قیمت حفاظ استیل

5/5 - (1 امتیاز)

محصولات استیل امروزه در بازار ایران از فروش بالایی برخوردار هستند و در میان آنان این حفاظ های استیل هستند که با تقاضای بسیاری از سوی شما خریداران عزیز روبرو شده اند. حفاظ استیل یک لایه محافظتی و قدرتمند جهت افزایش ضریب ایمنی درب ها، پنچره ها، تراس، محیط دور استخر و هر جایی که فکرش را بکنید؛ می باشد و به همین خاطر نیز در ایران فوق العاده محبوب است. قیمت حفاظ استیل با توجه به عدم وجود نرخ ثابت برای آن می تواند در هر جایی متفاوت باشد و به همین منظور نیز استیل نصر تصمیم دارد تا شما را با عوامل موثر بر روی تعیین قیمت این مدل از محصولات استیل بیش از پیش آشنا نماید.

قیمت حفاظ استیل

جنس آلیاژ استیل

اولین موردی که بر روی قیمت حفاظ استیل تاثیر می گذارد، نوع آلیاژی است که در ساخت آن به کار برده می شود. برای این منظور شما عزیزان در بازار کشورمان می توانید با دو نوع حفاظ 201 و 304 آشنا شوید و که در ساخت حفاظ های نوع اول از استیل گرید 201 و برای دومی از استیل گرید 304 استفاده شده است. تفاوت این دو نوع آلیاژ در میزان استحکام و دوام آنان در دراز مدت است.

از استیل 201 بیشتر برای ساخت محصولات استیلی استفاده می شود که قرار است در محیط های مسقف مورد استفاده قرار گیرند و از مدل های 304 نیز برای تولید محصولاتی بهره گیری می شود که قرار است در محیط های آزاد و بدون سقف و پوشش مصرف شوند؛ این نوع از محصولات برای اینکه بتوانند در برابر تغییرات آب و هوایی مقاوم شوند باید از گرید 304 ساخته و پرداخته شوند.

طراحی و رنگ حفاظ

دومین مورد تاثیرگذار بر روی قیمت حفاظ استیل مربوط به طراحی و رنگ حفاظ می شود. در این خصوص بد نیست بدانید هر چه که مدل حفاظ استیل شما ساده تر باشد، یقینا قیمت کلی آن نیز برایتان کمتر خواهد بود. این در حالی است که اگر طراحی و شکل ظاهری حفاظتان از پیچیدگی و ظرافت خاصی برخوردار باشد، قطعا بایستی هزینه بیشتری را برای داشتن آن پرداخت نمایید.

غیر طراحی، رنگ محصول استیل شما نیز تا حد زیادی بر روی قیمت آن می تواند موثر باشد. از این رو باید بدانید که محصولات استیل طلایی رنگ یا در اصطلاح همان گُلد با قیمت بیشتری به نسبت مدل های تولید شده به رنگ استیل در بازار بفروش رسانده می شوند.

قیمت حفاظ های استیل

قیمت حفاظ های استیل

نوع حفاظ Steel

منظورمان از نوع حفاظ به توپر یا تو خالی بودن پروفیل ها اشاره می کند. برای این منظور بهتر است مشخص کنید که قرار است از حفاظ استیل در چه سمتی از خانه و یا محل کار خود استفاده نمایید؛ مثلا اگر قرار است حفاظ را برای تقویت درب ورودی واحد خود استفاده کنید، بهتر است که حتما نوع آن توپر باشد و اگر قرار است از آن برای بالا بردن ضریب ایمنی پنجره هایتان که در طبقات فوقانی ساختمان قرار دارد، استفاده کنید از مدل های توخالی بهره گیری نمایید.

نحوه نصب قطعات حفاظ

عامل آخری که قیمت حفاظ استیل را می تواند برایتان کم و یا زیاد کند، مربوط به نحوه نصب قطعات می شود که در این خصوص یا حفاظ استیل شما با روش جوشکاری بر روی قسمت مدنظرتان نصب می گردد و یا این اتصال بصورت پیچ و مهره ای اتفاق می افتد.

اگر نظر ما را می خواهید اجازه دهید استیل کاران با توجه به شرایط مکان شما نوع و نحوه نصب را برایتان مشخص کنند و در این خصوص هیچ گونه دخالتی نداشته باشید!

کلام آخر

در پایان باید بگوییم قیمت حفاظ های استیل به عامل دیگری نیز بستگی دارد که آن قیمت هر متر استیل کاری می باشد. این عامل در ارتباط مستقیم با مجموعه ای قرار دارد که قصد خرید محصولات استیل مورد نیاز خود از آن را کرده اید. برای همین نیز همواره توصیه کرده و می کنیم که سعی کنید برای تهیه این مدل از محصولات ساختمانی حتما به فروشگاه ها و کارگاه های معتبر استیل کاری در سطح شهر و دیار خود مراجعه نمایید که بی شک استیل نصر یکی از بهترین و قابل اعتماد ترین آن ها در محدوده تهران و کرج می باشد.