درب حفاظ آپارتمان چیتگر

هنوز نظرسنجی نشده است

در حال حاضر چیتگر و شهرک های مسکونی که در این منطقه از تهران ساخته می شود، مخصوصا با توجه به وجود دریاچه مصنوعی که در آن تعبیه شده است از نقاط پرطرفدار کلانشهر تهران قلمداد می شود. تقریبا اغلب ساختمان های این بخش از پایتخت نوساز بوده و به طبع با بهترین متریال های روز جهانی نیز ساخته و پرداخته شده اند. اما خب با این وجود بسته به نظر شما مالکین محترم واحدهای آپارتمانی می توان از محصولات محافظتی برجسته ای نیز برای امینت بیشتر این قبیل واحدها استفاده کرد. در ادامه این مطلب از استیل نصر تحت عنوان درب حفاظ آپارتمان چیتگر حتما همراه ما باشید.

درب حفاظ آپارتمان چیتگر

خب همانطور که گفتیم درب حفاظ آپارتمان چیتگر به دلیل کیفیت بالای خود و همچنین جذابیت های ظاهری فراوانی که دارند یکی از تاپ ترین های حال حاضر موجود نه تنها در ایران بلکه در کل دنیا برای استفاده در قسمت های مختلف ساختمانی مخصوصا جهت ایمن کردن دو چندانی درب های ورودی آپارتمان ها بحساب آورده می شوند. این نوع از محصولات استیل از ویژگی های قابل توجهی برخوردارند و اصولا نیز در کشور ما تولید کنندگان جهت ساخت آنان از دو گرید معروف استیل؛ یعنی گرید 201 و گرید 304 استفاده می کنند.

حفاظ های استیلی که با گرید 201 ساخته و پرداخته می شوند از نظر قیمتی به مراتب بهتر از مدل هایی هستند که با آلیاژ 304 تولید شده اند. از طرفی اما نباید فراموش کرد که از این قبیل حفاظ ها نمی توان در موقعیت های آزاد یا بهتر است بگوییم فضاهای باز و بدون سقف استفاده کرد؛ چرا که تغییر شرایط آب و هوایی باعث می شود تا آن ها به مرور زمان کیفیت ساختاری خود را از دست داده و دچار تغییرات آشکاری حتی در ظاهر خود نیز شوند!

از جمله ویژگی های حفاظ های استیل می توان به:

  • بسیار مقاوم در برابر فشار و ضربه
  • کاملا ایمن و دارای استحکامی مطلوب
  • مقاوم در برابر زنگ زدگی
  • ایده آل برای ماندن ساعت ها در زیر نور آفتاب و مات شدن محصول
  • امکان استریل و تمیز کردن آسان
  • با دوام در برابر تغییرات شرایط آب و هوایی
  • دارای طرح ها و مدل های گوناگون با طول عمر مصرفی زیاد

اشاره داشت.

درب حفاظ آپارتمان چیتگر

درب حفاظ آپارتمان چیتگر

پارامترهای موثر در تعیین قیمت حفاظ استیل درب

حال که تصمیم تان را گرفته اید و به دنبال قیمت این نوع از حفاظ های ایمن هستید، باید بدانید که روند قیمت گذاری محصولات استیل بطور کلی از چهارچوب مشخص و استانداردی تبعیت نمی کند. البته این موضوع به این شکل هم که هر استیل کاری بخواهد با قیمت دلخواه خود در بازار فعالیت کند. نیست و یقینا در صورت گران فروشی استیل کاران با آنان نیز برخوردارهای قانونی خواهد شد. اما بطور کلی شما باید بدانید که عواملی از قبیل:

  • جنس آلیاژ استیل
  • طراحی و شکل حفاظ
  • نحوه اتصال قطعات استیل
  • هزینه هر متر استیل کاری
  • توپُر یا توخالی بودن میله استیل

از جمله مواردی هستند که بر روی قیمت حفاظ استیل تاثیر می گذارند.

کلام آخر

در پایان این مطلب شاید بد نباشد بدانید. که محصولات استیل تولید شده در استیل نصر همگی طبق استانداردهای بین المللی بوده. و به همین خاطر شما عزیزان می توانید با خیالی آسوده از استاندارد بودن و کیفی بودن آنان این محصولات را برای افزایش ضریب ایمنی خانه و محل کار خود خریداری نمایید.

استیل نصر تمامی محصولات خود را بصورت بلند مدت ضمانت کرده. و در طول تمام ماه های گارانتی محصولات خود نیز قادر است به تک تک بندها و مفاد درج شده در ضمانت نامه مذکور عمل نماید. البته این مهم تنها به شرطی است که نصابان شرکت اقدام به نصب محصول استیل خریداری شده شما در بخش مربوطه گردند.