قیمت حفاظ استیل 304

هنوز نظرسنجی نشده است

مدت زمان زیادی است که تقریبا تمامی سازندگان و طراحان دکوراسیونی برای نمای بهتر خارجی و همچنین داخلی واحدهای در حال احداث و دیزاین خود از حفاظ های استیل در رنگ ها و طرح های مختلف استفاده می کنند که دلیل آن هم دقیقا همین مورد زیبایی و همچنین مقاومت بالایی این مدل از سازه های ساختمانی تلقی می شود. پیش از خرید یک حفاظ استیل برای استفاده در هر نوع محیطی که امکانش باشد، بهتر است شما به کسب اطلاع در خصوص قیمت حفاظ استیل 304 که در حال حاضر بهترین موجود در بازار است بپردازید و در این راه نیز حتما از مجموعه استیل نصر کمک بگیرید.

قیمت حفاظ استیل 304

پیش از خرید حفاظ استیل شما باید از قیمت و همچنین ویژگی های برتر این مدل از حفاظ ها در مقایسه با دیگر مدل آنان در بازار کشورمان اطمینان حاصل نمایید که برای این منظور بد نیست یکبار دیگر بطور کاملا اجمالی در کنار هم مزایای استفاده از حفاظ های ساخته شده از آلیاژ استیل را بشماریم که عبارتند از:

  • بسیار مقاوم در برابر فشار و ضربه
  • کاملا ایمن و دارای استحکامی مطلوب
  • مقاوم در برابر زنگ زدگی
  • ایده آل برای ماندن ساعت ها در زیر نور آفتاب و مات شدن محصول
  • امکان استریل و تمیز کردن آسان
  • با دوام در برابر تغییرات شرایط آب و هوایی
  • دارای طرح ها و مدل های گوناگون با طول عمر مصرفی زیاد

می باشد.

ضمن اینکه بایستی به تمامی این موارد قابلیت تمیزی و ضد عفونی شدن راحت و آسان استیل در مقایسه با دیگر متریال های صنعتی را نیز اضافه نمود. علاقه مندان به خرید و استفاده از محصولات استیل بد نیست بدانند که امروزه برای اغلب استیل کاران برای تولیدات خود از دو آلیاژ 201 و 304 استفاده می کنند که مدل دوم؛ یعنی محصولات ساخته شده از آلیاژ 304 به مراتب از کیفیت و قیمت بالاتری نیز برخوردار است.

قیمت حفاظ های استیل 304

قیمت حفاظ های استیل 304

دلیل گرانی محصولات استیل 304

اگر تنها کمی به گشت و گذار در بازار فروش محصولات استیل ایران مخصوص در دو کلانشهر تهران و کرج پرداخته باشید قطعا متوجه این موضوع شده اید که محصولات استیل ساخته شده با آلیاژ 304 به نسبت تولیدات ایجاد شده با گرید 201 استیل از قیمت بیشتری برخوردار هستند که خب یقینا درست به همان اندازه گرانی نیز از کیفیت بهتر و بالاتری به نسبت مدل های 201 برخوردارند.

محصولات تولید شده با این گرید یا بهتر است بگوییم حفاظ استیل 304 به دلیل مقاومت بالای خود بدون هیچ نقصی از قابلیت استفاده در هر نوع شرایط آب و هوایی و همچنین هر نوع فشاری را برخوردار است و در دراز مدت نه تنها زنگ نمی زند؛ بلکه درخشندگی و براقی خود را نیز از دست نمی دهد و درست به همین دلیل نیز همواره می توان از آن در محیط های بدون سقف و با رطوبت بالا استفاده نمود.

کلام آخر

قیمت حفاظ استیل 304 بصورت متری در مقایسه با مدل های ساخته شده با آلیاژ 201 کاملا بیشتر است که البته این گرانی بی حکمت نیست و قطعا شما خریداران عزیز در دراز مدت با توجه به کیفیت و دوام محصول انتخابی خود خواهید دانست که چرا باید یک حفاظ استیل 304 با قیمتی بیشتر از مدل همتای خود که با گرید 201 ساخته و پرداخته شده است در بازار بفروش رسانده شود.

علی ایحال یادتان باشد همیشه نیز نباید فریب گرانی یک محصول استیل را بخورید و به خیال اینکه این حفاظ از آن یکی گرانتر است پس قطعا با گرید 304 ساخته شده است، دست به جیب شده و آن را برای افزایش ضریب ایمنی محیط مدنظرتان تهیه فرمایید! در این زمینه بهتر است همیشه به سراغ استیل کاران مطرح و فروشگاه های استیل نام آشنا در سطح شهر رفته و با اطمینان به رزومه و کیفیت کاری آنان محصول استیل خود را انتخاب و سپس خریداری فرمایید.