درب حفاظ آپارتمان صادقیه

هنوز نظرسنجی نشده است

صادقیه یکی از مناطق مرکزی شهر تهران است که می توان از طریق آن به قسمت های مختلفی از پایتخت کشورمان دسترسی پیدا کرد. در صادقیه تهران شما می توانید به سهولت هر چه را که می خواهید، تهیه فرمایید. فروش محصولات استیل در این نقطه از تهران بسیار رایج بوده و به همین خاطر نیز استیل نصر با برقراری یکی از شعب نمایندگی خود در این نقطه قصد دارد تا شما مشتریان عزیز با صرف کمترین زمان ممکنه موفق به تامین و خرید محصولات استیل مورد نظرتان شوید. در ادامه این مطلب با ما همراه شوید تا شما را با نکاتی مهم در خصوص انتخاب درب حفاظ آپارتمان صادقیه تهران بیش از پیش آشنا نماییم.

درب حفاظ آپارتمان صادقیه

درب حفاظ آپارتمان صادقیه ساخته شده از آلیاژ مستحکم استیل قابل استفاده در زمینه های مصرفی متعددی هستند. می توان از این نوع حفاظ ها بسته به مقاومت و همچنین جذابیت ظاهری آن ها در محیط های تجاری و اداری فراوانی استفاده کرد و در محیط های مسکونی نیز از آنان بهره گرفت.

حفاظ استیل درب همانطور که در سایر مطالب دیگر استیل نصر نیز به آن ها اشاره کرده ایم. از ویژگی های ممتاز بسیار قابل توجهی به نسبت دیگر مدل ها برخوردار هستند و به همین خاطر روز به روز بر تعداد طرفداران و خریداران آنان افزوده می شود.

از جمله این ویژگی ها می توان به:

  • نشکن بودن و مقاومت بالا در برابر فشار و نیروی خارجی
  • ضد حریق و مقاوم در برابر حرارت
  • مقاوم در برابر خاصیت مغناطیسی
  • برخورداری از طرح و مدل های گوناگون
  • عدم ایجاد تغییرات ظاهری در دراز مدت
  • امکان تمیزی و شستشوی آسان

اشاره داشت.

البته فراموش نکنید که فارغ از مقاومت بالای این نوع از محصولات استیل می توان با بهره گیری از قفل های ضد سرقت همچون درب های استیل نیز این مدل از حفاظ ها را ضد سرقت نمود.

درب حفاظ آپارتمان صادقیه

درب حفاظ آپارتمان صادقیه

حفاظ استیل 304 یا 201 بخریم؟

خب در مطالب قبل برایتان کمی در خصوص تفاوت های آشکار گرید استیل 304 با گرید استیل 201 صحبت کردیم و گفتیم که استیل کاران معمولا بیشتر برای قسمت های آزاد و بدون سقف از محصولات استیلی استفاده می کنند که برای ساخت آن ها از آلیاژ استیل 304 استفاده شده است. این در حالی است که برای قسمت های سقف پوشیده از محصولاتی بهره گیری می کنند که با آلیاژ استیل 201 ساخته شده اند.

بطور کلی اگر بخواهیم در خصوص تفاوت های حفاظ های استیل 304 با حفاظ های استیل 201 برایتان صحبت کنیم بایستی به:

  • برخورداری از مقاومت بیشتر در برابر فشار، کشش و ضربه به نسبت مدل های 201
  • برخورداری از طول عمر بیشتر به نسبت مدل های 201
  • برخورداری از مقاومت بالاتر در برابر آب و رطوبت به نسبت مدل های 201
  • ثبات رنگی بیشتر در برابر تابش نور خورشید در مقایسه با حفاظ های نوع 201
  • دارای تنوع مدلی فراوان و قابل نصب در قسمت های مختلف ساختمانی

اشاره نماییم.

کلام آخر

خریداران و علاقه مندان استفاده از حفاظ های استیل در محدوده صادقیه تهران و اطراف آن می توانند برای ثبت سفارش و گرفتن مشاوره هایی دقیق و کاربردی در راستای انتخاب و تعیین بهترین این مدل از حفاظ ها با کارشناسان استیل نصر در ارتباط باشند.

بد نیست در خصوص خرید حفاظ استیل به این نکته نیز توجه داشته باشید که اصولا تولید کنندگان برای حفاظ هایی که قرار است در بخش های داخلی خانه مورد استفاده قرار گیرد، از میله های توخالی و برای محصولاتی که قرار است در محیط های بیرون از منزل و یا همان فضاهای باز استفاده شوند از میله های توپُر بهره می گیرند.