دکوراتیو استیل و زمینه های مصرفی آن

5/5 - (1 امتیاز)

در دنیای مد و دکوراسیون امروزی استفاده زیادی از وسایل دکوری و تزئینی استیل می شود چرا که این محصولات هم به اندازه کافی از جذابیت های بصری برخوردار هستند و هم به میزان لازم شیک و لاکچری بحساب آورده می شوند و می توان با استفاده از آن ها زیبایی هر نوع فضای داخلی را دو چندان نمود. برای همین نیز در دنیای محصولات استیل شاخه ای به نام وسایل دکوری با بهتر است بگوییم دکوراتیو استیل بوجود آمده است که اگر کمی حوصله کنید و با ما در ادامه این مطلب از شرکت استیل نصر همراه شوید ما بهتان در خصوص دکوراتیو استیل و زمینه های مصرفی آن بیشتر توضیح خواهیم داد.

دکوراتیو استیل و زمینه های مصرفی آن

همانطور که می دانید دکوراتیو در حقیقت نوعی معماری داخلی است که طراحان و معماران عزیز با استفاده از آن اقدام به ایجاد تغییر در فضای داخلی مورد نظر خود می کنند. امروزه شما در بازار می توانید با محصولات دکواراتیوی مختلفی به لحاظ جنسی مواجه شوید که بی تردید مدل های ساخته شده از جنس استیل را می توان بهترین های حال حاضر نه تنها ایران بلکه کل دنیا بحساب آورد. دکوراتیوهای استیل دارای ویژگی های بارزی همچون:

  • درخشندگی و زیبایی
  • استحکام و مقاومت در برابر ضربه
  • ضد زنگ و مقاوم در برابر خط و خش
  • برخورداری از انعطاف پذیری بالا در طراحی
  • قابلیت رنگ رزی بالا خود جهت سازگاری با محیط
  • سازگاری با دیگر محصولات چوبی، شیشه و فلزی

برخوردار هستند که همین امر نیز سبب گشته تا طیف گسترده ای از معماران و طراحان حرفه ای کشورمان حتما از این محصولات در معماری داخلی فضاهای مورد نظرشان استفاده کنند.

دکوراتیوهای استیل و زمینه های مصرفی آن

دکوراتیوهای استیل و زمینه های مصرفی آن

قیمت دکوراتیوهای استیل چقدر است؟

اگر به دنبال این هستید که در مارکت داخلی ایران با نرخ ثابتی برای خرید و یا فروش محصولات دکوراتیوی استیل مواجه شوید، باید بگوییم تنها در حال تلف کردن وقت خود هستید؛ زیرا هیچ قیمت ثابتی را برای این محصولات نمی توان متصور شد!

قیمت دکوراتیوهای استیل بسته به اینکه با دیگر متریال رایج صنعتی نظیر: چوب و یا شیشه همراه شده باشند و یا تنها از جنس فلز لوکس استیل ساخته شده باشند، می تواند فرق کند. البته در این خصوص اندازه فریم کلی دکوراتیوها به علاوه نوع طراحی و رنگی که برای این قبیل از اجزای دکوراسیون داخلی نیز لحاظ شده است، بسیار اهمیت دارد.

شما علاقه مندان به استفاده از دکوراتیوهای استیل در فضاهای داخل خانگی و یا محیط های کاری خود می توانید با شرکت استیل کاران استیل نصر در ارتباط باشید و توضیحات تکمیلی را از این مجموعه حرفه ای و ممتاز در محدوده تهران و کرج بدست آورید.

کلام آخر

در پایان بایستی قدری در خصوص زمینه های مصرفی از دکوراتیوهای استیل برایتان صحبت کنیم و بگوییم که در دنیای مد و فشن امروز دنیا می توان از این محصولات استیل جهت ایجاد:

  • پارتیشن بندی فضاهای داخلی
  • ایجاد دیوارهای کاذب و تزئینی
  • ساخت مجسمه های استیل
  • ایجاد سقف های کاذب

در قسمت های مختلف ساختمانی استفاده نمود. این را نیز باید اضافه نمود که معمولا از دکوراتیوهای استیل بیشتر برای محیط هایی با کاربردی تجاری همچون: هتل ها و رستوران ها و … استفاده می شود. چرا که این دکوراتیوها درخشان و جذاب هستند و می توانند با جلب توجه مشتریان سبب رونق اقتصادی یک مکان تجاری گردند.

یادتان باشد که در زمینه استفاده از دکوراتیوهای استیل حتما باید از مشاوران و طراحان داخلی مجرب و حرفه ای مشورت های لازمه را اخذ نمایید تا بتوانید از میان هزار و یک مدل موجود برای این دکوراتیوها از مناسب ترین آن ها برای زیبایی فضای مورد نظر خود بهره گیری نمایید.