قیمت پله استیل 304

3.7/5 - (4 امتیاز)

همانند تمامی محصولات استیلی که تا به امروز به شما مخاطبان عزیز معرفی کرده ایم، پله استیل نیز با دو گرید معروف این فلز ارزشمند و لوکس؛ یعنی آلیاژ 201 و 304 طراحی و تولیدمی شود که ما در این مطلب قصد پرداختن به نوع دوم که در اصل همان پله استیل 304 است را برایتان کرده ایم و توصیه می کنیم جهت آشنایی هر چه بیشتر با این مورد و همچنین قیمت پله استیل 304 با ما در ادامه این مطلب از شرکت بزرگ و معتبر استیل نصر همراه شوید.

قیمت پله استیل 304

بدون هیچ مقدمه ای می خواهیم در این قسمت از مطلب شما را با عوامل موثر بر روی قیمت یک پله استیل آشنا نماییم. در وهله اول همانطور که در عنوان بلاگ نیز مشخص شده است باید بدانید که نوع آلیاژ به کار رفته در ساخت پله است که سبب تعیین قیمت کلی محصول برای شما می شود.

در اینجا همانطور که رویت می کنید، هدف ما پرداختن به پله های استیلی است که با گرید 304 ساخته شده اند و به همین خاطر نباید انتظار فروش ارزان قیمت آن ها را داشت؛ زیرا محصولات استیل تولید شده با گرید 304 به نسبت گرید 201 در تمامی جهات از کیفیت و دوام به مراتب بیشتری برخوردار هستند و به همین خاطر نیز قطعا شما برای داشتن آنان بایستی متحمل پرداخت هزینه های بیشتری شوید.

عامل بعدی که تاثیر فراوانی بر روی قیمت این مدل از تولیدات استیل دارد، تعداد و متراژ کفه به کار رفته در ساختار پله است که هر چه بیشتر باشد، قطعا قیمت نهایی محصول نیز برایتان بالاتر خواهد بود. تازه این مورد تنها به تعداد کفی ختم نمی شود و جنس آن در کنار میزان ضخامت کفی نیز از دیگر مواردی است که باعث افزایش یا کاهش قیمت کلی آن برایتان خواهد شد.

در کنار موارد فوق نباید از هندریل و جنس و طراحی آن نیز غافل شد! همانطور که می دانید امروزه هندریل یا همان نرده های کناری که در بغل پله ها جهت سهولت در تردد از روی آنان نصب می شوند بسیار زیاد شده و به همین خاطر در تعیین قیمت پله استیل 304 فاکتور هندریل ها نیز بسیار تاثیرگذار هستند.

قیمت پله های استیل 304

قیمت پله های استیل 304

انواع پله Steel

در قسمت قبل شما را با سه فاکتور بزرگ و مهمی که بر روی قیمت پله های استیل تاثیرگذار هستند آشنا کردیم و اکنون نوبت این رسیده است که شما را با انواع مختلفی از پله های تولید شده با این فلز جذاب و دوست داشتنی آشنا نماییم. برای این منظور باید بدانید که بصورت کلی پله های استیل به سه دسته:

  • پله های مستقیم
  • پله های حول محوری
  • پله های ترکیبی

تقسیم می شوند.

پله های مستقیم آن ها هستند که بدون هیچ گونه دورانی در محل مورد نظر شما نصب می شوند.

پله های حول محوری که در بازار معروف به پله های گرد نیز هستند به آن دسته از محصولاتی گفته می شود که در ساختار ظاهری خود دارای انحنا هستند و در اصل به دور محوری عمودی می چرخند.

پله های ترکیبی نیز در حقیقت پله هایی دو بخشی هستند که یک بخش آن ها بصورت پله های مستقیم و بخش دیگر آنان بصورت منحنی طراحی شده است.

کلام آخر

در نهایت بایستی به شما علاقه مندان به خرید محصولات استیل ( پله استیل 304) بگوییم که شرکت استیل نصر به عنوان یکی از بزرگترین استیل کاران حال حاضر ایران می تواند تمامی محصولات استیل مورد نظر شما را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ممکنه طراحی و تولید نماید.

برای این منظور تنها کافی است از طریق شماره های درج شده در سایت با تیم مشاوره و کارشناسی استیل نصر همراه شوید و یا از طریق شبکه های اجتماعی متصل به سایت، محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.