عکس پله استیل

5/5 - (1 امتیاز)

یکی از برجسته ترین محصولات استیلی که امروزه در اغلب سازه های مسکونی، تجاری و همچنین اداری از آنان استفاده می شود و تاثیر غیر قابل انکاری بر روی جذابیت های ظاهری محیط دارد، پله های استیل هستند که ضمن برخورداری از مزایای ویژه خود به دلیل ظاهر آراسته و بسیار شیک و زیبای ذاتی شان همواره در میان انواع و اقسام پله های ساختمانی از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و به همین خاطر نیز در طول یک دهه اخیر طرفداران بسیار زیادی در بازار کشورمان پیدا کرده اند. در ادامه این مطلب با استیل نصر همراه شوید تا شما را با مواردی مهم در این خصوص با عنوان عکس پله استیل آشنا نماییم.

عکس پله استیل

پله استیل برتر در واقع محصولی است که از استحکام، میزان مقاومت، نحوه اتصال صحیح، جذابیت های بصری در ظاهر و کیفیت بالا در ساختار خود برخوردار است. این محصول کاملا ضد زنگ بوده و می توان از آن در کنار دیگر متریال های رایج صنعتی همچون شیشه و چوب های زینتی استفاده نمود و پلکان هایی فوق العاده زیبا و بادوام را خلق کرد.

بی تعارف باید بگوییم ساخت یک پله استیل نیاز به مهارت و دانش تخصصی داشته و هر استیل کاری نمی تواند ادعای ساخت و طراحی پله های استیلی برتر را داشته باشد! از طراحی ظاهری پله گرفته تا ایجاد آن در اندازه های استاندارد با توجه به کوچکی و یا بزرگی فضا و همچنین نحوه اتصال آن ها و دریافت رضایت نهایی از مشتری همه و همه پروسه طراحی، تولید و نصب یک پله استیل کاملا ایده آل را شامل می شود.

پله های استیل دارای انواع مختلفی هستند که عبارتند از:

  • پله استیل مارپیچ
  • پله استیل رفت و برگشتی
  • پله استیل گرد
  • پله استیل سفارشی
  • پله استیل پیش ساخته (آماده)
  • پله استیل دوبلکس

می باشند.

عکس پله های استیل

عکس پله های استیل

ساخت پله Steel

پله استیل از آن دسته سازه های انعطاف پذیری است که به راحتی می توان شکل و ظاهر آن را متناسب با فضا و دکوراسیون موجود در هر محیط مسقف و روبازی تغییر داد. یکسری از این پله ها بصورت کارخانه ای طراحی و تولید می شوند و یکسری دیگر بسته به نوع خود بصورت کاملا سفارشی هستند.

علاقه مندان و خریداران پله های استیل باید بدانند که در هر دو حالت یقینا مدل هایی ایجاد شده است که درست مطابق سلیقه و نظر شما عزیزان باشد. یادتان باشد که جهت نصب این جنس از پله ها هم می توان از اتصال مفصلی (پیچ و مهره ای) استفاده کرد و هم از دستگاه جوش برای متصل کردن قطعات بصورت کاملا ایمن و محکم شده بهره گرفت.

کلام آخر

مخاطبان و علاقه مندان به استفاده از این قبیل محصولات استیل می توانند با مطالعه این مطلب تحت عنوان عکس پله استیل بیش از پیش با مجموعه استیل نصر و میزان مهارت آن در طراحی، ساخت و همچنین نصب پله های استیل آشنایی پیدا نمایید. شرکت استیل نصر از جمله استیل کاران با سابقه و مجرب در زمینه طراحی و تولید طیف گسترده ای از محصولات استیل در حوزه های مختلف ساختمانی و غیر ساختمانی است که شما عزیزان می توانید با مشاهده رزومه این مجموعه و اخذ مشاوره از طریق پل های ارتباطی با شرکت استیل نصر، موفق به تهیه بهترین و مناسب ترین محصولات استیل برای نصب و دیزاین بهتر فضای مدنظرتان شوید.