راهنمای خرید درب استیل

5/5 - (1 امتیاز)

در بازار امروز استقبال زیادی از محصولات ساخته شده با آلیاژ استیل می شود که عمده دلیل آن هم کیفیت، ماندگاری و همچنین جذابیت های ظاهری فراوانی است که محصولات تولید شده از جنس استیل در ساختار خود از آن بهره مند می باشند. یکی از محصولات پر فروش استیل در کل دنیا درب های استیل هستند که امروزه با توجه به ازدیاد طرح و مدل برای آن ها قدری خریدشان برای عموم مردم سخت و پیچیده شده و به همین منظور نیز شرکت استیل نصر برآن شده است تا در ادامه این مطلب با عنوان راهنمای خرید درب استیل شما خریداران گرامی را در این خصوص بیش از پیش کمک نماید.

راهنمای خرید درب استیل

برای خرید درب استیل پیش از هر چیزی باید مشخص کتید که شما به دنبال خرید دربی تمام استیل هستید و یا نه صرفا یک درب فلزی و مستحکم می خواهید که از روکشی استیل برخوردار باشد تا هم زیباتر از درب های معمولی گردد و هم از پارامتر ضد زنگی برخوردار شود! انتخاب در این خصوص بر عهده خودتان است اما خب بد نیست اگر بدانید که پروسه ساخت، نصب و اتصال درب های استیل کاور شده به مراتب آسان تر از مدل های 100٪ ساخته شده با این فلز لوکس و مقاوم می باشد و به همین منظور نیز از قیمت کمتری برای خرید برخوردار است.

با این حال اما این را هم باید بدانید که از هر دو نوع درب استیل می توان برای انواع و اقسام موقعیت های درونی و بیرونی ساختمان ها استفاده کرد. این درب ها در هر اندازه و رنگی که شکا کارفرمایان عزیز بخواهید، تولید می شوند و می تواند از آن ها در حالت های ریلی یا کشویی نیز استفاده کرد. لازم به ذکر است که رنگ بندی و امکان استفاده از تمامی قفل های ساختمانی مرغوب و باکیفیت نیز بر روی آنان کامل میسر می باشد.

البته ذکر این نکته نیز مهم است که از نظر دوام و ضد زنگ بودن ساختار اصلی درب، مدل هایی که بصورت تمام و کمال با استیل ساخته شده اند خیلی بهتر است مدل های تشکیل شده تنها با ورقه ای از استیل بر روی خود می باشند!

راهنمای خرید درب های استیل

راهنمای خرید درب های استیل

ویژگی این قبیل از محصولات استیل

در بخش قبلی شما را با تنوع آلیاژی درب های استیل و همچنین مدل های مختلف آن آشنا کردیم و حال می خواهیم تا شما را با ویژگی های بارز این جنس از درب ها آشنا کنیم که عبارتند از:

  • فوق العاده مقاوم در برابر فرسایش و خوردگی
  • دارای قابلیت نصب و تمیزی آسان
  • کاملا ایمن در برابر حرارت و آتش سوزی
  • مقاوم در برابر رطوبت و ضد زنگ
  • با دوام و ضد سرقت
  • عدم تغییر رنگ ظاهری درب استیل در صورت تابیده شدن پرتوهای خورشیدی
  • ضد خش و دارای جذابیت های ظاهری فراوان در مدل های مختلف

می باشد. تازه به تمام موارد فوق بایستی امکان شستشوی آسان و همچنین ضد عفونی کردن آنان را نیز بی افزاییم. البته یادتان باشد تمام ویژگی های فوق زمانی برای درب شما صدق می کند که موفق به خرید یک درب استیل اصل و باکیفیت شده باشید و برای این منظور نیز توصیه می کنیم به فروشگاه ها و استیل کاران معتبر شهر و دیار خود مراجعه فرمایید و اگر ساکن شهرهای تهران، کرج و دیگر مناطق نزدیک به این دو کلانشهر ایرانی هستید نیز می توانید به سراغ خرید درب استیل خود از مجموعه استیل کاران استیل نصر بروید.

کلام آخر

بد نیست پیش از اقدام به خرید خود این موضوع را بدانید که کلا درب های استیل در دو سطح ارزان قیمت و گران قیمت فارغ از نوع و مدل خود به بازار عرضه می شوند. بدیهی است که خرید محصولات ارزان قیمت ضمن عدم تضمین ضد سرقت و ایمن بودن محصول، شما را در طول زمان با هزینه های جانبی و متعددی در خصوص نحوه نگهداری و تعمیر و حتی ممکن است تعویض درب نماید؛ در حالی که درب های استیل گران قیمت اصلا به این شکل نیستند و از عمری کیفی برخوردار هستند و خیلی کم شما را را مشکلات نامبرده شده مواجه می کنند.

از نکات قابل توجه در خصوص قیمت درب های استیل می توان به:

  • مدل و کیفیت یراق آلات و اتصالات
  • شکل و ابعاد درب
  • نوع آلیاژ استیل به کار رفته در ساخت محصول
  • میزان ضخامت درب
  • شمار لت های ثابت و بازشو
  • ترکیبی و یا ساده بودن ظاهر محصول (وجود شیشه و یا چوب در طراحی ظاهری محصول)

اشاره نمود.