خرید نرده چوبی در کرج

4.5/5 - (2 امتیاز)

برای خرید نرده چوبی در کرج شما می توانید به مجموعه ها و فروشگاه های متعددی مراجعه فرمایید که قطعا یکی از بهترین آن ها شرکت استیل نصر می باشد. استیل نصر با توجه به توان کاری بالای خود توانسته در کنار طراحی و تولید انواع و اقسام محصولات استیل برای شما خوبان اقدام به ساخت نرده های چوبی و همچنین طرح چوب موسوم به نرده های ABS نیز کند تا هر کسی بتواند موافق با سلیقه و دکوراسیون داخلی و خارجی خود از یک نرده شیک و مستحکم استفاده نماید.

خرید نرده چوبی در کرج

خب لازم است پیش از پرداختن به موضوع خرید نرده چوبی در کرج این نکته را به تمامی شما علاقه مندان خرید این نوع از نرده ها بگوییم که نرده های چوبی در دو مدل نرده ساخته شده از 100٪ متریال چوبی و نرده های طرح چوب در بازار کلانشهر کرج موجود می باشند. در گذشته شاید متریال ساخته شده از چوب در مقابل رطوبت و شرایط محیطی کم دوام و ضعیف بوده است اما امروزه و با استفاده از فناوری و تکنولوژی ما موفق به ساخت نرده های کاملا چوبی شدیم که در مقابل رطوبت و تغییرات شرایط جوی نیز کاملا قابل استفاده با ماندگاری بالا می باشند.

علی ایحال اگر کسی مایل به خرید نرده 100٪ چوبی نبود، می تواند از طریق بخش مشاوره با کارشناسان ما در ارتباط بوده و اطلاعاتی در خصوص نرده های طرح چوب از ما بگیرد. این نرده ها بصورت ترکیبی با مواد پلیمری تهیه و تولید می شوند و از مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت، حرارت و دیگر عوامل محیطی برخوردار هستند. سبک تر از چوب بوده و به لحاظ قیمتی نیز مقرون به صرفه تر می باشند.

خرید نرده های چوبی در کرج

خرید نرده های چوبی در کرج

ویژگی این جنس از نرده ها

فرقی نمی کند هدف شما خریدن نرده چوبی باشد یا نرده های طرح چوب (نرده ABS) مهم این است که بدانید این نرده ها از چه ویژگی هایی برخوردار هستند تا بتوان در هنگام استفاده و نصبشان بیشترین بهره وری را از آن ها اخذ نمود. از جمله ویژگی این جنس از نرده ها می توان به:

  • انعطاف پذیری بالا در طراحی
  • قابلیت رنگ پذیری متنوع
  • ضد رطوبت و مقاوم در برابر ضربه
  • قابلیت طراحی و تولید در ابعاد مختلف
  • سازگار با دیگر محصولات رایج صنعتی (فلز، چوب و سنگ)

اشاره داشت.

جالب است بدانید خیلی از مشتریان و علاقه مندان به استفاده از نرده های چوبی بارها و بارها از ما و تیم تولید و نصب استیل نصر این سوال را پرسیدند که آیا نرده های چوبی به اندازه نرده هی استیل مقاوم هستند یا خیر؛ در پاسخ به این دسته از عزیزان باید بگوییم که اگر نرده چوبی یا طرح چوب شما از جنس عالی و طریقه نصبی درست برخوردار باشد، شک نکنید که تا سالیان سال می توانید بر روی دوام و ماندگاری آن حساب ویژه ای باز کنید.

از طرفی یادتان باشد عمده دلیل خرید این جنس از نرده ها توجه به ظاهر طبیعی و حس و آرامشی است که به محیط خانه و یا کاری شما می بخشد و به نوعی یک همدلی و حس نوستالژی را به آن القاء می کند. اما خب این را هم باید پذیرفت که نرده های استیل هم به نوبه خود از جذابیت ها و ویژگی های ساختاری قابل قبولی برخوردار هستند.