قیمت نرده استیل سه خط

5/5 - (1 امتیاز)

نرده استیل دارای انواع و اقسام مدل ها است که بی شک محبوب ترین و صد البته پر فروش ترین مدل آن نرده های 3 خط هستند. استفاده از نرده استیل سه خط در قسمت های مختلفی از واحدهای تجاری، اداری و همچنین مسکونی صورت می پذیرد و به دلیل پروسه راحت نصب و همچنین قطعات ساده ای که در فرآیند ساخت و نصب آن مورد استفاده قرار می گیرد نیز خرید آن بسیار توصیه می شود. اما پیش از خرید این قبیل از محصولات استیل باید به قیمت نرده استیل سه خط توجه کرد که برای این منظور نیز توصیه می کنیم با ما در ادامه این مطلب از مجموعه استیل کاران استیل نصر همراه شوید.

معرفی نرده استیل سه خط

اول از هر چیزی باید بدانید که خرید نرده های استیل سه خط به نسبت دیگر مدل نرده های ساخته شده از جنس استیل و یا ترکیب شده با آن بسیار مقرون به صرفه تر احساس می شود. ظاهر این مدل از نرده ها هم که کاملا مشخص است و بر روی ستون های عمودی آن از سه خط باریک و یا حتی ضخیم برای دوام بخشی هرچه بیشتر محصول استفاده می شود که انصافا این کار بر روی زیبایی ظاهری این مدل از نرده ها نیز بسیار تاثیرگذار است!

با این حال اما باید بدانید که بسته به میزان مقاومت مدنظر شما استیل کاران می توانند برای ساخت یک نرده استیل 3 خط از لوله های استیل با ضخامتی بین 0.7 تا 2 میلی متر استفاده نمایند و برای دستگیره یا همان قسمت هندریل نرده نیز مثل همیشه از لوله هایی با قطر 51 میلی متری استفاده کنند.

قیمت نرده های استیل سه خط

قیمت نرده های استیل سه خط

این در حالی است که طبق استانداردهای لازمه برای ساخت یک نرده استیل بایستی از لوله های 38 میلی متری در قسمت پایه ها و برای گارد افقی آن نیز که بصورت سه خط می باشد از پروفیل هایی با قطر 16 میلی متری استفاده کرد. لازم به ذکر است که برای ساخت یک نرده استیل سه خط بایستی از بهترین یراق آلات و اتصالات نرده ای استفاده کرد که برای این منظور هیچ چیزی نمی تواند همچون سفارش یک نرده استیل با دوام و باکیفیت از یک مجموعه استیل کاری همچون استیل نصر خیال شما خریداران عزیز را راحت نماید؛

آشنایی با قیمت این مدل از نرده ها

قیمت نرده استیل سه خط همچون دیگر نرده های ساخته شده از این متریال صنعتی بر اساس:

  • گرید به کار رفته در ساخت
  • طرح نرده
  • رنگ در نظر گرفته برای آن
  • طول نرده
  • و همچنین هزینه نصب آن

مشخص می گردد.

لازم به ذکر است که با توجه به استفاده عامه مردم از این مدل نرده ها در قسمت های خارج از منزل و در محیط های باز برای ساخت آن از آلیاژ استیل 304 استفاده می شود و در حقیقت ما به شما خرید نرده های استیل 201 سه خط را به هیچ عنوان پیشنهاد نمی کنیم!

ارتفاع استانداردی که استیل کاران برای ساخت این مدل از نرده های استیل در نظر می گیرند، چیزی بین 85 الی 90 سانتی متر است. همچنین بد نیست بدانید که برای ساخت این مدل از نرده ها همواره باید از بهترین یراق آلات و قطعات اتصالی استفاده کرد.

نرده های سه خط استیل از بهترین و برترین نرده های موجود در بازار استیل ایران هستند که می توان از آن ها در زمینه های مصرفی مختلفی بهره گیری بعمل آورد. برای خرید بهترین مدل از این این نوع نرده های استیل توصیه می کنیم با ما همراه شوید تا شما را با نکاتی مهم در خصوص ویژگی های این قبیل از نرده های پر مشتری و بسیار زیبا در ایران آشنا نماییم.