خرید نرده استیل طالقان

5/5 - (1 امتیاز)

نرده یک سازه ساختمانی است که از گذشته جهت ایجاد مرزی میان تردد ایمن با منطقه پرتگاه یک فضای بخصوص استفاده می شده است و امروزه به سبب اهمیت جذابیت های ظاهری در ساخت و سازهای تجاری، اداری و همچنین مسکونی انتخاب آن با در نظر گرفتن انواع مختلفی از نرده های موجود در بازار کشورمان قدری سخت و پیچیده احساس می شود. به همین خاطر نیز شرکت استیل نصر برآن شده است تا با ارائه مواردی مهم در خصوص خرید نرده استیل طالقان شما عزیزان را در این خصوص بیش از پیش راهنمایی نماید.

خرید نرده استیل طالقان

اجازه دهید پپش از پرداختن به فاکتورهای مهم در خرید نرده استیل طالقان شما را با پروسه ساخت این قبیل از محصولات استیل آشنا نماییم؛ در این خصوص باید بگوییم خب همانطور که از نام این مدل از سازه های ساختمانی نیز مشخص است، برای تولید آن ها از استیل استفاده می شود که خود از مشتقات آهن با ترکیب نمودن مقداری کروم، منگنز، نیکل و … حاصل می گردد. در ترکیب نام برده شده این میزان کروم و نیکل است که مشخص کننده گرید استیل در نهایت می شود و آن را مناسب ساخت انواع و اقسام محصولات استیل معرفی می کند.

در کارخانه های فولاد این آلیاژ آهن بواسطه دستگاه های غول پیکر صنعتی به ورقه های استیل تبدیل می شود و پس از آن شرکت های فعال در حوزه خم کاری و پرس کاری این ورقه ها را خریداری کرده و تحت فعل و انفعالات خاصی از آن ها پروفیل های استیل تولید می کنند.

با ایجاد شدن پروفیل استیل حال دیگر تنها ذوق و توجه به استانداردهای روز دنیا است که برای یک استیل کار مهم است تا بتواند محصولی فوق العاده زیبا و در عین حال ایمن و مستحکم را تولید نماید. همانطور که مستحضر هستید از نرده های استیل امروزه برای انواع و اقسام درب ها، پنجره ها، تراس ها، راه پله و همینطور محیط دور استخر یا مکان هایی که می خواهیم مانع از ورود سایرین به آن جا شویم، استفاده می نمایند.

خرید نرده های استیل طالقان

خرید نرده های استیل طالقان

ویژگی نرده Steel طالقان

طالقان یکی از شهرستان های بزرگ استان البرز است که بنا به موقعیت مکانی خود از میزان رطوبت نسبتا قابل توجهی برخوردار است و به همین خاطر هم است که اغلب سازندگان واحدهای مختلف مسکونی، تجاری و همچنین اداری در طرای و زیباسازی قسمت های مختلف ساختمانی دست به دامن خرید محصولات استیل با گریدهای مقاوم در برابر آب و رطوبت زده اند. البته ضد زنگ بودن تنها ویژگی بارز این جنس از نرده های موجود در بازار طالقان نیست و از دیگر ویژگی های حائز اهمیت این محصولات می توان به:

  • مقاوم در برابر خوردگی و همچنین خش افتادن
  • ایده آل برای ماندن در زیر نور آفتاب برای ساعت ها
  • کاملا ایمن و دارای تنوع رنگ و طرح گوناگون
  • عدم ایجاد تغییران ظاهری در گذر زمان بر روی نرده
  • فوق العاده باکیفیت در برابر تغییرات شرایط آب و هوایی
  • امکان تمیزی و ضد عفونی کردن ساده محصول
  • دارای جذابیت های ظاهری فراوان و سطحی براق

اشاره داشت.

کلام آخر

طالقانی های عزیز و کسانی که تمایل به استفاده از نرده استیل در محیط های مصرفی خود دارند باید بدانند که ویژگی های نامبرده شده در قسمت قبل از همین مطلب در خصوص هر دو نوع گرید پر مصرف استیل؛ یعنی هم گرید 201 و هم 304 که برای ساخت نرده های استیل مورد استفاده قرار می گیرد، صدق می کند! با این حال اما یادتان باشد اگر قرار است از محصول استیل خود در محیط های باز و بدون سقف استفاده نمایید حتما باید از نرده های ساخته شده با آلیاژ 304 که از نظر آیتم های مقاومتی بسیار بهتر از مدل های 201 هستند، استفاده نمایید.

البته این مهم را نیز در نظر داشته باشید که برای خرید محصولات استیل ساخته شده با گرید 304 بایستی مبلغ بیشتری را هزینه کنید که البته با توجه به کیفیت ذاتی محصول بدست آمده قطعا خود به خود متوجه می شوید که پولتان را دور نریخته اید! برای کسب اطلاعات بیشتر با واحدهای پشتیان کننده مجموعه استیل کاران استیل نصر در ارتباط باشید.