صفحه استیل نرده

هنوز نظرسنجی نشده است

در این بلاگ از مجموعه بزرگ استیل نصر می خواهیم با شما خوبان در خصوص صفحه استیل نرده یا همان ورقه های فولادی زنگ نزنی صحبت کنیم که با ترکیبات درونی خود باعث ایجاد انواع و اقسام محصولات استیل در صنعت ساختمان سازی، صنایع پتروشیمی، مبدل های حراراتی و همچنین صنایع غذایی می شوند. یادتان باشد هر نرده، حفاظ، درب و پله استیلی که تاکنون در تارنمای استیل نصر به آنان پرداختیم و از ویژگی های بارزشان برایتان صحبت کردیم. قطعا از یک صفحه استیل یا همان ورقه های فولادی زنگ نزن طی یک فرآیند جذاب اما قدری پیچیده طول شده است. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

صفحه استیل نرده

پیش از آنکه در خصوص صفحه استیل نرده بخواهیم برایتان صحبت کنیم. باید اول این را مشخص کنیم که صفحات استیل نیز همچون ورقه های استیل از گریدهای مختلفی برخوردار هستند. که البته این تقسیم بندی گریدی بیشتر منوط به نوع ترکیبات موادی است که در ساختار درونی آنان به کار برده می شود.

اگر بخواهیم خیلی صریح تر برایتان صحبت کنیم. باید بگوییم این ورقه ها با توجه به میزان منگزی (Mn) که در بافت درونی آنان استفاده می شود از میزان سختی متفاوتی نیز برخوردارند. هرچه درصد منگنز موجود در آن ها بیشتر باشد، ورقه استیل مورد نظر شما نیز از خاصیت استحکامی و دوامی بیشتری هم به طبع برخوردار می باشد.

از طرفی هرچه میزان کربن در ساختار درونی آن نیز کمتر باشد، صفحه استیل شما می تواند از قابلیت شکل پذیری یا همان خاصیت انعطاف پذیری بیشتری هم برخوردار باشد. اینطوری شما می توانید از صفحه استیل خود برای ساخت انواع و اقسام محصولات استیل گوناگون در صنایع مختلف استفاده کنید.

البته فراموش نکنید که در ایران اصولا از دو گرید معروف 201 و 304 استیل استفاده می شود که البته باید گفت از این دو نوع آلیاژ بیشتر برای تولید محصولاتی همچون:

  • حفاظ استیل
  • درب استیل
  • نرده استیل
  • پله استیل
  • مبل استیل
  • میز استیل
  • قطعات استیل
  • دکوراسیون استیل

استفاده می شود.

صفحه های استیل نرده

صفحه های استیل نرده

ویژگی ورقه های استیل در چیست؟

ببینید ورقه های استیل یا بهتر است بگوییم صفحه های فولادی زنگ نزن به نسبت دیگر مدل صفحات آهنی نظیر آلومینیومی و برنجی از دوام و قدرت تسلیم ناپذیری بیشتری برخوردار هستند. آن ها در مقابل خط و خش کاملا ایمن هستند. و طبق نتایج آزمایشات حرارتی که بر روی آن ها صورت گرفته است، می توانند در صورت پرداختی درست تا دمای 8000 درجه سانتیگرادی را نیز تحمل کنند. و هیچ خمی به ساختار درونی خود وارد نکنند!

تازه در کننار این مهم بد نیست بدانید به لحاظ جذابیت های بصری یا همان زیبایی ظاهری خود نیز در چشم مشتریان کاملا برتر از دیگر مدل محصولات آهنی تاکنون جلوه کرده اند و از طرفی هم تولید کنندگان و استیل کاران می دانند با توجه به ساختار براق بیرونی آنان و همچنین زیبایی چشم نوازی که دارند، گزینه بسیار مناسبی برای تولید محصولات دکوری و دکوراتیوی می باشند.

کلام آخر

در پایان بد نیست این نکته را مجددا متذکر شویم که استیل نصر یکی از بهترین تولید کنندگان محصولات استیل در ایران و بویژه در دو شهر بزرگ تهران و کرج می باشد. شما می توانید به صفحه استیل نرده ای که این مجموعه برای تولید آن در حوزه ایجاد انواع و اقسام نرده های ساختمانی و محافظتی استفاده می کند کاملا اطمینان داشته باشید. فقط کافی است از طریق شماره های درج شده در سایت با ما و تیم بزرگ استیل نصر در ادامه این مطلب همراه شوید. تا شما را با تیم مشاوره ای خود مرتبط کرده و منجر به ثبت سفارشی کاملا خردمندانه و مقرون به صرفه برایتان شویم.