سفارش نرده استیل در طالقان

هنوز نظرسنجی نشده است

مدت زمان زیادی است که ساکنین استان البرز (مخصوصا اهالی شهرستان طالقان) نیز رو به استفاده از نرده های استیل برای استفاده در قسمت های مختلف ساختمان خود آوردند و به همین خاطر نیز فروشگاه های زیادی مبنی بر ارائه این مدل از نرده های محافظتی و دکوراتیوی در این استان تا به امروز رویت شده است که بی شک یکی از بهترین آن ها مجموعه استیل نصر است که هم از سابقه ای درخشان در حیطه طراحی و ساخت این جنس از نرده ها برخوردار است و هم از کادر مجربی برای نصب آن بهره مند می باشد. در ادامه با ما همراه شوید تا شما را با نکاتی مهم در خصوص سفارش نرده استیل در طالقان آشنا نماییم.

سفارش نرده استیل در طالقان

برای ثبت و انجام سفارش نرده استیل در طالقان شما می توانید به سراغ مجموعه های استیل کار مختلفی بروید که بی تردید استیل نصر می تواند با در نظر داشتن رزومه کاری و همچنین رضایتی که تاکنون از عموم مشتریان خود در سطح کلان بدست آورده است، بهترین گزینه برای شما خریداران عزیز بحساب آورده شود. از نرده های استیل می توان برای:

  • پنجره ها
  • بالکن ها
  • راه پله ها
  • محیط دوره استخر

و هر نوع محیطی که نیاز است، استفاده نمود. محبوبیت بالای این نوع از نرده ها در مقایسه با دیگر نرده های فلزی، چوبی و همچنین شیشه ای به خاطر وجود ویژگی های مهمی اعم از:

  • ضد خش و ضد زنگ
  • ضد خوردگی و مقاوم در برابر نور آفتاب
  • مقاوم در برابر گرما و سرما و تغییرات شرایط آب و هوایی
  • عدم ایجاد تغییرات ظاهری در گذر زمان
  • ایده آل برای تمیزی و همیشه براق بودن
  • عدم نیاز به ترمیم و تعمیرات به دلیل کیفیت بالا
  • برخوردار از طرح ها و مدل های گوناگون
  • قابل سفارش در رنگ های مختلف

و البته ظاهر زیبا و جذاب این دسته از نرده ها که به خودی خود دلیل بزرگی برای خرید شما مشتریان عزیز و خوش سلیقه خواهد بود، می باشد. ناگفته نماند در خصوص آشنایی با نرده استیل موضوع شستشو راحت و همچنین استفاده از ترکیبات مختلف شیمیایی جهت ضد عفونی کردن نرده ها و تمیز نمودن آن ها با توجه به تماس دست های مختلف با آنان نیز از دیگر مزایای قابل توجه برای آن ها محسوب می شود.

سفارش نرده های استیل در طالقان

سفارش نرده های استیل در طالقان

آشنایی با پروسه نصب نرده Steel

برای نصب نرده های استیل در ابتدا باید محل قرارگیری پایه نرده ها بر روی کف پله ها مشخص شود و سپس عمل انجام سوراخ بر روی کف پله مشخص گردد. لازم به ذکر است در این مرحله ممکن است سطح کف پله ها بصورت یکسان و همتراز با همدیگر نباشد و به همین خاطر در چنین وضعیتی باید از شمشه برای انجام این نشانه گذاری دقیق بهره گرفت.

پس از انجام عمل سوراخ کردن کف پله ها، باید میل ترانس های استیل را در آنان جایگذاری کرده و به کمک چسب سنگ یا پیچ و مهره آن ها را به خوبی در داخل کفی ها محکم نمود.

در مرحله بعدی که دیگر خیالمان از بابت محکم شدن میل ها و خشک شدن کامل چسب سنگ استفاده شده راحت می گردد، باید به سراغ تعبیه کردن پایه های استیل برویم و نهایتا با دستگاه تراش، میل ترانس های اضافه را بُرش داده و چاک دار ناخنی را بر روی پایه ها متصل می نماییم.

حال دیگر نوبت به کشیدن هندریل یا در واقع همان قسمتی از نرده می رسد که برای بالا و پایین رفتن از پله ها دستمان را به آن ها می گیریم. این هندریل ها در قسمت های پاگرد که باید همراه پله ها پیچ بخورند از بغل به هندریل بعدی متصل و بر روی آن ها می توان در صورت تمایل از زانویی های استیل استفاده نمود. پس از آن اقدام به نصب خط و یا خطوط نرده کرده و اتمام کار را عنوان می نماییم.

کلام آخر

مخاطبان عزیز و علاقه مندان به خرید نرده های استیل بد نیست بدانند که در صورت سپردن 0 تا 100 کار طراحی، ساخت و همچنین نصب محصول استیل مورد نظرتان به شرکت استیل نصر دیگر نیازی به آموزش و یادگیری نکات لازم در خصوص نصب و استفاده از این قبیل محصولات نداشته و می توانید با خیالی آسوده تنها منتظر زمانی شوید که کارشناسان و نصابان حرفه ای استیل نصر اجازه استفاده از محصول استیل شما را بهتان بدهند.