فروش نرده چوبی در تهران

هنوز نظرسنجی نشده است

خیلی ها در کشورمان هستند که همچنان طرفدار پروپاقرص محصولات چوبی هستند و تحت هر شرایطی تمایل دارند تا از این جنس محصولات در دکوراسیون داخل خانه و یا محیط کاری خود استفاده کنند و معتقد هستند که سازه های چوبی نوع حس طبیعی و آرامش بخشی با خود به همراه داشته و وارد محیط می کنند که البته از نظر علم روان شناسی این مهم نیز اثبات شده است؛ محصولات چوبی خصوصا در حوزه تجهیز ساختمان از تنوع بالایی برخوردارند و یکی از مهمترین آن ها نرده های چوبی هستند که برای فروش نرده چوبی در تهران شما می توانید با مجموعه های متعددی مواجه شوید که البته اگر از ما می پرسید پیشنهاد می کنیم حتما برای خرید این جنس از نرده ها سری هم به مجموعه استیل نصر بزنید.

فروش نرده چوبی در تهران

اگر به دنبال یک مجموعه مجرب و حرفه ای برای خرید و تهیه نرده چوبی مدنظرتان می گردید ما به شما شرکت استیل نصر را پیشنهاد می دهیم که در کنار توانایی بالای خود در طراحی و ساخت محصولات استیل می تواند در زمینه تولید محصولات چوبی و بخصوص نرده های چوبی نیز برایتان بهترین ها را ایجاد نماید. نرده چوبی در حقیقت به نرده هایی گفته می شود که یا بطور کامل از چوب طبیعی ساخته شده اند و یا بصورت ترکیبی با مواد پلیمری ساخته و پرداخته شده و در حقیقت طرح چوب هستند.

معمولا از نرده های تمام چوبی به سبب ساختار طبیعی و ذاتی آن ها نمی توان در محیط های مرطوب استفاده کرد و به همین خاطر نیز با پیشرفت علم و فناوری تولید کنندگان این جنس از نرده ها برآن شدند تا با ادغام مقداری متریال پلیمری این ضعف بنیادی نرده های چوبی را جبران کنند و با ایجاد نرده هایی با نام طرح چوب اجازه استفاده و نصب آنان در مرطوب ترین محیط ها را نیز صادر نمایند.

اینک می توان از نرده های طرح چوب که همانند نرده های چوبی از جذابی های طبیعی چوب های مختلف برخوردار هستند در هر نوع محیط خشک و مرطوبی بدون هیچگونه نگرانی استفاده کرد. البته ناگفته نماند که در طراحی و ساخت نرده های طرح چوب نیز به مانند نرده های استیل باید استانداردهای لازمه نکته به نکته رعایت شود!

فروش نرده های چوبی در تهران

فروش نرده های چوبی در تهران

ویژگی یک نرده چوبی

اگر انتخاب شما برای استفاده در محیط داخل و یا خارج از منزل و محیط کاری تان نرده چوبی است، پس باید با ویژگی های این جنس از محصولات نیز آشنایی پیدا نمایید. نرده های چوبی در کنار القاء حس خوش طبیعت محوری شان از ویژگی های جذاب دیگری همچون:

  • امکان طراحی در مدل های مختلف
  • قابلیت سازگاری با دیگر متریال های رایج صنعتی
  • برخورداری از تنوع رنگی بالا
  • مقاوم در برابر حرارت و رطوبت (البته برای نرده های طرح چوب)

نیز برخوردار می باشند. البته ناگفته نماند که از نرده های چوبی متناسب با نوع زمینه مصرفی که قرار است مورد استفاده قرار گیرند باید بهره گیری شود. لازم است بدانید که یک نرده چوبی متناسب با نوع زمینه و محلی که بایستی نصب شود، در متراژهای مختلف نیز تولید می گردد.