حفاظ پنجره استیل در سعادت آباد

5/5 - (1 امتیاز)

سعادت آباد از از آن نقطه مناطق شهری در تهران بزرگ است که بایستی برای هر متر از آن به فکر استفاده از بهترین وسایل بود و اکنون که بحث امنیت ساختمان های مسکونی و غیر مسکونی این نقطه از پایتخت به میان آورده شده است بایستی از بهترین حفاظ ها و سیستم های امننیتی استفاده کرد که در زمینه حفاظ، توصیه می کنیم چند دقیقه ای از وقت با ارزش امروز خود را به ما بسپارید تا شما را با مواردی مهم در خصوص انتخاب و خرید حفاظ پنجره استیل در سعادت آباد تهران آشنا نماییم.

حفاظ پنجره استیل در سعادت آباد

خب همانطور که از نام این مدل از حفاظ ها نیز مشخص است، محصولی است ساخته شده از آلیاژ استیل که مختص نصب و قرارگیری بر روی پنجره واحدهای مختلف مسکونی و غیر مسکونی می باشد. این مدل از محصولات استیل اگر قرار باشد در قسمت های بیرونی پنجره ها نصب گردند، باید حتما از گرید 304 استیل ساخته و پرداخته شوند و اگر قرار باشد که از طرف داخل کار گذاشته شوند نیز می توانند با استیل 201 تولید شده باشند.

حفاظ استیل برای پنجره های خانه شما سبب می شود تا هم ظاهر بیرونی آنان از جذابیت های ظاهری فراوانی برخوردار شود و هم به لحاظ امنیتی، ایمنی کاملی متوجه این قسمت از خانه و محل کار شما خصوصا اگر در طبقات نزدیک به سطح زمین قرار دارید، شوند. از جمله ویژگی های حفاظ پنجره استیل در سعادت آباد می توان به:

  • مقاوم در برابر آب و زنگ زدگی
  • استحکام بالا و کیفیتی مطلوب
  • نشکن و مقاوم در برابر هرگونه ضربه و فشار
  • شیک و براق و درخشان و مقاوم در برابر مات شدگی
  • افزایش ایمنی و امنیت واحدهای تجاری، اداری و مسکونی
  • برخورداری از ظاهری جذاب برای افزایش زیبایی نمای خارجی ساختمان ها

اشاره نمود. البته این نکته را نیز باید گفت که نحوه شستشو و ضد عفونی کردن این مدل از محصولات نیز به مراتب راحت تر از دیگر جنس حفاظ های موجود در بازار می باشد.

حفاظ های پنجره استیل در سعادت آباد

حفاظ های پنجره استیل در سعادت آباد

آشنایی با حفاظ های مختلف Steel

اگر روزی قصد خرید یک حفاظ استیل برای نصب بر روی پنجره آپارتمان خود را کرده اید، باید بدانید برای این منظور با دو نوع حفاظ در بازار تهران مواجه خواهید شد که یکی حفاظ های ساخته شده با گرید 201 استیل هستند و دیگری حفاظ هایی هستند که برای ساخت آنان از آلیاژ 304 استیل استفاده شده است.

اصولا آن دسته از خریدارانی که به فکر تجهیز کردن پنجره خانه خود از فضای داخلی آن هستند به سراغ خرید حفاظ هایی از جنس 201 استیل می روند و دسته دیگری که به فکر تجهیز کردن پنجره خانه خود از فضای بیرونی آن می باشند به دنبال خرید حفاظ های تولید شده با گرید 304 استیل می روند.

دلیل این موضوع نیز این است که نه تنها حفاظ بلکه هر نوع محصول حفاظی که از گرید 201 ساخته شده باشد به نسبت محصولی که با گرید 304 تولید شده باشد از دوام و استحکام به مراتب کمتری خصوصا در مواجه با تغییر شرایط آب و هوایی برخوردار می باشد.

نکته دیگری که در خصوص انواع حفاظ پنجره باید به آن توجه نمایید، طراحی یا همان شکل ظاهری حفاظ است که هم می تواند بصورت ساده برای پنجره های آپارتمان شما در نظر گرفته شود و هم می تواند دارای شکل و طراحی پیچیده و یا فانتزی باشد. مهم این است که شما چه سلیقه و نظری در این خصوص داشته باشید.

کلام آخر

یادتان باشد استیل نصر در کنار فروش محصولات استیل خود از یک برگ معتبر ضمانتی نیز استفاده می کند تا شما خریداران گرامی از هر نظر خیالتان آسوده و راحت باشد که محصول خریداری شده شا از بهترین کیفیت ممکنه برخورار بوده و قرار است تا سالیان سال برایتان کارایی لازمه را داشته باشد.

جهت خرید محصولات استیل مختلف می توانید به نمایندگی های شرکت استیل نصر در سراسر تهران بصورت حضوری و در صورت تمایل از طریق شماره های ثبت شده در سایت بصورت غیر حضوری محصول استیل خود را سفارش دهید.