.

با این حال اما بدانید که همواره محصولات استیلی که با آلیاژ 304 ساخته و در محل مورد نظر نصب گردیده اند از مقاومت و دوام بیشتری به نسبت مدل های تولید شده با آلیاژ 201 دارند. خصوصا اگر قرار باشد از این نوع حفاظ ها در محیط های باز و بدون سقف استفاده!

اکنون دیگر انتخاب با خودتان می باشد که بخواهید با توجه به بودجه ای که برای تهیه یک حفاظ مناسب و ایمن کنار گذاشته اید به دنبال خرید چه حفاظی با چه نوع آلیاژی برای خود باشید. یادتان باشد استیل نصر یکی از بهترین استیل کارانی است که می تواند برایتان تولید کننده یک حفاظ لوله ای در تهران باشد.