قیمت هندریل استیل

هنوز نظرسنجی نشده است

ما در این بلاگ از استیل نصر می خواهیم شما را با قیمت هندریل استیل و عوامل موثر بر روی آن آشنا نماییم. همانطور که در مطلب گذشته نیز برایتان صحبت کردیم، هندریل در واقع همان نرده یا میله ای برای دستگیری شما عزیزان جهت حفظ تعادل و اتکا به آن برای راحت قدم برداشتن بر روی سطوح دارای شیب و یا پله می باشد. هندریل های استیل از دو آلیاژ معروف استیل ساخته و پرداخته می شوند که اگر در ادامه با ما همراه شوید شما را با نکاتی مهم در این خصوص آشنا می کنیم.

قیمت هندریل استیل

قبل از معرفی عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت هندریل استیل باید این نکته را به شما مجددا گوشزد کنیم که این نوع از محصولات استیل نیز همچون دیگر تولیدات ساخته شده با این فلز مستحکم و لوکس نظیر:

  • پله استیل
  • نرده استیل
  • درب استیل
  • حفاظ استیل
  • دکور استیل
  • دکوراتیو استیل
  • مبل استیل

با دو گرید 201 و 304 ساخته و پرداخته می شوند که انتخاب هر یک از آن ها برای ساخت هندریل بسته به شرایط محیطی و این موضوع دارد که شما می خواهید از هندریل یا نرده دستگیر خود برای یک محیط سربسته استفاده کنید و یا قرار است آن را در فضای بیرون و در محیطی کاملا باز قرار دهید؛

لازم به ذکر است که مهمترین عامل در تعیین قیمت هندریل های استیل همین نوع آلیاژ به کار رفته در ساختار آنان دارد که بسته به شرایط مذکور یا از نوع 201 خواهد بود و یا از نوع 304. لازم به ذکر است که مدل های ساخته شده با گرید استیل 304 به سبب مقاومت بالاتر خود با قیمت بیشتری نیز در بازار بفروش رسانده می شوند.

قیمت هندریل های استیل

قیمت هندریل های استیل

سایر عوامل موثر در تعیین قیمت handrail ها

بعد از تعیین نوع گرید مورد نیاز برای ساخت هندریل استیل باید به سایر موارد حائز اهمیت در تعیین قیمت نهایی فروش این مدل از محصولات استیل نیز توجه داشت که از مهمترین آن ها می توان به:

  • طول پروفیل های استیل هندریل
  • نوع طراحی در نظر گرفته برای هندریل
  • رنگ انتخابی برای هندریل
  • نحوه اتصال محصول (دیواری یا ایستاده)

اشاره داشت.

بد نیست بدانید که هندریل ها به دو صورت کلی دیواری یا ایستاده در محل مورد نظر شما نصب می شوند که بدیهی است در صورت نصب این قبیل محصولات بصورت ایستاده حتما باید هزینه برای پروفیل های مصرفی به عنوان پایه های هندریل نیز در نظر گرفته شود. فراموش نکنید که قیمت هندریل استیل همچون دیگر محصولات تولید شده با این فلز ارزشمند از قیمت ثابتی برخوردار نیست و به همین خاطر لازم است تا همواره شما خریداران و علاقه مندان به تهیه این جنس از هندریل ها از شرایط حاکم بر بازار استیل کاران اطلاع داشته باشید.

کلام آخر

در پایان به شما مشتریان عزیز که قصد خرید هندریل استیل را برای فضای مدنظر خود چه در محیط های داخل خانه و محل کار و چه در محیط های بیرون از آن کرده اید باید بگوییم که هندریل شما باید حتما مطابق با استانداردهای روز جهانی طراحی و تولید شود تا بتوانید با اطمینان خاطر از آن استفاده نمایید. برای همین نیز یک نکته کوچک اما مهم را در این خصوص به شما خوبان خواهیم گفت و آن این است که عمدتا برای ساخت یک هندریل استیل از پروفیل هایی با قطر 38 و 51 استفاده استفاده می شود تا به اندازه کافی برای تحمل قدرت دست و وزن فردی که از هندریل استفاده می کند، این محصول برخوردار شود.