ساخت نرده استیل

3/5 - (2 امتیاز)

امروزه روز به سبب جذابیت های بصری و همچنین مقاومت بالای نرده های استیل از آنان در انواع و اقسام پروژه های ساختمان سازی و یا طراحی دکوراسیونی استفاده به مراتب بیشتری به نسبت دیگر مدل نرده های آهنی و چوبی می شود. برای همین است که اصولا همه خریداران این قبیل از محصولات استیل مشتاق این هستند تا بدانند که ساخت نرده استیل چگونه صورت می پذیرد و برای چه این قبیل از نرده ها اینقدر مقاوم و مستحکم در برابر هر چیزی که فکرش را بکنید، هستند. برای این منظور اگر کمی صبوری پیشه کنید و با ما در ادامه این مطلب از استیل نصر همراه شوید، شما را با اطلاعاتی مغتنم در این خصوص آشنا خواهیم کرد.

طریقه ساخت نرده استیل به چگونه ای است؟

همانطور که از نام این مدل از سازه های ساختمانی نیز مشخص است، برای تولید آن ها از استیل استفاده می شود که خود از مشتقات آهن با ترکیب نمودن مقداری کروم، منگنز، نیکل و … حاصل می گردد. در ترکیب نام برده شده این میزان کروم و نیکل است که مشخص کننده گرید استیل در نهایت می شود و آن را مناسب ساخت انواع و اقسام محصولات استیل معرفی می کند.

در کارخانه های فولاد این آلیاژ آهن بواسطه دستگاه های غول پیکر صنعتی به ورقه های استیل تبدیل می شود و پس از آن شرکت های فعال در حوزه خم کاری و پرس کاری این ورقه ها را خریداری کرده و تخت فعل و انفعالات خاصی از آن ها پروفیل های استیل تولید می کنند.

با ایجاد شدن پروفیل استیل حال دیگر تنها ذوق و توجه به استانداردهای روز دنیا است که برای یک استیل کار مهم است تا بتواند محصولی فوق العاده زیبا و در عین حال ایمن و مستحکم را تولید نماید. همانطور که مستحضر هستید از نرده های استیل امروزه برای انواع و اقسام درب ها، پنجره ها، تراس ها، راه پله و همینطور محیط دور استخر یا مکان هایی که می خواهیم مانع از ورود سایرین به آن جا شویم، استفاده می نمایند.

ساخت نرده های استیل

ساخت نرده های استیل

ویژگی این نرده ها

نرده های استیل به دلیل ویژگی های مثبت و قابل توجه خود خیلی سریع توانستند در بازار به قول معروف گُل کنند و از جا و مقامی خاص در میان تمامی نرده های موجود در بازار ایران برخوردار شوند. ویژگی های مهم این مدل نوع از محصولات استیل عبارتند از:

  • مقاوم بودن آن ها در برابر تغییرات شرایط جوی
  • ایده آل در برابر رطوبت و زنگ زدگی
  • خاصیت چکش خواری بالا برای تولید انواع و اقسام طرح ها با آنان
  • برخورداری از جذابیت های ظاهری ماندگار
  • کاملا ایمن و مستحکم در برابر بروز خرابی و نقصان
  • امکان شستشو و ضد عفونی کردن فوق العاده آسان
  • قابلیت سازگاری با دیگر متریال های رایج صنعتی همچون: شیشه سکوریت، چوب و …

می باشد.

کلام آخر

حال که با طریقه ساخت و ویژگی های مهم نرده های استیل آشنایی پیدا کردید، قطعا متوجه لزوم استفاده از آن برای زیبایی فضای داخلی و یا خارجی آپارتمانی و همچنین محیط های اجتماعی نظیر پارک ها، ایستگاه های اتوبوس و غیره نیز شده اید و حتما هم به دنبال مجموعه ای حرفه ای و با سابقه در طراحی و تولید این قبیل از نرده های استیل می باشید که برای این منظور ما به شما تیم فوق العاده زبده و کاردان استیل نصر را معرفی می نماییم.

استیل نصر بواسطه بهره گیری از بهترین استیل کاران ایرانی به خوبی می تواند پاسخگو هر نوع نیاز شما به استفاده از محصولات استیل باشد. برای این منظور تنها کافی است با ما و تیم کارشناسی و مشاوران استیل نصر در ارتباط باشید تا ما بتوانیم با استفاده از بهترین و درجه یک ترین متریال های موجود در بازار، محصولات استیلی خارق العاده را برایتان طراحی، تولید و در صورت تمایل در محل مورد نظرتان نصب نماییم. یادتان باشد محصولات تولیدی استیل نصر همگی دارای گارانتی بلند مدت می باشند.