قیمت اتصالات نرده استیل

هنوز نظرسنجی نشده است

اگر به دنبال این هستید که بفهمید قیمت اتصالات نرده استیل چیست و اصلا محتویات این قبیل از نرده ها چگونه قیمت گذاری می شوند باید بدانید که به عنوان یک خریدار عامه کار خیلی سختی پیش رویتان دارید چرا که بطور معمول یک نرده در متراژ کوچک از چیزی بالغ بر 100 قطعه ریز و درشت تهیه شده است که می توان به جرات گفت چیزی در حدود 30 الی 40 قطعه از این قطعات برای هر نوع نرده ای و با هر زمینه مصرفی که فکرش را بکنید از سوی استیل کاران استفاده می شود. برای درک بهتری از این موضوع توجه شما مخاطبان گرامی را به ادامه این مطلب از استیل نصر جلب می نماییم.

قیمت اتصالات نرده استیل

پیش از پرداختن به موضوع قیمت اتصالات نرده استیل بهتر است بدانید که ما بطور کلی در بازار کشورمان از دو نوع نرده استیل استفاده می کنیم که یک نوع آن از گرید 201 استیل ساخته می شود و نوع دوم را با آلیاژ 304 استیل ساخته و پرداخته می کنیم. این دو نوع نرده دارای تفاوت های جزئی با هم هستند که همین تفاوت ها نیز سبب گشته تا نرده های 304 استیل تقریبا با 40٪ افزایش قیمت نسبت به مدل های 201 در بازار کشورمان بفروش رسانده بشوند.

خیلی ذهنتان را درگیر یافتن تفاوت های جزئی این دو نکنید؛ چرا که تنها یک استیل کار با وجدان می داند که مثلا زمینه های مصرفی نرده های 201 چه ها هستند و از نرده های 304 می توان برای چه اماکنی استفاده کرد و تنها وظیفه شما به عنوان یک خریدار محترم این است که به دنبال یک مجموعه باکیفیت و باسابقه در امر طراحی، تولید و همچنین نصب محصولات استیل در شهر و دیار خود باشید و با ذکر نوع نیازتان به تهیه کردن این جنس از نرده های مستحکم و زیبا، استیل کار مقابل تان را متوجه سازید که باید برایتان یک نرده 201 تهیه کند و یا در تدارک نرده ای با آلیاژ 304 برایتان باشد!

قیمت اتصالات نرده های استیل

قیمت اتصالات نرده های استیل

عوامل موثر بر روی قیمت این محصولات

خوب قیمت نهایی بهای تک تک اتصالاتی که در ساخت نرده به کار می رود، بر روی قیمت نهایی محصول استیل شما بسیار تاثیرگذار است و در این خصوص نیز کیفیت و همچنین ضخامت پروفیل هایی که در ساخت این اتصالات و قطعات از آن ها استفاده شده است، بسیار حائز اهمیت می باشد. با این حال از عدم ثبات نرخ ارز در کشورمان نیز نباید غافل شد که به معنای واقعی کمر خیلی از تولید کنندگان صنعتی و بویژه استیل کاران را شکسته و اجازه یک نفس کشیدن راحت را از آنان سلب نموده است!

با این حال اما بدانید و آگاه باشید که قیمت کلی یک نرده علاوه بر نکته فوق با توجه به:

  • گرید مورد استفاده قرار گرفته برای ساخت محصول
  • طرح و مدل انتخاب نرده از سوی خریدار
  • انتخاب رنگ آن برای نصب در محل
  • مترژ نرده مناسب با وسعت فضا
  • زمینه مصرفی نرده و آمیخته شدن آن با دیگر متریال ها
  • میزان ضخامت میله های به کار رفته در ساخت نرده
  • و همچنین هزینه نصب آن

تعیین می شود.

کلام آخر

آن دسته از خریدارانی که تمایل به خرید و نصب نرده های استیل در اماکن مختلف کاری و خانگی خود دارند می توانند برای اطمینان خاطر خود از کیفیت نهایی کار و همچنین دوام و ماندگاری نرده ها در دراز مدت برای خود به سراغ مجموعه استیل کاران استیل نصر بیایند تا از نزدیک با مهارت نیروهای کاری و همچنین استعداد و ذوق طراحان این مجموعه از نزدیک آشنایی پیدا نمایند.

فراموش نکنید امروزه رقم ناچیزی را برای تهیه یک نرده استیل در متراژ مشخص پرداخت نمی کنید و به همین منظور بهتر است تا با چشمانی باز به سراغ انتخاب یک استیل کار خوب و حرفه ای در شهر و یا محل کار خود باشید.