خمکاری نرده استیل در تهران

هنوز نظرسنجی نشده است

استفاده از نرده های گرد یا همان خم امروزه در طراحی دکوراسیون داخلی آپارتمان ها و خانه های دوبلکس بسیار رواج پیدا کرده است. تازه در کنار این امر از آنان در محیط های کاری و تجاری نیز استفاده های فراوانی می شود که شاید هدف اول از این نوع استفاده ها، صرفا القای جذابیتی بی مثال به محیط مورد نظر باشد! در ادامه این بلاگ از استیل نصر همراه ما باشید تا شما را قدری بیشتر در خصوص خمکاری نرده استیل در تهران آشنا نماییم.

خمکاری نرده استیل در تهران

همانطور که در مقدمه این مطلب نیز به آن اشاره کردیم، استفاده از نرده های گرد یا همان خم شده در دکوراسیون های زیادی مخصوصا در تهران را شاهد هستیم. خیلی از این مکان ها کاربری مسکونی داشته و مابقی نیز تجاری و یا حتی اداری می باشند.

چیزی که این وسط باعث روی آوردن طراحان و سازندگان و همینطور صاحبان اماکن مختلف مسکونی و غیر مسکونی به استفاده از این قبیل نرده های استیل گشته است، در وهله اول استحکام و دوام طولانی آنان و در وهله دوم که شاید به لحاظ بصری با اهمیت تر از مورد اول است، زیبایی و جذابیت ظاهری آنان به نسبت دیگر مدل نرده های چوبی و فلزی موجود در بازار است.

از نرده های استیل می توان به خاطر وچود ویژگی های قابل توجهی نظیر:

  • برخوردار از طول عمر بالا
  • ایمن در برابر حرارت و آتش
  • دارای خصوصیات ظاهری جذاب
  • مقاوم در برابر خوردگی، خش و زنگ زدگی
  • برخورداری از طرح ها و رنگ های جورواجور
  • قابل شستشوی راحت و ضدعفونی کردن سریع
  • دارای مقاومت مطلوب در برابر تغییرات شرایط جوی
  • دارای ساختاری ظاهری بادوام در برابر تابش نور خورشید

در محیط های آزاد (بدون سقف) و مسقف استفاده های بیشماری کرد.

خمکاری نرده استیل در تهران

خمکاری نرده استیل در تهران

روش خمکاری یک نرده Steel

در بلاگی تحت عنوان خمکاری لوله استیل برایتان بصورت خیلی مفید گفتیم که یک پروفیل مصرفی در ساخت نرده یا حتی حفاظ استیل را به چه روش هایی می توان خم کرد. و تا جایی که امکان داشت نیز سعی کردیم بصورت خیلی ساده و سهل شما خوبان را با هر یک از این روش ها آشنا نماییم.

اما حالا که صحبت از نرده هلالی شکل شده و میخواهید برای پلکان خانه و یا محل کار خود از نرده های گرد یا همان نرده استیل خم شده استفاده نمایید، شاید بد نباشد اگر بدانید که اصولا برای خم کردن پروفیل های استیل از روش های:

  • خمکاری فشاری
  • خمکاری کششی
  • خمکاری غلطکی
  • خمکاری پرسی

استفاده می شود.

البته با توجه به دقتی که بایستی در امر زاویه خمش پروفیل های استیل به کار برد، می توان گفت که عملا گزینه چهارم؛ یعنی خمکاری پرسی اصلا به کار نمی آید! شما عزیزان می توانید برای خرید یک نرده استیل خوب و متناسب با زاویه چرخش پله های خود به شرکت استیل نصر مراجعه فرمایید.

استیل نصر می تواند بهترین و مناسب ترین نرده های استیل را برای محیط کاری و یا منزل شخصی شما عزیزان پیشنهاد داد. برای این منظور تنها کافی است با شماره های درج شده در صفحه نخست سایت ارتباط برقرار نمایید.

کلام آخر

در پایان لازم است بدانید که استیل نصر یکی از برترین تولید کنندگان نرده های استیل در ایران و مخصوص کلانشهر تهران می باشد. شما عزیزان می توانید از طریق استیل نصر به هر نوع نرده ای که تمایل دارید در محیط کار و یا محل زندگی تان از این فلز ارزشمند و لوکس داشته باشید، دست پیدا نمایید. ناگفته نماند که استیل نصر تنها تولید کننده نرده استیل در تهران نبوده و نیست!

شما مشتریان گرامی می توانید برای تعمیر و مرمت نرده های استیل فرسوده خود نیز به این مجموعه مراجعه فرمایید. ما تمام سعی و تلاش خود را به کار بسته ایم تا در کم ترین زمان و هزینه ممکن، نرده شما را تعمیر و یا با مدل های مورد پسند شما عزیزان تعویض نماییم.