قیمت نرده استیل 201 در تهران

5/5 - (1 امتیاز)

در ایران شما می توانید برای قسمت های مختلفی از ساختمان خود از نرده های گوناگونی استفاده کنید که بی شک در این بین میل اغلب شما خریداران عزیز بر روی نرده های تولید شده با آلیاژ استیل خواهد بود. نرده های استیل از دو گرید 201 و 304 ساخته و پرداخته می شوند که اگر کمی حوصله به خرج دهید و در ادامه این مطلب با ما همراه شوید، قطعا استیل نصر اطلاعات مهمی در خصوص قیمت نرده استیل 201 در تهران به شما خوبان عرضه خواهد کرد.

قیمت نرده استیل 201 در تهران

خب همانطور که در قسمت قبل نیز به آن اشاره کردیم، نرده های استیل در 2 مدل نرده استیل 201 و نرده استیل 304 طراحی و تولید می شوند که در این بین نرده های نوع اول؛ یعنی مدل های 201 چه به لحاظ کیفی و چه قیمتی در مرتبه پایین تری به نسبت مدل های تولید شده با آلیاژ 304 قرار دارند. شاید در نگاه اول خرید نرده استیل 201 در تهران برای شما خریداران عزیز مناسب تلقی شود اما باید بدانید که این نوع از محصولات استیل در گذر زمان به دلیل ساختار ضعیف خود دچار تضعیف شده و رفته رفته کیفیت ابتدایی خود را از دست داده و شما را مجبور به تعمیر و یا تعویض خود خواهند کرد.

حال بماند که تنها از مدل های ساخته شده با گرید 201 می توان در محیط هایی بهره گیری نمود که دارای سقف و پوششی بر روی خود هستند و چنانچه از آنان در محیط های باز و بدون سقف استفاده شود، خیلی زودتر از آنچه که فکرش را می کنید محصول استیل شما خراب و غیر قابل استفاده برایتان خواهد بود!

قیمت نرده استیل 201 در تهران با توجه به مواردی از قبیل:

  • طول میله های استیل ساخته شده
  • جنس آلیاژ استیل
  • مدل انتخابی و طرح نهایی محصول
  • و همچنین هزینه نصب و حمل محصول

تعیین می شود.

قیمت نرده های استیل 201 در تهران

قیمت نرده های استیل 201 در تهران

ویژگی نرده های ساخته شده از Steel

در قسمت قبل برایتان در خصوص نرده های 201 و 304 صحبت کردیم و به این موضوع پرداختیم که چرا نرده های تولید شده با گرید 201 از مدل های تولید شده با آلیاژ 304 ارزانتر هستند. از طرفی نیز شما را با عوامل موثر بر روی قیمت این نوع از محصولات استیل آشنا کردیم و اکنون می خواهیم در فرصتی که هست شما را با ویژگی های مهم این قبیل از نرده ها بیش از پیش آشنا نماییم که عبارتند از:

  • مقاوم در برابر زنگ زدگی، خوردگی و همچنین خش افتادن
  • ایده آل برای ماندن در زیر نور آفتاب برای ساعت ها
  • کاملا ایمن و دارای تنوع رنگ و طرح گوناگون
  • عدم ایجاد تغییران ظاهری در گذر زمان بر روی نرده
  • فوق العاده باکیفیت در برابر تغییرات شرایط آب و هوایی
  • امکان تمیزی و ضد عفونی کردن ساده محصول
  • دارای جذابیت های ظاهری فراوان و سطحی براق

و … می باشد.

خریداران عزیز توجه داشته باشید که در گذشته نرده تنها مسئولیت جدایی مسیر امن از خطرناک را برای انسان ها بر عهده داشته است که در حال حاضر نیز ضمن برخورداری از همین نقش حیاتی، به دلیل اهمیت داشتن عنصر زیبایی شناسی در انواع و اقسام ساختمان های کوچک و بزرگ، سازندگان به نوعی مجبور به استفاده از محصولاتی با ظاهری زیبا همچون نرده های استیل هستند.

کلام آخر

در پایان بد نیست به این مهم نیز اشاره کنیم که ساخت یک نرده استیل نیاز به مهارت و تجربه بالایی دارد و در این میان هر استیل کاری نمی تواند آنطور که باید و شاید این نوع از محصولات استیل را تولید نماید و یا دسته کم در طول فرآیند ساخت آن مطابق استانداردهای روز جهانی عمل کند. با این حال یادتان باشد که استیل نصر یکی از بهترین مجموعه های استیل کاری در تهران و کرج و مناطق نزدیک به این دو کلانشهر کشورمان است و می تواند با توجه به بهره گیری از جدید ترین دستگاه های روز دنیا و متدهای طراحی و تولیدی برایتان متنوع ترین نرده ها را در بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ممکنه عرضه نماید.