قیمت حفاظ استیل تراس

هنوز نظرسنجی نشده است

ما در این مطلب قصد پرداختن به قیمت حفاظ استیل تراس و همچنین عوامل موثر بر روی آن را برایتان کرده ایم تا بدانید که اصلا برای چه یک نوع حفاظ مخصوص تراس ارزان و نوع دیگر آن که عموما از جنس استیل نیز می باشند با قیمت بیشتری در بازار مصرفی کشورمان بفروش می رسنند. همانطور که می دانید امروزه از حفاظ های استیل علاوه بر بالا بردن ضریب ایمنی انواع و اقسام فضاهای خانگی، اداری و همچنین تجاری برای زیبا کردن نمای بیرونی آنان نیز بهره گیری می شود و به همین خاطر خیلی مهم است تا شما خریداران عزیز بدانید که برای چه مدل حفاظی دست به جیب خواهید شد! برای این منظور نیز توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب از استیل نصر ما را همراهی بفرمایید.

قیمت حفاظ استیل تراس

یکی از اماکنی که جهت ایمن کردن آن استفاده های زیادی از حفاظ های استیل در شکل ها و مدل های مختلف می شود، تراس ها یا بهتر است بگوییم همان بالکن های ساختمانی است که معمولا مهندسان برای طبقان همکف، اول و نهایتا دوم از حفاظ های سراسری و برای طبقات بالاتر از آن ها از حفاظ های نرده ای استفاده می کنند.

انتخاب اینکه شما عزیزان بخواهید تراس خود را با استفاده از چه مدل و شکلی از حفاظ های استیل ایمن کنید، موردی است که فقط و فقط بسته به سلیقه و نظر خودتان دارد. با این حال اما بد نیست بدانید که ارگ بخواهید تراس ساختمانی خود را بصورت تمام و کمال حفاظ کشی نمایید، حتما باید مبلغ بیشتری به نسبت فردی که تنها یک ریل ساده از حفاظ ها را هم برای زیبایی بالکن و هم برای امنیت آن بر روی تراس نصب می کند را پرداخت نمایید.

عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت حفاظ استیل تراس عبارتند از:

  • جنس آلیاژ استیل
  • رنگ استیل به کار رفته
  • هزینه هر متر استیل کاری
  • طراحی و شکل حفظ
  • توپُر یا توخالی بودن میله استیل
  • و نحوه اتصال قطعات استیل

می باشد.

قیمت حفاظ های استیل تراس

قیمت حفاظ های استیل تراس

کلام آخر

مخاطبان گرامی استیل نصر بد نیست بدانید که در قسمت قبل منظور ما از جنس آلیاژ به کار رفته در ساخت حفاظ در اصل گرید 201 و یا 304 استیلی است که در ساخت این جنس از محصولات مورد استفاده قرار می گیرند. علی ایحال اما خیالتان راحت باشد؛ چرا که کارشناسان خبره این مجموعه در اغلب ساعات شبانه روز حاضر و آماده به ارائه نکات و مشاوره در امر خرید هر چه بهتر و ایمن تر شما خوبان می باشند. تنها کافی است برای این منظور از طریق شماره های درج شده در سایت با ما در ارتباط باشید.

ضمن اینکه فراموش نکنید امروزه اهمیت به جلوه های بیرونی ساختمان ها و همچنین زیبایی آنان در امر حتی فروش واحدهای مختلف مسکونی و غیر مسکونی نیز بسیار تاثیرگذار است و به همین خاطر هم پیشنهاد می کنیم تا در امر انتخاب، خرید و همچنین نصب حفاظ استیل مدنظرتان تعجیل نکنید و ترجیحا در این خصوص دست به عصا حرکت کنید.

تنها به عنوان نکته پایانی شایان به ذکر است که این مورد را مجددا یادآوری کنیم که استفاده از محصولات استیل 201 در فضاهای روباز همچون تراس های بدون سقف که در معرض مستقیم تغییرات آب و هوایی قرار می گیرند به هیچ عنوان توصیه نمی شود و به همین منظور هم همواره گفته و باز هم می گوییم که بهترین گرید مصرفی در ساختار محصولاتی که قرار است در محیط های بدون سقف قرار گیرند، آلیاژ 304 استیل می باشد که برای این منظور هم باز استیل نصر می تواند راهنمای خوبی برایتان بحساب آورده شود.