حفاظ لوله ای

هنوز نظرسنجی نشده است

خب همانطور که می دانید امروزه استقبال از حفاظ های استیل در بازار کشورمان بسیار بالا است که دلیل آن هم کیفیت بالای این مدل از محصولات در برابر ورودهای غیر مجاز و یا فشار و ضربه های ناشی از آن می باشد. حفاظ های استیل از مقاومت بسیار مطلوبی در برابر تغییرات جوی و محیط های مرطوب برخوردارند و در کل بهترین گزینه برای افزایش ضریب ایمنی محیط های مدنظر شما عزیزان می باشند. حفاظ لوله ای یکی از انواع مختلف این لوله ها است که اگر کمی حوصله به خرج دهید و با ما در ادامه این مطلب همراه شوید، ما این موارد را برایتان شرح خواهیم داد.

حفاظ لوله ای چیست؟

اول از هر چیزی شما مخاطبان گرامی استیل نصر باید با حفاظ لوله ای آشنا شوید؛ در این خصوص لازم به ذکر است تا بدانید حفاظ لوله ای به حفاظ های طراحی و تولید شده به شکل لوله گفته می شود که برای نصب آن ها از پیچ و رولپلاک در کنار کف کوب استفاده می شود. در حفاظ های لوله ای از هیچ قوطی استفاده نمی شود و لوله های به کار رفته در ساخت این مدل حفاظ نیز از نوع 38 و 51 می باشد. البته این را هم باید گفت به سبب نصب پیچی این مدل از حفاظ ها خیلی نمی توان بر روی استحکام و مقاومتشان در خصوص جلوگیری از ورود سارقان حساب کرد.

با این حال باید بدانید که حفاظ های لوله ای با توجه به شکل و ظاهر جذاب خود همیشه یکی از پر فروش ترین محصولات استیل موجود در بازار هستند و شاید اغراق نباشد اگر بگوییم استیل نصر یکی از بهترین سازندگان این محصول در ایران می باشد.

حفاظ لوله ای

حفاظ لوله ای

ویژگی های حفاظ Steel

حفاظ های استیل در مدل ها و شکل های مختلفی ساخته و پرداخته می شوند که انتخاب ویژگی های ظاهری آنان بسته به سلیقه و نظر شما مشتریان عزیز خواهد داشت. با این حال اما باید بدانید که این مدل از حفاظ ها از ویژگی های برجسته قابل توجهی برخوردار هستند که از مهمترین آن ها می توان به:

  • ضد خط و خش بودن محصول
  • درخشندگی و براقی ظاهر حفاظ
  • شیک و لوکس بودن آن
  • مقاوم بودن در برابر تابش پرتوهای خورشیدی
  • ضد زنگ و مقاوم در برابر رطوبت محیطی
  • عدم تغییر رنگ حفاظ در دراز مدت
  • برخورداری از شرایط آسان شستشو و ضد عفونی کردن
  • داشتن تنوع ظاهری و مدلی بسیار بالا
  • قابلیت نصب و استفاده در قسمت های مختلف ساختمانی

اشاره داشت. البته این را هم باید گفت که تمام ویژگی های مذکور با اینکه هم برای حفاظ های لوله ای 201 و هم برای حفاظ های لوله ای 304 صدق می کنند اما مهم است که از سوی یک مجموعه استیل کار حرفه ای نیز طراحی و تولید شده باشند.

کلام آخر

اگر می خواهید تا سال های سال خیال خود را از بابت کیفیت محصول انتخابی تان راحت نمایید، بهتر است به فکر انتخاب و خرید محصولی تولید شده از استیل 304 حتی برای اماکن مسقف و سرپوشیده باشید. علی ایحال اما فراموش نکنید که می توانید در صورت عدم تمایل به پرداخت پول بیشتر، از محصولات استیل 201 نیز در جاهای دارای سقف استفاده نمایید.

فراموش نکنید که حفاظ های تولید شده با آلیاژ استیل 201 را اصلا نباید در محیط های بدون سقف و رو باز استفاده نمود؛ زیرا از مقاومت کمتری به نسبت مدل های 304 برای مقابله با تغییرات آب و هوایی برخوردار هستند و با زنگ زدن خود و بوجود آمدن تغییرات ظاهری در ساختارشان از جذابیت های ظاهری آنان به شدت کاسته و شما را از بابت هزینه ای که صرف خرید آن ها کرده اید، پشیمان می گرداند.