درب استیل طلایی

3.9/5 - (8 امتیاز)

بدون شک یکی از زیباترین و در عین حال مقاوم ترین درب های ساختمانی و فروشگاهی در داخل کشورمان، درب های استیل گُلد یا همان طلایی هستند که هم با جذابیت های ظاهری خود سبب پر اهمیت نشان دادن مکان مورد نظر شما می شوند و هم به دلیل ساختار استیلی خود از مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه خوردگی برخوردار هستند و کاملا نیز ضد سرقت می باشند. در ادامه مطالب آشنایی شما مخاطبان عزیز با دنیای وسیعی از درب های استیل پیشنهاد می کنیم در ادامه این مطلب نیز با استیل نصر همراه شوید تا شما را با درب استیل طلایی بیش از پیش آشنا نماییم.

آشنایی با درب استیل طلایی

همانطور که می دانید امروزه توجه به کالاهای تزئینی و پر زرق و برق در زندگی همه ما انسان ها از جایگاه بخصوصی برخوردار شده است که استفاده از درب استیل گلد نیز در این میان سبب جلب توجه بسیاری از صاحبان واحدهای تجاری، اداری و همچنین مسکونی نیز گشته است. درب استیل گلد یا همان طلایی امروزه بیشتر برای طلافروشی ها، صرافی ها، فروشگاه های بزرگ شهری و همچنین تالارهای عروسی با توجه به جذابیت بصری که دارد مورد استفاده قرار می گیرد و برای ساخت آن نیز می توان از دو روش:

  • استفاده از پروفیل استیل طلایی
  • استفاده از ورق استیل طلایی

بهره گرفت.

ساخت با استاده از پروفیل استیل طلایی

در سالیان گذشته معمولا تمامی تولید کنندگان درب های استیل طلایی از همین روش برای ساخت درب مورد نظر مشتریان خود استفاده می کردند؛ یعنی به سراغ ساخت درب هایی با استفاده از پروفیل های استیل طلایی می رفتند که البته دیگر امروزه با توجه به تحریم های ظالمانه حاکم بر کشور ما از سوی ایالات متحده آمریکا، دیگر همچون سابق پروفیل های استیل طلایی باکیفیت مطلوبی وارد کشورمان نمی شود و از طرفی هم به دلیل افت کیفیت کار شرکت های داخلی ما در این زمینه نیز نمی توان موفق به ساخت درب استیل گلدی شد که سبب جلب نظر مشتریان سخت پسند شود و به همین دلیل اکثر تولید کننده ها از روش دوم برای این منظور استفاده می نمایند.

ناگفته نماند در روش استفاده از پروفیل های استیل طلایی، نحوه اتصال قطعات با جوش و همچنین رفع آثار جوش خوردگی بر روی درب نیز از جمله دردسرهایی است که یک سازنده درب استیل طلایی با توجه به حساسیت رنگ این مدل درب استیل باید با آن دست و پنجه نرم نماید!

درب استیل گلد

ساخت با استفاده از ورق استیل طلایی

در ساحت یک درب استیل گلد با این روش با دیگر مشکلات موجود در روش قبل را نداریم و می توان با توجه به وجود ورق استیل باکیفیتی که در طرح طلایی رنگ در بازار موجود می باشند، این نوع از درب های محافظتی و ضد سرقت را تولید نماییم؛

ضمن اینکه در ساخت یک درب استیل گلد به این روش، دیگر نیازی به رفع آثار جوشکاری بر روی درب نبوده و می توان قطعات به کار رفته در ساختار درب را بگونه جوش داد که اصلا در چشم نباشند و سبب کاهش زیبایی درب خصوصا در زوایای آن نشوند.

نکته مهم در ساخت درب های استیل به این روش، این است که اندازه طولی (ارتفاع) درب ها نباید از 240 سانتی متر بیشتر یاشد وگرنه سازنده مجبور به استفاده از ورق دیگری می شود که خط تلاقی آن با ورق قبلی بر روی ظاهر درب باقی خواهند ماند.

کلام آخر

علاقه مندان به استفاده از درب های استیل طلایی و همچنین طرفداران این نوع از درب های زیبا و بادوام بد نیست بدانند که تفاوت زیادی میان یک درب ساخته شده از جنس استیل 304 طلایی با یک درب چوبی و یا آهنی است که تنها با ورقه ای از طلا روکش شده است!

بنابراین پیشنهاد می کنیم به هنگام سفارش خود حتما به این موضوع که درب مورد نظر خود از جنس 100٪ استیل ساخته شود، اشاره نمایید. لازم به ذکر است استفاده از قطعات چوبی و یا شیشه های نشکن در این نوع درب ها سبب افزایش زیبایی و چشم نواز بودن محصول مورد نظر شما عزیزان خواهد شد.