درب حفاظ آپارتمان زعفرانیه

هنوز نظرسنجی نشده است

بی تردید زعفرانیه یکی از بهترین مناطق مسکونی و غیر مسکونی موجود در تهران است. در این محدوده از پایتخت شما می توانید با بروزترین واحدهای تجاری، اداری و همچنینت آپارتمان های مسکونی لوکس و زیبا مواجه شوید. در خصوصه زمینه های ایمن سازی واحدها و حفاظت و مراقبت بیشتر از درب های آپارتمانی، شما خوبان می توانید در این خصوص به سراغ خرید و استفاده از درب حفاظ آپارتمان زعفرانیه بروید. برای این منظور تنها کافی است در ادامه این بلاگ از استیل نصر همراه ما باشید.

درب حفاظ آپارتمان زعفرانیه

درب حفاظ آپارتمان در زعفرانیه تهران در واقع نوعی درب است که بر روی درب اصلی واحد مورد نظر شما نصب و پیاده سازی می شود. این درب حفاظ در حقیقت مدلی است همچون درب های آکاردئونی با شکل و ظاهری متفاوت نسبت به آن ها؛ استیل نصر برای ساخت چنین محصولات استیلی از گریدهای معروف و نام آشنای 201 وئ 304 استیل استفاده می کند که در مطالب گذشته برایتان بارها و بارها در خصوص کم و کیف بهره گیری از آنان گفته ایم.

حال اگر بخواهیم خیلی مختصر و مفید در خصوص آن ها برایتان صحبت کنیم باید بگوییم که مدل های ایجاد شده با گرید 201 به لحاظ قیمتی ارزانتر و به لحاظ استحکام و دوام ضعیف تر از مدل هایی هستند که با گرید 304 استیل ساخته و پرداخته می شود. البته ناگفته نماند که این دو گرید از آلیاژهای رایج قابل استفاده در صنعت استیل کاری ایران تا به امروز است و بدیهی است در صورت نیاز، شما می توانید حفاظی با آلیاژی به مراتب سخت تر و صد البته گرانتر را نیز از استیل نصر طلب نمایید.

درب حفاظ آپارتمان زعفرانیه

درب حفاظ آپارتمان زعفرانیه

خصیصه های بارز درب حفاظ ها

خب در وهله اول با انتخاب و نصب یک درب حفاظ آپارتمانی، شما در اصلی ترین مسیر ورود به حریم خضی خانه و یا محل کار خود از دو مانع بزرگ استفاده خواهید کرد. مانع اول از بیرون در حقیقت همین درب حفاظ ها هستند که با توجه به ویزگی های قابل خود تا حد بسیار زیادی کار ورود و عبور از خود را برای هر فرد غریبه و سارقی سخت می کند.

تازه این سختی دو چندان نیز می شود وقتی که شما بخواهید از قفل های ضد سرقت بر روی آنان استفاده نمایید. مانع دوم همان درب ورودی یا بهتر است بگوییم درب اصلی واحد آپارتمانی شما خوبان است که اگر در انتخاب آن نیز کمی دقت کنید و از مدل های فوق پیشرفته موجود در بازار برای آن استفاده کنید، تقریبا می توانیم بگوییم که احتمال ورود سارقان از این طریق به خانه خود را به 0 درصد خواهید رساند.

درب حفاظ آپارتمان زعفرانیه از ویزگی های جذابی برخوردار می باشد که عبارتند از:

  • ضد زنگ بودن محصول
  • مقاوم در برابر ضربه
  • مقاوم در برابر فشار
  • فابل شستشوی آسان
  • برخورداری از جذابیت های ظاهری
  • قابل نصب بر روی تمام چهارچوب ها
  • تنوع مدلی بالا

می باشد.

کلام آخر

پیش از اتمام مطلب شاید بد نباشد حال که با ویژگی های این مدل از محصولات مواجه شده اید با فاکتورهای موثر در تعیین قیمت آن نیز قدری آشنایی پیدا نمایید. درب حفاظ های آپارتمانی را می توان با قیمت های مختلفی در بازار پیدا کرد. این نوع از محصولات استیل با توجه به آیتم هایی نظیر:

  • نوع گرید مصرفی در ساخت
  • انتخاب شکل ظاهری حفاظ
  • میزان ضخامت پروفیل های استیل
  • ابعاد در نظر گرفته شده برای حفاظ

قیمت گذاری می شوند.

دوستان گرامی توجه داشته باشید که تمامی درب حفاظ های آپارتمانی استیل نصر دارای امکان فعال شدن گارانتی طولانی مدت بر روی خود هستند. برای این منظور تنها کافی است محصول خریداری شده شما از استیل نصر توسط نیروهای مورد وثوق شرکت در محل مورد نظرتان نصب و پیاده سازی شود.