دکور استیل در تهران

5/5 - (1 امتیاز)

هیچ فاکتور و اِلمانی مهمتر از دکور برای یک فضای خانگی و یا تجاری و حتی اداری نیست که بتواند در کمترین زمان ممکنه اثر خود را بر مخاطب حاضر شده در محیط بگذارد و آن را به تسخیر خود در بیاورد. امروزه ما در ایران با دنیایی از طراحان دکوراسیون مجرب و کاربلد مواجه هستیم که می توانند در یک چشم بر هم زدن دکوراسیون فضای انتخابی شما را از حالت کلاسیک به مدرن و یا بالعکس تبدیل کنند. با این حال اما همه چیز به نظر و سلیقه شما کارفرمایان عزیز مربوط می شود و به همین خاطر نیز توصیه می کنیم اگر قرار است به زودی یک تغییر اساسی در دکور منزل و یا محل کسب و کار خود ایجاد نمایید در ادامه این مطلب با دکور استیل در تهران از سوی شرکت استیل کار استیل نصر همراه شوید.

دکور استیل در تهران

امروزه اهمیت طراحی دکور در اقصی نقاط دنیا آنقدر جدی شده است که افراد حاضرند برای دستیابی به آنچه که دیده و خوششان آمده هزینه های زیادی را صرف نمایند! در بازار نیز تا دلتان بخواهد می توانید با متریال های مختلف و مناسب این زمینه کاری مواجه شوید که بی شک استیل این فلز لوکس و لاکچری می تواند یک گزینه عالی برای انتخاب شما شهروندان عزیز تهرانی باشد.

در تهران همه چیز خیلی زود تغییر می کند و توجه به آیتم های زرق و برق دار در پایتخت ایران نیز حتما باید در طراحی هر نوع دکور و دکوراسیونی لحاظ شود؛ خصوصا اگر زمینه قابل استفاده از دکور ساخته شده با استیل که در مطلب قبل از همین دسته بندی موضوعی برایتان صحبت کردیم، محیط های تجاری و اشتغالی پر رفت و آمد همچون غرفه های موجود در یک مجتمع تجاری و یا مغازه های موجود در کنار خیابان باشد! حال دیگر تصور کنید اگر استفاده از یک دکور استیل در چنین محیط هایی اهمیت دارد، ارزش استفاده از آن در جایی همچون رستوران و یا هتل چقدر می تواند برآورد شود و بر روح و ذهن مراجعه کنندگان به چنین فضاهایی تاثیر بگذارد!

دکورهای استیل در تهران

دکورهای استیل در تهران

ویژگی دکورهای استیل

در ابتدا باید بگوییم که استیل به خودی خود و به سبب براقی ظاهر و همچنین جذابیت های بصری که دارد سبب جلب توجه همگان به خود می شود؛ یعنی حتی اگر شما دقت کرده باشید نیز قسمت های ساخته شده از استیل در پارک ها و معابر شهری بیش از هر نقطه دیگری سبب جلب توجه رانندگان و عابرانی می شود که از اطراف آن عبور کرده اند. اما به هر حال این متریال دکوری علاوه بر جذابیت های ظاهری خود از ویژگی های دیگری همچون:

  • انعطاف بالا در طراحی
  • انعطاف در رنگ بندی
  • برخورداری از دوام بالا
  • ضد آب و رطوبت محیطی
  • مستحکم در برابر فشار و ضربه
  • نصب ایمن و مستحکم
  • ضد خط و خش

نیز برخوردار هستند.

قیمت دکور Steel

یکی از سوالاتی که همیشه مراجعه کنندگان به شرکت استیل نصر از ما می پرسند این است که اگر مثلا بخواهیم برای فلان قسمت از فروشگاه و یا منزل خود دکور استیل بزنیم، هزینه آن چقدر می شود؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم همانطور که قیمت خرید سایر محصولات استیل با توجه به:

  • گرید استیل به کار رفته در ساخت
  • نوع طراحی و ابعاد آن
  • قطعات و یراق آلات جانبی
  • هزینه نصب در محل

مشخص می شود، قیمت دکور استیل نیز با در نظر گفتن موارد فوق به انضمام زمینه مصرفی از آن که می تواند خانگی و یا تجاری و همچنین اداری باشد، تعیین می گردد. البته ناگفته نماند که ما در حال حاضر دو نوع دکور استیل در بازار داریم که یکی به معنای واقعی از 0 تا 100 آن با فلز مقاوم استیل ساخته شده است و دیگری با فلزات مستحکم دیگر ایجاد شده اند و نهایتا بر روی آن ها از یک ورقه استیل مقاوم استفاده شده است که خب به مراتب هزینه دکور ساخته شده از نوع دوم به نسبت دکوری که سراسر آن با استیل طراحی و تولید شده باشد قطعا کمتر خواهد بود.

البته لازم به ذکر است که این مورد را هم مدنظر داشته باشید که شما قصد خرید دکور استیل در تهران را کرده اید و به همین خاطر اصلا جای تعجبی ندارد اگر با توجه به میزان تورم موجود در کلانشهرهای کشورمان همچون تهران با رقم بالاتری برای این منظور مواجه شوید.