قیمت حفاظ استیل 201

هنوز نظرسنجی نشده است

اصولا محصولات استیل در ایران با قیمت متعارف و ثابتی عرضه نمی شوند و به دلیل عدم ثبات قیمتی که بازار فروش استیل آلات هم کشیده شده است، هر استیل کار و فروشنده ای قیمت مدنظر خودش را بر روی محصول می گذارد که البته این قیمت خیلی هم نمی تواند به عدد پرتی ختم شود؛ زیرا هنوز استیل کاران زیادی در ایران هستند که سعی در تولید محصولی با کیفیتی بالا و در عین حال ارزان قیمت می باشند. برای این منظور با مجموعه استیل نصر که یکی از همین استیل کارها می باشد همراه شوید تا شما را با قیمت حفاظ استیل 201 بیشتر آشنا نماییم.

قیمت حفاظ استیل 201

محصولات استیل در ایران معمولا با دو گرید 201 و 304 تولید می شوند که در این بین قیمت مدل های ساخته شده با آلیاژ 201 استیل به مراتب کمتر از مدل های تولیدی با آلیاژ 304 استیل است. دلیل این تفاوت قیمت به استحکام ساختاری این دو گرید استیل مربوط می شود؛ چرا که مدل های 201 در مقایسه با مدل های 304 در مواجه با فشار و ضربه و همچنین تغییرات آب و هوایی عملکرد ضعیف تری دارند و به همین سبب نیز همیشه با قیمت پایین تری در بازار بفروش رسانده می شوند.

علی ایحال اما نباید از ویژگی های عمومی این قبیل محصولات از جمله حفاظ استیل 201 نیز غافل شد که همانند هر نوع محصول استیلی دارای خصوصیاتی همچون:

  • بسیار مقاوم در برابر فشار و ضربه
  • بادوام و دارای طول عمری بالا
  • مقاوم در برابر زنگ زدگی
  • مقاوم در برابر نور خورشید و مات شدگی
  • امکان استریل و تمیز کردن آسان
  • مقاوم در برابر تغییر شرایط آب و هوایی
  • دارای طرح ها و مدل های گوناگون با طول عمر مصرفی زیاد

می باشند.

قیمت حفاظ های استیل 201

قیمت حفاظ های استیل 201

محصولات استیل 201 بخریم یا نخریم؟

این سوالی است که با توجه به موضوع ضعیف بودن کیفیت ساختاری محصولات استیل 201 به نسبت مدل هایی که با آلیاژ 304 ساخته و پرداخته شده اند، همیشه در ذهن مشتریان استیل نصر و علاقه مندان به خرید این قبیل محصولات ساختمانی ایجاد می شود. در پاسخ به این سوال باید بگوییم همه چیز بستگی به نظر و همچنین میزان بودجه ای دارد که می خواهید برای تهیه یک حفاظ استیل و یا هر نوع محصول استیل دیگری هزینه نمایید.

با این حال اما فراموش نکنید اگر قرار است از محصول استیل مورد نیاز خود در مکانی مسقف و سرپوشیده استفاده کنید، بهتر است که حتما گرید مصرفی آن از نوع 201 باشد اما اگر قرار است محصول مذکور را در محیطی بدون سقف نصب و از آن استفاده کنید، شک نکنید که خرید محصولی ساخته شده با گرید 201 استیل به ضررتان خواهد بود؛ چرا که در محیط های بیرونی که فاقد هر نوع پوشش سقفی هستند، تغییرات آب و هوایی به مرور زمان بر روی کیفیت محصول استیل شما تاثیر گذاشته و آن را دچار زنگ زدگی، تغییرات محسوس در ظاهر و همچنین کاهش سطح کیفی می کند.

کلام آخر

با اینکه قیمت حفاظ استیل 201 به نسبت مدل های ساخته شده با آلیاژ 304 کمتر می باشد اما نباید فراموش کرد که جنس و کیفیت مدل های 304 بسیار بالاتر از مدل های 201 می باشد؛ این موضوع را زمانی متوجه می شوید که دچار خطا در انتخاب خود شده باشید و به جای استفاده از مدل های 304 با محصولات استیل 201 قسمت های بیرونی ساختمان خود را (چه محل زندگی تان باشد و چه محل کارتان) پوشش داده باشید.

آن موقع است که متوجه می شوید شعف ساختاری مدل های 201 چگونه شما را به زحمت می اندازد تا مجددا برای تعمیر و یا خرید محصولاتی جدیدتر اقدام فرمایید. پس توصیه می کنیم قبل از انتخاب و دست به جیب شدن برای خرید محصولات استیل، ابتدا به ساکن در خصوص محصول مورد نیاز خود از تیم کارشناسان خبره استیل نصر مشاوره دریافت و سپس برای خرید اقدام فرمایید.