مبل پایه استیل

2/5 - (1 امتیاز)

مبل پایه استیل در واقع یک مبل مستحکم و تشکیل شده بواسطه یک اسکلت مستحکم استیلی بر روی خود است که می توانید تا سالیان سال بر روی کیفیت و دوام آن حساب ویژه باز نمایید. این مبل ها اگر به موقع اقدام به تعویض پارچه و فوم سرد قرار گرفته در قسمت تکیه گاه و نشیمنگاهشان شود، می توانند تا مدت ها برایتان همانطور که گفتیم چه در خانه و چه در محیط کاری تان کارایی داشته باشند. قیمت این قبیل از مبلمان های خانگی و اداری در مقایسه با مبلمان های استیل یا همان سلطنتی بسیار مقرون به صرفه است و به همین خاطر گزینه فوق العاده مناسبی برای خرید شما علاقه مندان به تهیه محصولات استیل می باشد. در ادامه با استیل نصر همراه شوید تا کمی بیشتر با مبل پایه استیل آشنایی پیدا نمایید.

تفاوت مبل پایه استیل با مبلمان سلطنتی

اول از هر چیزی لطفا مبل پایه استیل یا اصلا مبل استیلی که استیل کاران اقدام به طراحی و تولید آن می کنند را با مبل های استیل قدیمی که بسیاری آن را مبل های سلطنتی نیز می نامند، اشتباه نگیرید! مبل های ساخته شده از استیل به هیچ عنوان دارای کنده کاری در قسمت های دسته، تاج و حتی پایه های خود نیستند و اگر هم از طراحی در این قسمت ها برخوردار باشند، این قسمت ها بواسطه دستگاه برش داده شده است تا بواسطه هنر دست هنرمندان؛

از طرفی هم به این نکته باید توجه داشت که مبل های استیل از قیمت بالایی در بازار ایران برخوردار هستند و این در این حالی است که مبل پایه استیل به هیچ عنوان از قیمت به اندازه آن ها برخوردار نیست و شما می توانید با پرداخت هزینه به مراتب کمتری یک ست مبل پایه استیل را خریداری فرمایید.

نکته مهم بعدی هم این است که مبل های استیل یا همان سلطنتی اصلا مناسب دراز کشیدن و استراحت کردن بر روی خود نیستند و صرفا برای ایجاد یک رسمیت خاص به محیط خریداری می شوند. این در حالی است که شما می توانید با مبل های پایه استیل در مدل های کاملا راحتی نیز در بازار مواجه شوید و از آن ها استفاده نمایید.

مبلمان پایه استیل

مبلمان پایه استیل

ویژگی های این محصول

یکی از دلایلی که در کنار زیبایی ظاهری مبل های استیل سبب می شود تا شما اقدام به خرید آن ها نمایید، توجه به ویژگی های محصول است که شامل:

  • استحکام بالای مبلمان
  • ضد ضربه بودن بدنه مبل
  • مقاوم در برابر خط و خش
  • قابلیت تمیزی آسان
  • امکان طراحی در مدل های مختلف
  • سازگاری با طیف مختلفی از پارچه ها
  • ضد زنگ و ضد آب

می باشد.

البته این را نیز باید به شما خریداران عزیز گوشزد کنیم که هر استیل کاری قادر به تولید یک مبل استیل مستحکم و زیبا نیست و به همین خاطر شما عزیزان باید تمام حواس خود را به این موضوع معطوف نمایید که برای تهیه چنین مبلمانی به سمت و سوی چه استیل کار و یا مجموعه فعالی در این حیطه رفته اید!

برای این منظور ما به شما شرکت استیل نصر را پیشنهاد می کنیم که می تواند به خوبی با تولیدات خود پاسخگوی نیاز شما مردم شریف و دوست داشتنی استان های تهران و کرج باشد. استیل نصر از تجربه ای بالا و رزومه ای قابل قبول در خصوص تولید مبلمان های استیل برخوردار است و می توانید با نمونه کارهای زیادی از این شرکت آشنا شده و سپس اقدام به خرید و یا حتی ثبت سفارش مدل دلخواهتان برای تولید کنید.