خرید دکور استیل

5/5 - (1 امتیاز)

امروزه در ایران شما می توانید با دکوراسیون های مختلف داخلی و دکورهای خارجی جذاب و چشمگیری مواجه شوید که طراحان و سازندگان آن ها برای ساختشان از متریال های مختلف صنعتی استفاده کرده اند. یکی از محبوب ترین دکورهای موجود نه تنها در ایران بلکه در کل دنیا، دکورهای ساخته شده با آلیاژ استیل می باشد که هم از جذابیت های ظاهری فراوانی برخوردار است و هم بسیار مستحکم می باشد. در ادامه با استیل نصر همراه شوید تا شما را با مواردی مهم در خصوص خرید دکور استیل آشنا نماییم.

خرید دکور استیل

برای خرید دکور استیل ابتدا باید بدانید که به دنبال چه چیزی هستید؛ اگر محلی که می خواهید بر روی آن دکور بزنید در قسمت پر ترددی است حتما باید از دکورهای استیل ساخته شده با آلیاژ 304 استفاده کنید. اما اگر قصد استفاده از این جنس دکورها را برای فضاهای داخلی خود کرده اید، می توانید از مدل های ساخته شده با گرید 201 نیز استفاده کنید. در واقع تفاوت های این دو نوع دکور از نظر ظاهری و جذابیت های بصری تقریبا صفر است و تنها این میزان استحکام و دوام دکورهای 304 استیل است که بیشتر از همتای خود می باشد.

دکورهای استیل از ویژگی های قابل توجهی همچون دیگر محصولات استیل برخوردار هستند و از آنجایی که استیل نصر نیز در طراحی و ساخت آنان دست دارد، قطعا قابل توجه تر نیز برای شما خریداران گرامی می باشند؛ از جمله ویژگی این دکورها می توان به:

  • امکان طراحی آن ها در مدل های مختلف
  • قابلیت ساخت دکورها در ابعاد گوناگون
  • استفاده از رنگ های مختلف برای دکورها
  • کاملا ضد آب و ضد زنگ بودن دکور
  • مقاوم در برابر فشار، ضربه و خط و خش
  • ایده آل برای تمیز کردن و ضد عفونی نمودن

اشاره داشت.

خرید دکورهای استیل

خرید دکورهای استیل

انتخاب رنگ برای دکورهای استیل

خب طراحی یک دکور استیل بخشی از کار است و بخش دیگر آن مربوط به انتخاب رنگ برای دکور ساخته شده، می شود. برای این منظور همه چیز اولا به نظر و سلیقه شما کارفرمایان عزیز بستگی دارد و در وهله بعد به تناسب رنگ دکور با دیگر قسمت های موجود در فضای انتخابی تان وابسته می باشد. برای این منظور تنها کافی است مشخص کنید که قرار است از دکور خود در چه نوع محیطی استفاده کنید؛ آیا قرار است ئدر منزل خود از دکور استیل استفاده کنید و یا در موقعیت کاری و تجاری تان؟! پاسخ به این سوال می تواند در انتخاب مناسب ترین رنگ ممکنه برایتان موثر باشد.

زیرا اگر برای فضای داخل خانه خود می خواهید از یک دکور استیل جذاب استفاده کنید، می توانید از انواع و اقسام رنگ ها نیز بر روی آن استفاده کنید و اگر بخواهید برای محیط تجاری خود از آن ها بهره گیری نمایید بایستی از رنگ های سنگین تری همچون گُلد یا سیلور استفاده نماید. امروزه اغلب فروشگاه ها برای جلب نظر بیشتر مشتریان خود از دکورهایی در رنگ های گلد یا همان طلایی و سیلور یا همان نقره ای استفاده می کنند.

البته ناگفته نماند که پیشنهاد ما به شما هتل داران و صاحبان رستورانی استفاده از دکورهای استیل ساخته شده با رنگ طلایی می باشد؛ چرا که طبق تجربه این رنگ دکور در دید مشتریان بیشتر قرار داشته و سبب می شود تا شما از فروش و جذب مشتری بیشتری در محیط کسب و کاری خود برخوردار شوید.

کلام آخر

به عنوان جملات پایانی در خصوص این مطلب با عنوان خرید دکور استیل باید بدانید که هزینه پرداختی شما برای تهیه چنین دکوری با توجه به عواملی همچون:

  • نوع زمینه مصرفی از دکور
  • مدل و طراحی کلی آن
  • گرید استیل به کار رفته در ساخت
  • نوع یراق آلات مصرفی
  • هزینه حمل و نصب دکور

تعیین می شود. البته فراموش نکنید که استیل نصر تمامی محصولات استیل تولید شده توسط خود را با گارانتی خدمت شما خریداران عزیز عرضه می کند تا از بابت کیفیت دکور کاملا آسوده خاطر شوید. برای خرید دکور استیل نیز توصیه می کنیم از طریق شبکه اجتماعی استیل نصر و یا سایت مجموعه اقدام به برقراری تماس با واحد فروش و کارشناسی مجموعه ما نمایید.